Разлика в турбините ?!?!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 12 фев 2008 10:16


EXPLOSIVE написа:
Rabbit_TDI написа:Твойта е с гейт ,а тия дет ти ги дават са 110 коня - демек променлива геометрия - демек не стават.

Е и аз съм с променлива геометрия за това съм с гейт ... иначе е бай-пас !!!


В Ауди форума се опитах да ти подшушна за какво става дума ама ти не слушаш :wink: (там ника ми е Wankel)

Със здраве :beer




Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 12 фев 2008 10:26


Brezel написа:
EXPLOSIVE написа:
Rabbit_TDI написа:Твойта е с гейт ,а тия дет ти ги дават са 110 коня - демек променлива геометрия - демек не стават.

Е и аз съм с променлива геометрия за това съм с гейт ... иначе е бай-пас !!!


В Ауди форума се опитах да ти подшушна за какво става дума ама ти не слушаш :wink: (там ника ми е Wankel)

Със здраве :beer

Какво подшушваш ... казвай направо :D ... ти там ми говореше за нова турбина .... закво да е нова като моята си свирка добре ;)


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 12 фев 2008 22:27


Ventoman написа:Или да се отдаде на занаята ( диагностик , монтьор , майстер , дизел майстер ) или да отиде някаде да му оправят колата преди да я е преебал повече :D

Какви може да са последствията ???


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Разлика в турбините ?!?!?

Мнениеот Stivi » Сря 13 фев 2008 20:59


Сега остава някой ЗНАЕЩ да обясно на човека какво точно му трябва и дали изобщо му трябва нещо от тези турбини от моргата !? И изобщо има ли шанс някога да се изясни /за нас лаиците/ как и кое точно управлява променливата геометрия и какви точно са функцийте на въздесъщите A/E/GR ,N75, гейт и каквото там още включва тази система :lol: Далеч съм от мисълта че някой като мен например въоръжен с тази информация ще започне да отстранява така често срещания проблем с "забиването" просто ще е добре да има една тема с достатъчно достоверна информация която да е със статут на "последна инстанция" по въпроса :lol: Като казвам ЗНАЕЩИ имам предвид 4-5 човека чийто мнения по въпроса са достатъчно професионални а не цитирани от прочетено в форума ,няма да ги изреждам по никове-те си се знаят :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 21:33


Виж най-новата важна тема - там има описани доста неща (но на руски).


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 13 фев 2008 21:42


gr_kanev написа:Виж най-новата важна тема - там има описани доста неща (но на руски).


Дааа не е лошо,ще трябва обаче да си припомняме руския :) Едва ли някой ще положи подобен труд за да го видим на български така че засега и това ще свърши работа-утре почвам да се ограмотявам :wink:


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 13 фев 2008 21:43


В крайна сметка това е нещото което ме поболя последната седмица !!! Вие кажете какво е това гейт, бай-пас ... или какво ?!?!?
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5157041
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=219118&photo=2
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5157045


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 фев 2008 21:51


С риск да бъда оплют ,но се пак ако може да помогна.
Прилича ми на тва
Изображение
Клапан за управление на променливата геометрия.Най вероятно е заял/пробва ли да го раздвижиш с WD40/или е спукане мембраната му.Според мен можеш да го вземеш от което и да е друго 110 магарета турбо и да пробваш да го сложиш/щом ти е за без пари/.
Ето и ако ти се чете http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-1.html


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 13 фев 2008 22:07


Rabbit_TDI написа:С риск да бъда оплют ,но се пак ако може да помогна.
Прилича ми на тва
Изображение
Клапан за управление на променливата геометрия.Най вероятно е заял/пробва ли да го раздвижиш с WD40/или е спукане мембраната му.Според мен можеш да го вземеш от което и да е друго 110 магарета турбо и да пробваш да го сложиш/щом ти е за без пари/.
Ето и ако ти се чете http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-1.html

Точно това е ;) ... и точно така и направих взех го от Octavia-та и сега колата е както преди ... след 2000 оборота се изтрелва :twisted: А този стария си е при мен и мисля да го поразгледам по-подробно :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 фев 2008 22:33


EXPLOSIVE написа:
Rabbit_TDI написа:С риск да бъда оплют ,но се пак ако може да помогна.
Прилича ми на тва
Изображение
Клапан за управление на променливата геометрия.Най вероятно е заял/пробва ли да го раздвижиш с WD40/или е спукане мембраната му.Според мен можеш да го вземеш от което и да е друго 110 магарета турбо и да пробваш да го сложиш/щом ти е за без пари/.
Ето и ако ти се чете http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-1.html

Точно това е ;) ... и точно така и направих взех го от Octavia-та и сега колата е както преди ... след 2000 оборота се изтрелва :twisted: А този стария си е при мен и мисля да го поразгледам по-подробно :lol:

:да: -цъкни снимка като го разглобиш.Мисля че трябва да има мембрана подобна на някогашните бензинови помпи.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 фев 2008 0:25


клапана е капсулован и не се предлага като резервна 4аст от магазините за авто4асти,но все пак има откъде да се купи нов ако се наложи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта