Мнения за 1.6 TDI - SB 1989г

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 23 дек 2007 10:24


Последно питане, този двигател сте го карали с 10W40 или 15W40 че вече идва време за смена

ми виж де ...ако не го го карал пробвай с 15w дали няма да го "апва" хубаво ...ако не ходи и на 10w а ако да и не ти се прави ...има Кастрол Хай - Милидж за продухани самолети :wink: избор има :D




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 24 дек 2007 16:29


От тия "хай-майлейдж" бягай надалеч. 10-40W сипвам на моя. Особено през зимата по-добре сложи такова. От Havoline и Mobil1 съм много доволен. Този двигател по принцип е много чувствителен към маслото, защото работи на по-висока температура, и ако е по-скапано маслото, веднага почват да чукат повдигачи като загрее.
Иначе е железен мотор. При мен (с малко подобрения) въобще не се затруднява с по-тежкото купе (1100кг при кабриото).
Успех!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 24 дек 2007 17:46


От тия "хай-майлейдж" бягай надалеч. 10-40W сипвам на моя.

ами колега . това добре , ама от де знаеш неговия мотор на какво дередже е ? ако вземе да му сложи 10w и започне да лапа , да лапа .... затова му казах , да сложи евентуално 15В .... като индикатор в каква посока да върви :wink:


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Вто 25 дек 2007 10:35


Привет, (Честита Коледа) Благодаря ви за отговорите, но имам още няколко въпроса.

1 . На колко хиляди км. се сменя горивен филтър и някаква пръпоръка за марка, предлагат ми филтри MANN.

2 . Защо никога не се стопля масленото радиаторче, задръстено ли е или си е така, и когато сменям маслото трябва ли да го свалям и изливам

3 . Какво количество масло взема хидравликата и как се сменя?

4 . Проблем ли е че ми е изолирана и я няма ел.помпата за допълнително охлаждане на турбото (нещо такова беше) при някакви си градуси...

5 . Колко коня е тоя мотор

Общо взето това искам да разбера..... мерси.... :077:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 02 яну 2008 2:35


1.Маннн по4ти номер 1
2.Незнам вие аудитата си имате отделен радиатор за масло
3.нз, а за6то пак 4е го сменяш като това масло си е хубаво 100% си е хубаво
4.не е проблем ама така съкраштааваш живота на турбината,щото по топлино наатоварена
5.80horse power/4500rpm ама брато конете ги заебиии
аз съм със същия мотор,155Nm (по4ти колко на GTI 8V),брато аз със моита пе4ка на 400метра,Хонда 1.6 16v един калник пред нея,и мноого други сериозни коли,до 2.0 ,8вентилови саам ги пробвал; и тях ги бия
Надяваам се 4е сам ти бил полезен,ако решиш да се гониш с някои ми пиши на ли4ни да ти кажа как с 2-3 инструмента отиваш на 100 и на горе коня пове4е :wink: :twisted:


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Съб 16 фев 2008 22:32


я кажи как става на 100 коня ако не е тайна



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта