Бавно загрява после бавно изстива 1.9ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Цецоне

Бавно загрява после бавно изстива 1.9ТД

Мнениеот Цецоне » Пет 01 окт 2004 13:22


Имам Венто 1.9ТД прави ми впечатление че колата заграва много бавно за около 30 мин в задръстванията в София и после като загрее не иска да изстине т.е. включи вентилатора работи - изключи го и след малко пак го включи.
Смених 2 термостата и антифриз - никаква разлика и все така.
При голямо натоварване например качване на Витиня в посока София с около 160км/ч (без никакво усилие ги развива и може до 180 км/ч) стрелката също се качва над нормалното положение и вентилатора пак се включва.
Очаквам идеи.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бавно загрява после бавно изстива 1.9ТД

Мнениеот °niksi° » Пет 01 окт 2004 14:27


Цецоне написа:... При голямо натоварване например качване на Витиня в посока София с около 160км/ч (без никакво усилие ги развива и може до 180 км/ч) стрелката също се качва над нормалното положение и вентилатора пак се включва.
Очаквам идеи.


Абе хора стига с тия глупави въпроси, все пак големи хора сме. Със 160 км там е нормално да ти позагрее, като знам какво изкачване е. И замислете се малко преди някой такъв въпрос. Това са коли за всекидневна употреба, не са изобщо проектирани да се качват баири с 160 и да не загряват.
В по-топлото време е съвсем нормално да ти се включва вентилатора.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пет 01 окт 2004 15:35


Цецоне написа:

Проблема е в града че бавно загрява за около 30 мин стига работна температура и после бавно изстива. Тва за магистралата ми е ясно.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 01 окт 2004 16:23


имам наблюдение върху моя си голф.....в пълна изправност е-нов оригинален /юнитрейдски/ термоста, нов радиатор, нов антифриз- в града, айде да не са 30 мин., но поне 20 мин докато стигне нормална температура....зимата на парно, просто забрави все си стои под средата на скалата, отделно, е вентилация се включва бая рядко, трябва да е зверско задръстване-Орлов мост в 18 часа....


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пон 04 окт 2004 9:50


При мен е същото. Поне 20 мин докато влезе в нормална температура. Дори и в голямо задръстване. термостата ми е наред. Зимата на парно съвсем трудно загрява... Мисля че си е нормално за дизела ...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 04 окт 2004 10:11


и за бензина, зимата си стои под средата на парно и това си е


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Вто 05 окт 2004 22:36


Pichaga написа:и за бензина, зимата си стои под средата на парно и това си е


Ма Пичага не съм съвсем сигурен че загрява за половин час моята. Днес го засекох, при температура на въздуха 9 градуса, стрелката на водата закова на 90 С точно след 11 минути. Спокойно без ръчкане + 2 сфетофара. :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта