Ами не знам... Теглен на прясно тариран кантар, на който абсолютно му вярвам.
На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.
Така че тегли на точен кантар а не вярвай на писанки.
1,9 TDI 105к.с. код BKC
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Andonov написа:Ами не знам... Теглен на прясно тариран кантар, на който абсолютно му вярвам.
На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.
Ясно. За това питам, интересно ми е дали е мерена. Данните по каталозите в нета изобщо не са верни. А в техническите ръководства май дават масата без никакви течности. Което пак не компенсира разликата де - удрят ни в грамажа яко
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
boqn92 написа:Приятел сега ти видях форумчето, не искам да те притеснявам но да ти кажа все пак.Аз съм с Голф 5 1.9 105 коня 2005г.Ако ти тресе ДВГ то като работи на място значи демпферния ти маховик е тръгнал и може всеки момент да те остави аз карам от 4 години и от 3 години насам ми тресеше и преди месец подаде и почна вече да трака.Вече смених всичко излиза към 1 500лв всичко.Все пак това са слабите им места на тези двигатели дюзите,маховик,съединител,носачи(задни),иначе за икономичността си са перфектни ДВГ та.Успех все пак и ако чипосаш пиши че и аз мисля същото.А за маслото аз вече тръгнах да карам с 5-40 Кастрол ЕДГЕ Турбо Дизел 505.01 спец за Вагените.от германия си я вкарвам
имам едно много лсабо доловимо претрисане но то се проявява винаги при еднакви обстоятлства. Някъде около 60 градуса на антифриза, при преминаване от малко под 60 към малко над 60 и то ако седя на място на светофар, но е толкова слабо, че само аз си го усещам и то след няколко месеца каране, като се качи някой друг в колата и го попитам дали го усеща и ми казват, че не съм редовен Иначе за съединител се надявам да ми е рано, на 76 хил км е които са 100% реални, защото взех колата от много мой човек и й знам историята. За дюзите и аз четох, окачването ми е стегнато, но имам наблюдения над същото ауди на наш клиент, при преминаване през отворена кръгла шахта отзад всичко се беше откъснало, и струваше мнооого пари. Ударо 1000+ лева замо за отзад в ляво като това е цена с отстъпка...
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Andonov написа:Е какво да се каже...Аз карам вече 2г същият мотор с чип и изолиран ЕГР. Проблеми никакви. Колата става още по-приятна за каране. 1420кг трудно се подкарват с 105 коня. Не е голф 3 със скромните 1180кг. Още 30 отгоре си е друга бира.
Ако те интересува друго питай. Ако желаеш и тест можеш да направиш с моята
това за егр и чип на такива като теб трябва да им се забрани да го споделят само ми вкарваш мухи в главата, а малко ми трябва. Тъкмо се кротна и пак ме хвърлите в музиката. Много го мисля, и все пак по скоро бих го направил ако да речем ЕГР-а се предаде, за сега всичко си бачка на шест и не ми се ще да пипам. Че много пъти съм се хващал за главата защо пипам като всичко си работи.
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
И при мен беше точно така колата я закупихме преди 4 години от Белгия от личен приятел на баща ми,беше на 48 000км и лека по лека тръгна да тресе по вече и повече и на 117 070 си издаде багажа.С пълна промоция излиза към 1 500 всичко съединител и маховик.Не е страшно не искам да те плаша това си е нормално при тези двигатели все пак е здрав,сметнах всичко колко икономия правя с горивото и излиза че за тези 100 000км 10 пъти да смениш комплекта пак си на печалба.Просто е здрав двигател.Приятел виждал съм кола на 30 000км с счупен демпфер.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
boqn92 написа: излиза че за тези 100 000км 10 пъти да смениш комплекта пак си на печалба.
Това сигурно е сравнено с някой 3 тонен джип с V12 бензинов двигател
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Голфа гори 4,5 средно Мерцедеса ми гори 6 средно.Я сравни 1,5л на 100 000км колко тона и колко лева прави
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
boqn92 написа:Голфа гори 4,5 средно Мерцедеса ми гори 6 средно.Я сравни 1,5л на 100 000км колко тона и колко лева прави
4000лв,значи може да смениш 2 маховика и 500лв за пиене,ама 10....
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Щом така си сметнал значи е вярно.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Здравейте и от мен! От дълго време се каня на 1.9 ТДИ и след 2 коли и над 100хил. км. изминати, най-накрая се сдобих с такова.
Имам от 1 седмица 2005 Туран 1.9 BKC 105к.с. с 6 скорости(ръчка).
Естествено колата, колкото и да ми харесва, си има и някои забележки, но това е в границите на нормалното за 2рата "ЗЛОупотреба".
Сега по същество - Това което, не знам дали да го нарека ме притеснява, но определено ми хваща вниманието е, че като не я "фоскам" повече от 2-2.5хил. об/мин. и сменям предавките (2->3->4) се чува нещо като виене (не много силно, но аз си го чувам)... Като я "резна" до 3хил. и над 3хил. об./мин. и сменям, няма такъв шум, както и под 2хил. Поразчетох се и доколкото разбирам, може да е от "запушено" турбо, както и от тръгнал маховик.
1во питане - правилно ли съм разбрал?
2ро питане - как се отпушва/проверява турбо? (На празен ход няма виене/свистене, както и като подам газ, турбото си звучи както на всеки 1 ТД...)
3то питане - как се проверява маховик и ако е тръгнал, за какво да се услушвам?
Иначе, колата върви много приятно, разход със 120-140 по магистрала дава около 6/100 и на място на празен ход 0.4л/ч.
Предварително много благодаря на отзовалите се!
Имам от 1 седмица 2005 Туран 1.9 BKC 105к.с. с 6 скорости(ръчка).
Естествено колата, колкото и да ми харесва, си има и някои забележки, но това е в границите на нормалното за 2рата "ЗЛОупотреба".
Сега по същество - Това което, не знам дали да го нарека ме притеснява, но определено ми хваща вниманието е, че като не я "фоскам" повече от 2-2.5хил. об/мин. и сменям предавките (2->3->4) се чува нещо като виене (не много силно, но аз си го чувам)... Като я "резна" до 3хил. и над 3хил. об./мин. и сменям, няма такъв шум, както и под 2хил. Поразчетох се и доколкото разбирам, може да е от "запушено" турбо, както и от тръгнал маховик.
1во питане - правилно ли съм разбрал?
2ро питане - как се отпушва/проверява турбо? (На празен ход няма виене/свистене, както и като подам газ, турбото си звучи както на всеки 1 ТД...)
3то питане - как се проверява маховик и ако е тръгнал, за какво да се услушвам?
Иначе, колата върви много приятно, разход със 120-140 по магистрала дава около 6/100 и на място на празен ход 0.4л/ч.
Предварително много благодаря на отзовалите се!
- Iritais
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
- Автомобил: Golf 5 Plus
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Здравейте, колеги!
И аз от скоро съм се „качил” на въпросния двигател – 1.9 ТДИ, 105 к.с, BKC. Колата е Голф 5 Плюс.
Това, което ме притеснява е, че в сравнеие с вашите мнения, а и с тези на други хора, колата харчи доста повече.
Онзи ден имах пътуване до Сливен и обратно. Преди да тръгна лампата за нафтата светеше. Заредих до горе, събраха се точно 50л. Връщайки се, към Вакарел лампата отново светна, като от зареждането бях изминал 660км. Това прави средно 7.57л/100км. Вярно, че я карах 120-140 по магистралата, но все пак ми се струва, че разхода е доста голям за извън градско. По книжка трябва да е 4,8. А колата беше празна – аз и жена ми, с един малък куфар.
После имах работа из центъра ( за София става въпрос) и по борд компютър даваше 8,9 л/100км.
Въобще незнам какво става с този разход.
След като купих колата Наско от ПК ми я закача на ВАГ ком и каза, че всичко си е вред – много добри показатели на дюзите, турбото не пренадува и.т.н.
Като ви чета мненията колко икономични са вашите коли със същите двигатели се плаша за разхода на моята.
Кажете какво според вас трябва да се погледне и да се направи, за да се оправят нещата.
И аз от скоро съм се „качил” на въпросния двигател – 1.9 ТДИ, 105 к.с, BKC. Колата е Голф 5 Плюс.
Това, което ме притеснява е, че в сравнеие с вашите мнения, а и с тези на други хора, колата харчи доста повече.
Онзи ден имах пътуване до Сливен и обратно. Преди да тръгна лампата за нафтата светеше. Заредих до горе, събраха се точно 50л. Връщайки се, към Вакарел лампата отново светна, като от зареждането бях изминал 660км. Това прави средно 7.57л/100км. Вярно, че я карах 120-140 по магистралата, но все пак ми се струва, че разхода е доста голям за извън градско. По книжка трябва да е 4,8. А колата беше празна – аз и жена ми, с един малък куфар.
После имах работа из центъра ( за София става въпрос) и по борд компютър даваше 8,9 л/100км.
Въобще незнам какво става с този разход.
След като купих колата Наско от ПК ми я закача на ВАГ ком и каза, че всичко си е вред – много добри показатели на дюзите, турбото не пренадува и.т.н.
Като ви чета мненията колко икономични са вашите коли със същите двигатели се плаша за разхода на моята.
Кажете какво според вас трябва да се погледне и да се направи, за да се оправят нещата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Голф + е по-висок и от там има по-висок разход, особено магистрално.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Не е от това. Кадди е още по-зле аеродинамично, пък си харчи като лека кола
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Е хайде обясни, как един и същи мотор сложен в две различни купета ще харчи еднакво.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Отговора е в скоростта на движение - 140 км/ч означават, че гори доста над 4.5 лт/100 км....
Кадито ми го карам икономично, 90-100 км/ч, и ми се отплаща с 5.5-6.5 литра на 100 км разход.
Кадито ми го карам икономично, 90-100 км/ч, и ми се отплаща с 5.5-6.5 литра на 100 км разход.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта