Абе не сьм сьгласен,че за дизел 4000-5000 оборота са нормални.Според мен щом си взел дизел-120км/ч,2500-3000оборота,не повече.Оттам нагоре е мор за двигателяXaBaTa написа:И аз моя (комби 1.9 тд) съм го пробвал и то в Германия с немска нафта .... като стигне 180 и сякаш някой го дръпва и не иска повече Mad (то едно на ръка че 180 с мъка) Виж при 150-160 си се пътува съвсем нормално Drive
GOLF 3 TDI
здр. днес се попаднах на един голф 3 1,9d (за 8к, запазено, лети джанти борд комп ел пакет), страшно много ме притесни изказването на собственика ( който се оказа че е дългогодишен вносител на автомобили ), след като разбра че търся TDI : : Какво е това TDI, TDI-то в багажника, за мене най добрият дизел е атмосферния, тука в бг с нашата нафта за нула време ще се пр***бе турбото и тогава ще го изхвърлиш. Нещо не ми стана ясно какво общо има турбото с качеството на нафтата . Моля кажете си мнениетa за и против TDI.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:42, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе турбината няма как да се скапе от нафтата.Виж маслото е много важно за турбината.Но от лоша нафта помпата може да скапе, или пък разпръсква4ите които дефакто са сърцето на дизела.Да не говорим че ве4е оригинални разпръсквачи за 1.9ТД AAZ не се продават отделно от дюзите а заедно с целите дюзи където в супер дизел казаха 110 кинта на дюза с разпръсква4а а в пловдов при едни мом4ета дизелджии ми казаха 160 кинта на дюза с разпръсквача (а на тях им имам пълно доверие щото оттам взехме разпръсква4и за Астрата ни 1.7Д - със стикери микери вси4ко както си му е реда BOSCH - 60 кинта разпръсквача - е няма да ви казвам как литна тая астра пи4ове 150-160 на магистралта!!!! 60 коня кола!!!!!)
Та сега съм намерил от друг производител разпръсква4и DTP - 30 кинта бройката и има за AAZ!!!!И ше ги сменя моите щото разпръсквачи се сменят на 100000-150000км.Смятайте с тая нафта в бг дали са ни читави разпръсква4ите.Мойте ги гледаха - викат бе може да се кара но е много по-добре да се сменят.А наистина съм се убедил какво става с новите разпръсква4и - пи4ове се едно караш друго кола!Педала ти се втвърдва и т.н. просто усещаш как колата има пове4е "душа" дето се вика.
Тва беше малко отклонение но може да е в полза да дизелджиите.
Сега +/- от моя скромен опит за TDI vs TD.
Погледнато технологи4но TDI е много много по-добро.
Доста по-голям въртящ момент (говорейки за ТДИ споменвам 90 к.с. мотора) - доста по-тиха работа, доста по-икономи4ен(1.9тд си лапа стой та гледай).Погледната така ТД си е куц мотор - нито толкова мощен нито поне икономи4ен - ама какво да се прави.Баси 1.9Д е 68 коня а 1.9ТД 75 - тая турбина за къв х...й са я сложили.
Но....и ТД-то си има предимства ако могат въобще да се нарекат такива.Поддръжката на тази мотор е ЕЛЕМЕНТАРНА - който каквото ще да говори за скъпата поддръжка на дизелите(говоря за старото поколение).Това е един ПРОСТ мотор - и лесно се установяват неизправностите му.Докато ТДИ си е мотор с ECU и всичките му там дат4ици и т.н.Като диагностиката на ТДИ е доста скъпа - и са малко сервизите където я правят.Пове4ето като чуят ТДИ - и викат бягай не си за нас.
ТД мотора е направен с дълъг живот - доколкото знам турбината му прави малък наддув.И брат ми и съквартиранта ми имат пасати с 1.9ТД и карат без да пипнат нищо по мотора.
Сега друго е ако искате да го шпорите : е не става за тая работа.Въпреки че има няколко на4ина за пока4ване на мощноста който аз ли4но смятам да направя ако продължа да я карам мойта каляска.Един от най бързите на4ини е да се понадуе малко трубинта което става доста лесно.Доколкото съм чел по форумите тя прави 0.8 бара наддув(лесно се проверява с манометър).Казват че до 1.4 бара ги прави без проблем но според мен 1 бар е добре.Другото нещо което може да се направи е да се сложи интеркулер.Защо ли Ханс не е сложил интеркулер който много повишава ефективноста на мотора - еми според мен си е чисто маркетингова стратегия - за да може после да каже ето ви ТДИ мотора който е много много по от стария.Ебати на Опел Исузу моторите 1.7ТДИ имат, старите 1.6ТДИ на VW пак имат кулер ама на 1.9ТД не са сложили.Даже съм вижадл по мобиле.де продаваха Венто/голф3 1.9ТД със сложени допълнително кулери.
И това са все неща който няма да ка4ат разхода - напротив ще го свалят.Не знам дали на вси4ки ТД притежатели е направило впе4етлението 4е през жегите тия 1.9ТД не вървят : ем кулер е спасението донякъде.Някъв пи4 твърдеше шеговито 4е корадото му Г60 е WinterCar : щото лятото била супер зле(май Г60 нямат кулер щото там нали е компресор някъв фирмен).
Другия на4ин е да се пусне пове4ко нафта от помпата - колата пове4ко ше по4не да гори оба4е........
Тука ще дам един линк за ТД мотори - мом4еатата там правят най-разли4ни на4ини за повишаване на мощността им.Специално за дизели с индиректно впръскване.
