Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Съб 18 фев 2017 17:53


Слагах невъзвратен клапан на двата маркуча ефект 0 .. не знам на къде да тръгвам вече.. не ми се свалят инжекторите защото не ми смесва дизела с маслото нито пък антифриза ми се губи.. Купих уплътненията на тандем помпата мисля да разглабям нея да видя какво ще стане ...




Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Нед 19 фев 2017 17:06


След ревизиран на тандем помпата 9 паления без проблеми.Утре сутрин ще видя как ще е но за сега май има ефект


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Пон 20 фев 2017 7:30


Проблеманси остава не е решен.Следват О пръстени на дюзите :)


Потребителски аватар
niki3094
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 19:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот niki3094 » Пон 20 фев 2017 11:37


Аз направо на там се насочих и днес си взех от порше уплътненията за всички дюзи.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Пон 20 фев 2017 14:16


Кой ще ти ги сменя? Аз мисля да се пробвам сам не съм правил до сега ама .. достатъчно ме е ядосала само давам пари на вятъра и не се оправя :D


Потребителски аватар
niki3094
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 19:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот niki3094 » Пон 20 фев 2017 20:10


Сам ама аз съм сменял вече на друга, само си вземи динамометричен.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот Водния дух1 » Пон 20 фев 2017 21:26


Kъм автора-Варна ти е на 80км.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Вто 21 фев 2017 12:11


Вече говорих с ифидик няма никакъв шанс да е събота или неделя .. пък през седмицата аз не мога...


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот Водния дух1 » Вто 21 фев 2017 18:32


Аз те насочих към Варна,не точно заради смяната на уплътненията,а заради диагноза.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Сря 22 мар 2017 16:43


Срещу 40лв за 4 ремонтни комплекта за дюзите проблема е решен! :)


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот pavel1828 » Сря 22 мар 2017 18:44


Много евтини тези комплекти колега.Аз 2015г. когато ги сменях моите бяха 20лв на брой бош.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот mastersound » Чет 23 мар 2017 7:05


Компекта пак е на бош просто ползвам малка отстъпка.2 от дихтунгите изобщо не са уплътнявали също така и на 2 от дюзите 2та червени о пръстена са били леко закъсани.
20170322_072338.jpg


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот valiosport » Чет 03 яну 2019 10:50


И паленето от о пръстените на дюзите ли беше, че напоследък и моя голф взе сутрин да върти по няколко секунди докато запали?


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот vinixxx » Пет 04 яну 2019 17:31


Да,човека си е решил проблема със смяна на о-пръстените,които доста често са причина за дълго въртене на студн мотор,но има и други неща които трябва да се проверят преди да се прибегне до отваряне на мотора.
Примерно:
-датчик рзпределителен и колянов вал

-torsion angle (camshaft angle) adjustment(мисля че това е синхронизацията на разпределителния вал за която се говори по-нагоре в темата)Ето как се прави:
https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY

-смучене на въздух някъде по маркучите и около горивния филтър.

-помпата в резервора

-стартер,батерия,свещи,те са ясни на всеки дизелджия

някой може да допълни още,аз това се сещам


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?

Мнениеот valiosport » Съб 05 яну 2019 13:08


Тя на -2 ако не пали без свещи няма какво повече да и гледам, направо да я давам на отпадъци.
Стартера и батерията нямат връзка с паленето, тук говорим за перфектно въртене(бързо въртене) на стартера и незапалване на цилиндрите.
Синхронизацията има връзка с паленето само ако при всяко палене стартира трудно, а тук проблема не е постоянен, ту го прави, ту не. Например днес ми запали на -7 перфектно само първите няколко секунди разтриса и направи облак пушек зад мен.
Датчиците които споменаваш е възможно да правят магарии но няма как да се проверят без да се сменят.
Помпата в резервара работи и е почистена, нямам течове на гориво, маркучите са сменени, нафтовия филтър е нов (МАН), съмнявам се в тандем помпата или оплътнения на дюзите. Преди години бях махнал клапанчето след филтъра щото ми правеше магарии, но за толкова време не ми е правила проблем със студения старт дори при -15 след няколко дневен престой и така и не съм слагал клапанче, сега купих клапанче да видим дали е това но се съмнявам.
Имам и омасляване между главата и помпата но немога да разбера горива ли или масло или и двете и най вероятно и о-пръстенчетата между главата и помпата са сплескани и опечени.
Имам синьо изпушване при палене което е с мирис на масло и според мен опуска през дифтунките на дюзите и влиза в цилиндрите.
Нафта няма в маслото, нито масло в резервара с горивото, но това не е гаранция че са здрави оплътненията на 17 годишна кола и напролет ще се сменят че сега е студено и не ми се пипа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 163 госта