замяна на горивен филтър с друг вид
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Роторните дизели се разбират добре с такъв тип филтри. При помпа-дюзата обаче , монтирането на филтър без термостатния клапан гарантира 0,5-1 литър завишен разход. А динамиката няма да стане по-добра
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Това няма как да стане разхода не се променя, колата загрява за 5 - 6 до 10 мин каране зимно време вече е на 90° при помподюзите нафтата си загрява доста защото дюзите са вътре във главата както и горивопроводите до тях, неслучайно немците са сложили охладител за нафтата отдолу под колата.
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Karaboev написа:, неслучайно немците са сложили охладител за нафтата отдолу под колата.
А горивния филтър барабар с клапана е сложен случайно , пак от същите немци !!! Или са им свършили филтрите от Г2
Ти пробва ли го , и на колко коли ? Или говориш по принцип.
Ако ти кажа , че нито ПД , нито КР обичат да работят със преохладена нафта , ще ми повярваш ли ?
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Разбирам те напълно какво се опитваш да ми кажеш, но говорим на първите 10 минути на работа на двигателя до достигане на работна температура, когато двигателя е на 90° ако ще и ледена нафта да му подадеш тя пак се затопля мигновенно, така че невиждам наистина смисъл от този клапан, още повече че ще намали и разхода. 99% от колите които са минали през нашия сервиз са със филтър от Г2 никой не се оплакал от висок разход още, но това не е чак толкова важно, важното е че няма балончета въздух в прозрачния шлаух. А относно температурата тя винаги си варира от атмосферата ако е много топло и нафтата ще е по топла и обратното, градус два, пет дори няма да укажат влияние върху работата на двигателя когато е загрял на 90°
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Е,понеже като почне да замръзва горивото-там е първото място,където трупа лед и парафин .Може би чичко Ханс затова е искал да затопли допълнително филтъра чрез еб...я клапан.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Е колега явно всички с Г2 замръзват и край. Ако има вода хората са си сложили пробка отдолу да се източват мизерийте. А и филтъра е толкова близко до двигателя че загрява доста бързо.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Karaboev написа: А и филтъра е толкова близко до двигателя че загрява доста бързо.
Това не трябваше да го казваш!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7679
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Филтъря загрява по-бързо от мотора, ако е с клапанче.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Ами къде е колега да не е в багажника, или под колата. Ето снимка на моя на 3 сантима е от двигателя Vw Sharan e колата.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Няма спор за това дали е в отсека на двигателя......Просто е несериозно да се твърди,че двигателя ще успее да стопли самия филтър или нафтата ,която преминава през него.Но да не цапаме темата на колегата
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Ами няма нужда, достатъчно се стопля нафтата само от преминаването и по горивопроводите през тандем помпата до дюзите.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
На мен пък предната зима при минус 20 ми замръзна нафтата в резервоара, и то докато карах. Колата преди това беше минала към 100 км. Извън градско. И постепенно забиваше муцуната докато не изгасна. Хубаво, че имах едно шише 3 л. За случай, че ми свърше някъде. С голям зор наврях двата маркуча за горивото в него.
Невероятно но, факт. Филтъра беше с клапан. Сега е с двата извода.
Аз съм твърдо "за" филитъра с двата извода.
Невероятно но, факт. Филтъра беше с клапан. Сега е с двата извода.
Аз съм твърдо "за" филитъра с двата извода.
- samo_pechka
- Мнения: 8449
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Не замръзва в резервоара , а в тръбичките под пода.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
A,аз и в резервоара съм виждал замръзнала нафта-приличаше на желе.Сега няма да ви казвам с какво я размразиха,че ще започнат пак едни спорове...
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: замяна на горивен филтър с друг вид
Да ви кажа честно и аз съм имал проблем със замръзнала нафта, по скоро "вдървена" от парафина в нея и от там дърпа въздух и край. На клиентите казвам да държът резервоара пълен и по литър два бензин на резервоар или ако им се дават пари за някоя добавка като да слагат двоййна доза. Както каза и колегата замръзва отдолу по тръбопроводите или ако има мизериий във филтъра.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта