Passat b 6 2.0 tdi 170 hp- трудно първо палене
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat b 6 2.0 tdi 170 hp- трудно първо палене
Утре като начало ще върна стартера за ремонт да му се сменят четките и да проверят др неща ако трябва и бендикса да се смени. След това ще почистя клемите и особенно тази на масата защото е доста силно окислена. Дори когато върти на стартер колата, плафона и останалите лампи примигват и то доста силно!
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat b 6 2.0 tdi 170 hp- трудно първо палене
Малко update по моята тема. След като свалих стартера забелязах,че клемата която е на масата на мотора беше силно окислена.Почистих всички клеми и кабелни обувки. През това време занесох стартера за рекламация и човека който го беше сервизирал каза,че иска стартера закачен на колата да мерел нещо.Върнах се и качих стартера на колата и от там обратно при него.При топъл мотор загубите от акумулатора до стартера се оказаха от порядъка на 0,7 V. Сега иска да му я закарам и да мери на студен мотор какво се случва, какви ще се загубите там.
Re: Passat b 6 2.0 tdi 170 hp- трудно първо палене
колега Dimitrovi, какво е продължението на сагата с паленето, аз също съм собственик на такъв Пасат със същия мотор и ако го оставя около седмица да не го карам и виждам трудности при запалването, за сега само търся по форума евнтуални мнения и нищо конкретно не съм предприел.
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat b 6 2.0 tdi 170 hp- трудно първо палене
Колега снощи пак ми запали трудно (мудно).За сега се съсредоточихме изцяло около стартера.Ще го карам на майстор да си мери пада на напрежение от акумулатора до стартера на на студен мотор.Най вероятно както каза и колега в по-горните постовеще се окаже пад на напрежението по кабелите.Ще сменя кабелите с нови (оригинални) или ще пусна дублиращи кабели.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 33 госта