Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Сря 05 дек 2018 21:55


Е такива 5бр взех утре ще видя как ще ги слагам, гледам че нямат фаска .
F00VC17505
Прикачени файлове
received_218486289047624.png
received_305727333375952.png




Sstefaan84
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Чет 06 дек 2018 16:56


Днес смених дихтунгите по следния начин: свалих дюзите старите дихтунги на 3 от цилиндрите си бяха в леглата , извадих ги почистих с парцалче и спреи за дискове, поставих новите на разпрасквачите и пуснах дюзите.
След запалване напръсках с вода с веро и от първи и четвърти излизат малки мехурчета, преди смяната днес по същия начин пръсках и пак излизаха.
Даите идея какво може да се направи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6399
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Чет 06 дек 2018 18:25


Аз имам от стара дюза направен "райбер", дюзата я ползвам за "водач" , а самия райбер , подобен тип дето е за зачистване на водопроводни батерии, е монтиран отпред на корпуса на дюзата , така си чистя леглата в главата преди монтаж на самите дюзи. Внимателно на ръка и става един път. Сигурно при теб има надрано точно в леглото. Получава се при вадене на запекла дихтунга с неправилните инструменти, най-често тънка отверка или някакво тънко шило и т.н., така се надира повърхността . А самите дихтунги запичат от греста, с която се лепят масово за дюзите...омагьосан кръг нали.
Освен пак да демонтираш дюзите, да си намериш/купиш един прав райбер за чешми ( щото е евтин и няма ценови заместител ) , малкия е със сигурност пасващ там ( те се продават една ръкохватка с два "камъка" ) , направи една дистанционна втулка да влезе райбера в него и да върви уплътнено в отвора на главата, така ще знаеш , че ще работи в местото дето ляга дюзата и ще е максимално вертикално. Ползвай обикновен вазелин за смазка и да се обират стружките от отвора. Леко натискаш и завърташ! Всичко на ръка! Тр-четири пъти са обикновено достатъчни!
Запушваш дупката в главата ( аз ползвам дръжка от детска четчица, от по-дебелите ) дето влиза разпръсквача, пръсваш малко спрей за спирачки и обдухваш с компресор . Слагаш отвърнатата предварително дихтунга и стягаш по реда нещата. Предполагам знаеш как се отгрява бакър , да стане мек?


Sstefaan84
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 07 дек 2018 13:39


Колега samo_pechka да те попитам, когато погледнеш в отвора на дюзата какво виждаш и какво трябва да се вижда:
При мен се вижда примерно окръжност не сам я мерил колко е Ф-то и в нея друга окръжност която е по ниска (като фаска как да го нарека незнам) за самата дихтунга. Така ли трябва да бъде или при мен това в центъра е вкупано? При мен дихтунгата ляга в това вкупаното, но то е една идея по голяма окръжност можеби от дихтунгата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6399
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Съб 08 дек 2018 10:51


Да, доколкото си спомням нещо такова е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bbosh1, red rider и 18 госта