Vlad777 написа:Не, не е по-добре и се надявам скоро тези коли да бъдат забранени в центъра на големите градове, както е в по-белите държави.railfan написа:Пак питам: по-добре ли е да караме колите, които ни отговарят на стандарта и замърсяват в ПЪТИ повече отколкото кола с махнат DPF?Който е измислил подобен софтуер, би трябвало вече да е мулти-милиардер, защото щеше вече да го е продал на всички автопроизводители и те да го ползват, вместо да инвестират милиарди в разработка и оборудване на автомобилите си с DPF филтри. Обаче там както видяхме при DieselGate не важи правилото "една жена каза, значи е така"...railfan написа:качествено премахване и софтуер, който да влиза в заводските норми.(т.е. нямаш повече замърсяване)
Пак белите държави. Добре - в белите държави един развит специалист колко печели в пъти над същият тук и колко му е в пъти по-висок стандарта на живот? Направо говорите имагинерни неща, чак се самозабравяте, че не сте само вие "бялата държава" и не гледате общата картинка.
Автопроизводителите са притиснати от измислени еко норми, които вярват, че колите без DPF са причина за всякакво естество еко-катастрофи, което далеч не е вярно и има много по-големи замърсители.
Да не се тълкува като, че не приемам еко нормите, приемам ги - но смятам, че в някои случай са си направо извратени.
А точно за дизелгейт, VW признаха, че са скопявали колите софтуерно, което доведе до много загуби за тях.