NathaN написа:Имаш ли снимки на стойностите на дюзите на загрял мотор и колко време си карал така с актуаатора напълно развит ? Както казах при мен беше запекъл на половина и за месец почти беше запекла за мен почни от актуатора свали го и виж дали се движи свободно на ибизата на място се сваля без да се сваля турбото ако всичко е наред сваляш и чистиш наново турбото или гледам, че пишат със пияна пръскат в топлата част на турбото от към колектора или от егр горе чакаш 30-40 минути и палиш малко да поработи и после газ, казват че имало ефект, но не съм го пробвал. Та според мен геометрията ти е спекла заради това че е бил отвид напълно отвит актуатора
Като развивах стоперния болт, трябваше да сваля актуатора. Геометрията се движи свободно с пръст, не е запекла. Актуатора и той е изправен, държи налягане. На свободен ход като му откача маркуча и отпуска, закачам и се свива. Проблема не е там. Утре ще я оставям да видят дали са регулирани дюзите след смяната на вала и повдигачите, ще замерят и компресията.
Дюзите са добре, като се кара на дълъг път и стойностите падат, като не се кара и се вдигат.
Ето снимка като я засякох с най-добри стойности.
И с най-лоши
П.С Горе в ляво на снимките на "Label file" защо има накрая AJM?