Разгледайте я......Дано да съм бил полезен
http://vwdiesel.net/phpBB/viewforum.php ... 863e069b8e
Та сега съм намерил от друг производител разпръсква4и DTP - 30 кинта бройката и има за AAZ!!!!И ше ги сменя моите щото разпръсквачи се сменят на 100000-150000км.Смятайте с тая нафта в бг дали са ни читави разпръсква4ите.Мойте ги гледаха - викат бе може да се кара но е много по-добре да се сменят.А наистина съм се убедил какво става с новите разпръсква4и - пи4ове се едно караш друго кола!Педала ти се втвърдва и т.н. просто усещаш как колата има пове4е "душа" дето се вика.
Тва беше малко отклонение но може да е в полза да дизелджиите.
Сега +/- от моя скромен опит за TDI vs TD.
Погледнато технологи4но TDI е много много по-добро.
Доста по-голям въртящ момент (говорейки за ТДИ споменвам 90 к.с. мотора) - доста по-тиха работа, доста по-икономи4ен(1.9тд си лапа стой та гледай).Погледната така ТД си е куц мотор - нито толкова мощен нито поне икономи4ен - ама какво да се прави.Баси 1.9Д е 68 коня а 1.9ТД 75 - тая турбина за къв х...й са я сложили.
Но....и ТД-то си има предимства ако могат въобще да се нарекат такива.Поддръжката на тази мотор е ЕЛЕМЕНТАРНА - който каквото ще да говори за скъпата поддръжка на дизелите(говоря за старото поколение).Това е един ПРОСТ мотор - и лесно се установяват неизправностите му.Докато ТДИ си е мотор с ECU и всичките му там дат4ици и т.н.Като диагностиката на ТДИ е доста скъпа - и са малко сервизите където я правят.Пове4ето като чуят ТДИ - и викат бягай не си за нас.
ТД мотора е направен с дълъг живот - доколкото знам турбината му прави малък наддув.И брат ми и съквартиранта ми имат пасати с 1.9ТД и карат без да пипнат нищо по мотора.
Сега друго е ако искате да го шпорите : е не става за тая работа.Въпреки че има няколко на4ина за пока4ване на мощноста който аз ли4но смятам да направя ако продължа да я карам мойта каляска.Един от най бързите на4ини е да се понадуе малко трубинта което става доста лесно.Доколкото съм чел по форумите тя прави 0.8 бара наддув(лесно се проверява с манометър).Казват че до 1.4 бара ги прави без проблем но според мен 1 бар е добре.Другото нещо което може да се направи е да се сложи интеркулер.Защо ли Ханс не е сложил интеркулер който много повишава ефективноста на мотора - еми според мен си е чисто маркетингова стратегия - за да може после да каже ето ви ТДИ мотора който е много много по от стария.Ебати на Опел Исузу моторите 1.7ТДИ имат, старите 1.6ТДИ на VW пак имат кулер ама на 1.9ТД не са сложили.Даже съм вижадл по мобиле.де продаваха Венто/голф3 1.9ТД със сложени допълнително кулери.
И това са все неща който няма да ка4ат разхода - напротив ще го свалят.Не знам дали на вси4ки ТД притежатели е направило впе4етлението 4е през жегите тия 1.9ТД не вървят : ем кулер е спасението донякъде.Някъв пи4 твърдеше шеговито 4е корадото му Г60 е WinterCar : щото лятото била супер зле(май Г60 нямат кулер щото там нали е компресор някъв фирмен).
Другия на4ин е да се пусне пове4ко нафта от помпата - колата пове4ко ше по4не да гори оба4е........
Тука ще дам един линк за ТД мотори - мом4еатата там правят най-разли4ни на4ини за повишаване на мощността им.Специално за дизели с индиректно впръскване.
Разгледайте я......Дано да съм бил полезен
http://vwdiesel.net/phpBB/viewforum.php ... 863e069b8e
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Beer Браво на момчетоWasteLand_TD написа:....Дано да съм бил полезен
http://vwdiesel.net/phpBB/viewforum.php ... 863e069b8e
от днес сьм горд съм горд собственик на голф 3 ТДИ (90p.s.). Преди покупката ходих на диагностика във фолксваген, пича който ми прави диагностиката на двигателя каза че всичко е ОК и ми даде една бележка с данните, ако може някой да ми разясни какво представляват тези резултати ще му бъда много благодарен, ето и самите резултати:
...........................................................................................................
028906021AF 1.91 R4 EDC SG D70
Codierung 00000 WSC 00000
kein Fehler erkannt
Masswerteblock lesen 0
43 26 0 14 90 199 85 149 128 86
Masswerteblock lesen 1
880/min 3.0mg/H 1.360V 75.6 ^C
Masswerteblock lesen 3
880/min 236mg/H 285mg/H 49%
Sistem in Grundeinstellung 0
43 31 0 14 90 199 84 150 129 86
...........................................................................................................
...........................................................................................................
028906021AF 1.91 R4 EDC SG D70
Codierung 00000 WSC 00000
kein Fehler erkannt
Masswerteblock lesen 0
43 26 0 14 90 199 85 149 128 86
Masswerteblock lesen 1
880/min 3.0mg/H 1.360V 75.6 ^C
Masswerteblock lesen 3
880/min 236mg/H 285mg/H 49%
Sistem in Grundeinstellung 0
43 31 0 14 90 199 84 150 129 86
...........................................................................................................
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта