Турбото забива ?!?!?!?
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Турбото забива ?!?!?!?
Подобен пост съм пуснал и в Audi форума, но мисля, че тук ще имам по адекватни отговори (поради простата причина, че раздела дизелови агрегати е много по-добре развит) .... така преди седмица, седмица и нещо се появи проблем на 80-90 (3000, 3500 оборота) колата се спъваше и работеше доста шумно каио цяло (става дума за AHF мотор Audi A3)... в момента мисля че е добре ... ама не е както преди ... преди чувах турбината когато съм в колата, а сега трябва да отворя вратата за да я чуя и мисля че я няма същата пърдавина ... Както и да е ходих на майстор (един от най добрите в Русе) и той ми каза, че трябва да си чистя турбината. Препоръча ми майстор за турбото ... и така закарах му колата... по скоро не аз ами тъст ми (аз имах работа и не можах) за което малко ме е яд щото човека му е казал че някаква мембрана (или клапан и тъст ми не е разбрал какво точно) отваря много малко !?!?!?! Та въпроса ми е това N75 ли е ... каде се намира този клапан според на моята баща и майстора е бъркал някъде под турбото ?!?!? В крайна сметка заключението било "смъкнете турбото и ми го донесете" ... което не ме кефи много щото трябва да търся човек който да ми смъкне турбината ... после да му я нося ... и после пак по обратния ред
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
niks76 написа:пи4 ,ако пуснеш търса4ката е пълно с такива теми,но всеки слу4аи е сам за себе си
ако искаш адекватна помощ мини през компютърна диагностика(вагком)напиши грешките и ще имаш нужните ти отговори
Добре де нали съм написал какво ме интересува предимно къде се намира N75 ... това едвали ще ми ко каже диагностиката
Във Ауди форума всеки втори пост е "ходи на диагностика", "VAG COM" ... и т.н. независимо за какво пишеш ... пък било то и "от къде ми се отваря предния какап", за това си мислех, че тук ще получа различен отговор ..., но уви
- Morskia
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
niks76 - Много добре ти е написал! Дори и да го знаеш къде е е какво ще му направиш да проработи - ще надуваш с уста вакумните маркутета ли?;ами ако е зацапана променливата геометрия на турбината - с Доместос ли ще я чистиш? Върви да ти я видят с VAGCOMa и да ти кажат точно от какво е! Ако е клапана - сменяш; ако е другото - една турбочистка и си като нов
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди да се смени клапан N75 , трябва да се повери :
1 . Дали е зацапано турбото и от това да дава сръх налягане .
2. Работи ли адекватно гейта , да не е спекъл или заминал .
3. Да няма спукани маркучки .
4. Да не е натегната турбината повече от колкото трябва .
5. Първият опит да се раздвижи замърсената турбина без да се сваля е , да се покара извън градско и да се понапъне колата няколко пъти до поне 4500об.
Дизелджия - човек който умее да работи добре и с ваг-ком , и който знае какви тестове да направи , ще ти каже какво точно трябва да се предприеме !
1 . Дали е зацапано турбото и от това да дава сръх налягане .
2. Работи ли адекватно гейта , да не е спекъл или заминал .
3. Да няма спукани маркучки .
4. Да не е натегната турбината повече от колкото трябва .
5. Първият опит да се раздвижи замърсената турбина без да се сваля е , да се покара извън градско и да се понапъне колата няколко пъти до поне 4500об.
Дизелджия - човек който умее да работи добре и с ваг-ком , и който знае какви тестове да направи , ще ти каже какво точно трябва да се предприеме !
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ventoman написа:Преди да се смени клапан N75 , трябва да се повери :
1 . Дали е зацапано турбото и от това да дава сръх налягане .
2. Работи ли адекватно гейта , да не е спекъл или заминал .
3. Да няма спукани маркучки .
4. Да не е натегната турбината повече от колкото трябва .
5. Първият опит да се раздвижи замърсената турбина без да се сваля е , да се покара извън градско и да се понапъне колата няколко пъти до поне 4500об.
Дизелджия - човек който умее да работи добре и с ваг-ком , и който знае какви тестове да направи , ще ти каже какво точно трябва да се предприеме !
Този гейт какво управлява? И какво значи ако е заминал ... във финансово отношение Лошото е, че в Русе не мога да намеря добър дизалджия .... доволен съм от моя майстор, но той работи с техника на Бош, а не с ВАГ
- tuzararu6i
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златоград
Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути си чисто нов.Успех
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
bobi1966 написа:Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути си чисто нов.Успех
Ти ползвал ли си го това ... аз не съм го чувал ... ако някой го е ползвал да сподели впечатления
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 52 госта