Започна да харчи страшно много масло-1.9td

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 06 фев 2008 21:33


Сегменти се проверяват лесно без да се отваря мотора ! :wink:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 06 фев 2008 21:43


Как?
При положение,че компресионните са били здрави а смао масления е бил счупен значи няма даима духане през щеката и т.н.
Е ще има де ама ще е малко завишено спрямо нормалното духане което си е имало и преди.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 06 фев 2008 22:13


Щом маслото е преминавало от едно място на друго , то тогава от това място може да се рабере дали има пробив кам маслото .

По същия начин може да се провери при ниска компресия на даден цилиндър , дали са клапани , гарнитура или сегменти :D

п.с. Ако дръжиш да знаеш ми званни и ще ти кажа , да не ограмотяваме майсторите и после да експериментират по вашите автомобили :lol:


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Сря 06 фев 2008 22:40


Като ти гледам какъв разход имаш много ме съмнява да минеш само със сегменти на Джетата го имах същия разход на масло и познай какво излезе основен ремонт защото сегментите бяха надрали стените на блока и хоп изненада 1100лв. напред но пък имах нов мотор и да знаеш ,че дизела не гори толкова масло от гумичките като бензина ,но без да отвориш мотора всичко са си празни приказки.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 06 фев 2008 23:13


Ventoman написа:Щом маслото е преминавало от едно място на друго , то тогава от това място може да се рабере дали има пробив кам маслото .

По същия начин може да се провери при ниска компресия на даден цилиндър , дали са клапани , гарнитура или сегменти :D

п.с. Ако дръжиш да знаеш ми званни и ще ти кажа , да не ограмотяваме майсторите и после да експериментират по вашите автомобили :lol:

Имам съществени предположения за какво иде реч ;)
Иначе аз въпросния метод го знам просто се зачудих дали няма някаква нова далавера за тестване на сегментите без както се казва "око да види ръка да пипне".
Благодаря!


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

горене на масло

Мнениеот ninov » Сря 13 фев 2008 13:30


Колеги, да кажа и аз малко мнения за горенето на масло.
Имам Голф 1.9 ТД
и гори също много масло, ужас от Пловдив до София 1.5 литра.
Дори ми изпищя алармата за масло, незнаех че има звукова аларма.
Както и да е обиколям по майстори и само им слушам глупостите които разправят. Мерих компресия оказа се че е 12 на всичките цилиндри е еднаква, платих 20 лв. преди нова година. Това е нормалната цена.
Успокояващият факт ми каза човека е че е равномерно износването на всички цилиндри. Реших да се образовам и тарсих навсякъде литература в Интернет по намерих каквото имаше, изчетох всичко
купих си и книга за Голф и Венто, сега мога спокойно да кажа че ремонта е приятен и не е труден хич стига малко да имаш инженерно мислене, всеки би си отстранил проблема сам.
Значи наистина трябва да го поразглобиш двигателя малко, защото ще имаш доста работи да смениш покрай сегментите, тези коли дето ги караме ние тук въобще не са на 200 000км а според мен започват от 350 000км нагоре, който твърди обратното ви лъже. Много рядко кола започва да гори масло под 300 000км не че е невъзможно. Ако решиш сам да си е ремонтираш съвети давам безплатно и литература ще изпратя на Английски е само кой да има да чете, тези майстори в Бг дори не си правят труда да четат. Та гумички на клапани и водачи ще смениш то е ясно, те не струват много, гарнитура на главата също, шлайва на главата е спорен въпрос, според мен не е задължителен само трябва да се провери главата за изкривявания ако е ок не шлайвайте, то е 20 лв ще каже някой, но е въпроса за парите а за главата. Ще трябва да почистиш гнездата на клапаните и самите клапани от нагара за да си лягат после хубаво, не го ли направиш нишо не правиш. Имам много за писане по тази тема, но накратко ще ти кажа че ако тръгнеш сам да си правиш ремонта ще го направиш по добре от някой друг калпав майстор самозван. Ще ти кажа какво печелиш и какво губиш. Купуваш си динамометричен ключ намират се свястни за 50 лв Бриколаж, има и в Практикер 80лв също много хубав
другите инструменти може сам да си ги направиш или поръчаш на стругар. Ще се обогатиш много повярвай ми. Но незабравяй да четеш много преди да почнеш да разглобяваш.


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проверяване на сегменти

Мнениеот ninov » Сря 13 фев 2008 13:40


Ventoman написа:Сегменти се проверяват лесно без да се отваря мотора ! :wink:

Колега може ли да ми кажеш как се проверяват сегменти без да се отваря мотора? И как ще провериш 3 те сегмента на буталото, как ще ги замериш за износване, въобще как става тази работа без отваряне на мотора?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта