Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот mltz » Сря 02 юли 2014 15:04


Питам Ви колеги понеже на мен по ваг са ми 882, а на ваг-ком отдолу пише 780-870 дефакто че трябва да са в тези граници и се чудя дали да не ги направя на 860 или да търся проблем някъде.




Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот lz2aii » Сря 02 юли 2014 15:22


Оборотите ти стабилни ли са?. Ако са такива, мисля, че нямаш никакви проблеми. Това, че са малко по-високи също не мисля, че е проблем. Просто така е зададено на компютъра на автомобила. Ако не греша, това са едни таблици в които са зададени стойности и в които може да се вкарват корекции и стойности каквито си пожелаеш. НО все пак там трябва да пипа човек, който знае какво прави.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот mltz » Сря 02 юли 2014 15:33


Последно като ги гледах само на двапъти за около 3-4 сек. ги свали на 861,иначе си стоят 882.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот kossis » Сря 02 юли 2014 15:56


Това че играят леко оборотите ти, говори за проблем по двигателя или системата за впръскване.

Моята е ръчка и оборотите ми са 890 -заковано.

Колкото са по високи оборотите ти, стават и по стабилни. Ако ги свалиш с цел да влезеш в заводските задания вероятността да станат още по нестабилни е голяма. Особено ако има проблем с посочените по горе системи.
Има вероятност нарочно да са вдигнати нагоре за да се стабилизират заради проблем.

Та виж дали няма някакъв по сложен проблем, поради което оборотите ти да се менят. Щото и да ги свалиш ефекта може да е само отрицателен.
На тия Дизели системата за впръскване е доста добра и двоумене като при бензиновите монота и карбове не се наблюдава.
Сравнявам ти с тях щото такова съм карал преди това.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот novatora » Сря 02 юли 2014 16:34


Оборотите играят когато егр е позапушен или не работи коректно. Затова много хора махат вакум маркуча и го затапват. Някой колеги казват че на 890 оборотите са най стабилни и няма много вибрации. Моите са 860 и не са пипани защото съм нямал никакви проблеми досега. Ако ти работи добре мотора не ги пипай. Не си мисли че ше харчи повече на празен ход.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот mltz » Сря 02 юли 2014 18:53


Да ЕГР-а е изолиран механично и софтуерно.Иначе колата работи добре.Благодаря Ви за отговорите.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот stypkata » Сря 16 яну 2019 22:51


Бях замислил да сменям поостарото голфче (3-ка) с Passat 1.9 PD 130к.с. ,но като ви чета в тази тема оплакванията и разходите направо ме отказахте.Какви са тези разходи от 10-12 градско и 8 извънградско нафта.Че това са си 20лв/100км? Натоварен бус дълга база гори толкова.Като сложим и задължителните добавки за дизел сметката никак не излиза,a тя трябва да се прави защото тези коли ги взимаме да ги караме а не да стоят пред блоковете и по сервизите.Оставам с впечатлението,че с доход под 3000лв/месечно не може да се поддържа такъв Пасат.До скоро в семейството имахме Пежо 307 1.6HDI 90к.с.Извънградско съм го свалял на 3.3-3.5 по борд комп,а той сверен с изминати километри и заредени литри си показва точно.Тук 5/100 ви се струва нереално нисък...И тези дюзи ,валове и турбота толкова проблемни ли са ,колкото се говори? С VAG-COM кабела за Голф 3 мога ли да направя диагностика на Passat B5.5 AVF например? Какъв данък плащате за 130к.с. 2004г-2005г? Повечето коли от тези години са на над 400-500 000км.Струва ли си въобще да се купува кола на толкова км-ри ако смятаме да я караме поне още 100 000км?


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот NathaN » Чет 17 яну 2019 0:03


Няма такова нещо 10-12 е зависи ако го караш все на мъгел може и да ги стигнеш градско с ибизата 7~8 извън града ако карам нормално 5 ~ 5.5 иначе средно 6 данъка ми за 2006 година кола за 2018 платих 150 лева. Сега казват, че от тая година коли евро 4 над 2005 година щели да и намалят данъка и чакам да излезе да го видя колко е. Може да направиш диагностика на всички вагове щом имаш ваг - ком. Относно другите неща на късмет е вече не знам какво толкова се плашите от ПД една дюза втора рака е 100 лева.Вече и за другите неща пак е на късмет турбо като купуваш ще гледаш стойности на дюзи при загрял мотор, турбо, съединител дали клопа маховика като гасиш колата или като я палиш, попринцип и болка на ПД са и гарнитурите на главата доста имат този проблем.Като цяло съм доволен :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот stefan4o » Чет 17 яну 2019 7:30


ПД не е ли Евро 3?


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот NathaN » Чет 17 яну 2019 9:41


Не знам аз съм евро 4 не ми е АСЗ мотора е БЛТ по - новият модел и в талона ми пише евро 4 Иначе не казвам, че и аз не съм правил ремонти като я взех първо почнахме с гарнитура на главата, една дюза смених(понеже при покупката ме предупредиха, че е тръгнала) и турбото смених понеже го свалях да го почистя и се оказа, че има луфт та реших да го сменя и него да не стане фал и общо взето това е.


Потребителски аватар
qnko83
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот qnko83 » Съб 22 фев 2020 17:06


Чета , за оборотите моите са 903 на място и ми се струват високи. Прилагам снимка от VAG com , ако може някой да разчете стойностите. Колата пасат 131к.с avf
Прикачени файлове
20200220_163322.jpg
IMG_20200216_154107.jpg


petiop
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г
Местоположение: софия

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот petiop » Сря 26 фев 2020 15:43


И при мен са 903 оборотите но мисля че е така заради 4х4 .
Моментния разход ми варира 0.6-0.7л.ч по борд компютър.
viewtopic.php?t=285074


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот valiosport » Чет 27 фев 2020 0:04


При мен са 924 и разхода на място е 0.7л/ч, дюзите са +-0.4 на всички цилиндри, синхронизация та е - 0.6/-1.1. Колата е голф АРЛ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, tdi fen, ton4o7601@abv.bg и 137 госта