Турбото забива ?!?!?!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Турбото забива ?!?!?!?

Мнениеот EXPLOSIVE » Чет 31 яну 2008 22:56


Подобен пост съм пуснал и в Audi форума, но мисля, че тук ще имам по адекватни отговори (поради простата причина, че раздела дизелови агрегати е много по-добре развит) .... така преди седмица, седмица и нещо се появи проблем на 80-90 (3000, 3500 оборота) колата се спъваше и работеше доста шумно каио цяло (става дума за AHF мотор Audi A3)... в момента мисля че е добре ... ама не е както преди ... преди чувах турбината когато съм в колата, а сега трябва да отворя вратата за да я чуя и мисля че я няма същата пърдавина ... Както и да е ходих на майстор (един от най добрите в Русе) и той ми каза, че трябва да си чистя турбината. Препоръча ми майстор за турбото ... и така закарах му колата... по скоро не аз ами тъст ми (аз имах работа и не можах) за което малко ме е яд щото човека му е казал че някаква мембрана (или клапан и тъст ми не е разбрал какво точно) отваря много малко !?!?!?! Та въпроса ми е това N75 ли е ... каде се намира този клапан според на моята баща и майстора е бъркал някъде под турбото ?!?!? В крайна сметка заключението било "смъкнете турбото и ми го донесете" ... което не ме кефи много щото трябва да търся човек който да ми смъкне турбината ... после да му я нося ... и после пак по обратния ред :?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 31 яну 2008 23:08


пи4 ,ако пуснеш търса4ката е пълно с такива теми,но всеки слу4аи е сам за себе си
ако искаш адекватна помощ мини през компютърна диагностика(вагком)напиши грешките и ще имаш нужните ти отговори :wink:


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Чет 31 яну 2008 23:31


niks76 написа:пи4 ,ако пуснеш търса4ката е пълно с такива теми,но всеки слу4аи е сам за себе си
ако искаш адекватна помощ мини през компютърна диагностика(вагком)напиши грешките и ще имаш нужните ти отговори :wink:

Добре де нали съм написал какво ме интересува предимно къде се намира N75 ... това едвали ще ми ко каже диагностиката :?
Във Ауди форума всеки втори пост е "ходи на диагностика", "VAG COM" ... и т.н. независимо за какво пишеш ... пък било то и "от къде ми се отваря предния какап", за това си мислех, че тук ще получа различен отговор ..., но уви :(


Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Чет 31 яну 2008 23:43


niks76 - Много добре ти е написал! Дори и да го знаеш къде е е какво ще му направиш да проработи - ще надуваш с уста вакумните маркутета ли?;ами ако е зацапана променливата геометрия на турбината - с Доместос ли ще я чистиш? Върви да ти я видят с VAGCOMa и да ти кажат точно от какво е! Ако е клапана - сменяш; ако е другото - една турбочистка и си като нов :wink:


boyko
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 30 яну 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот boyko » Пон 04 фев 2008 13:06


Колега интересуваме да ли си решил проблема си? Аз също имам почти същия и до края на тази седмица мисля да проверя да ли наистина е от този клапан.Пиши ми за да обменим информациятя.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 04 фев 2008 13:27


Преди да се смени клапан N75 , трябва да се повери :

1 . Дали е зацапано турбото и от това да дава сръх налягане .

2. Работи ли адекватно гейта , да не е спекъл или заминал .

3. Да няма спукани маркучки .

4. Да не е натегната турбината повече от колкото трябва .

5. Първият опит да се раздвижи замърсената турбина без да се сваля е , да се покара извън градско и да се понапъне колата няколко пъти до поне 4500об.

Дизелджия - човек който умее да работи добре и с ваг-ком , и който знае какви тестове да направи , ще ти каже какво точно трябва да се предприеме !


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 04 фев 2008 15:06


Ventoman написа:Преди да се смени клапан N75 , трябва да се повери :

1 . Дали е зацапано турбото и от това да дава сръх налягане .

2. Работи ли адекватно гейта , да не е спекъл или заминал .

3. Да няма спукани маркучки .

4. Да не е натегната турбината повече от колкото трябва .

5. Първият опит да се раздвижи замърсената турбина без да се сваля е , да се покара извън градско и да се понапъне колата няколко пъти до поне 4500об.

Дизелджия - човек който умее да работи добре и с ваг-ком , и който знае какви тестове да направи , ще ти каже какво точно трябва да се предприеме !

Този гейт какво управлява? И какво значи ако е заминал ... във финансово отношение :? Лошото е, че в Русе не мога да намеря добър дизалджия .... доволен съм от моя майстор, но той работи с техника на Бош, а не с ВАГ


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 04 фев 2008 15:56


Ако турбината е с променлива геометрия , гейта управлява геометрията , ако е обикновенно турбо , байпаса , в двата случея върши работа да потдържа постоянният буст който компютъра изисква посредством клапан N75 .

Аз му викам че върши черната работа :lol:


Потребителски аватар
tuzaraStu
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Мнениеот tuzaraStu » Пон 04 фев 2008 19:49


turboto ne otkazva


Потребителски аватар
tuzararu6i
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Мнениеот tuzararu6i » Пон 04 фев 2008 19:55


прав си не отказва


bobi1966
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobi1966 » Съб 16 фев 2008 14:56


Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути си чисто нов.Успех


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Съб 16 фев 2008 16:29


bobi1966 написа:Трябва да се исчисти горивната система за по малко сажди.Исползвай BG208 www.bgprod.com .Ето и телефона на вносителя 0887934846 Те също чистят и торбини без да ги разглобяват 140.00 лева за 20 минути си чисто нов.Успех

Ти ползвал ли си го това ... аз не съм го чувал ... ако някой го е ползвал да сподели впечатления


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 16 фев 2008 20:19


няма и да 4уеш за ефект с препарати на място


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Нед 17 фев 2008 0:37


niks76 написа:няма и да 4уеш за ефект с препарати на място

Разбрах ... агента май си прави само реклама!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 52 госта