ТДИ махане катализатор
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ махане катализатор
В норми е, ама друг път!!!
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: ТДИ махане катализатор
lz2aii написа: дали ако се свали катализатора, това ще доведе до покачване на количеството вредни емисии над допустимите норми.
Ако го махнеш на 100 000 може и да има някаква промяна към по-зле,но за милионниците които търкаляме тук разлика няма как да има,той катализатора отдавна вече играе само ролята на картоф
- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
И аз минах технически без проблем. 1.9tdi 90 с чип без катализатор.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
Съвсем си е в норми, ама само без товар. Щото без товар катализатора леко не работи :) . Температурата на изгорелите газове е ниска, а на него му трябва висока за да работи. Реално тия не могат по никакъв начин да тестват катализатор на дизелова кола, щото нямат подходящи условия (трябва натоварване, а не само обороти за да може да се вдигне температурата на изгорелите).
Ако и си затапиш ЕГР-а процентното съдаржание на вредни емисии става по-ниско от колкото е на чисто нова заводска кола :) . Почва да влиза доста повече чист въздух от колкото с отворен ЕГР. Разликата на празен ход е 2 пъти, а на 2000 оборота е повече. А това няма как да не се отраци на процентното съдържание на вредни емисии в изгорелите газове. Последното е точно това което мерят в пунктовете за ГТП.
Ако и си затапиш ЕГР-а процентното съдаржание на вредни емисии става по-ниско от колкото е на чисто нова заводска кола :) . Почва да влиза доста повече чист въздух от колкото с отворен ЕГР. Разликата на празен ход е 2 пъти, а на 2000 оборота е повече. А това няма как да не се отраци на процентното съдържание на вредни емисии в изгорелите газове. Последното е точно това което мерят в пунктовете за ГТП.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: ТДИ махане катализатор
Затапен е :), и се чудя как съм карал преди с ЕГР и катализатор, просто разликата е голяма. Мислех да слагам и racepipe на негово място, ама засега нямам нужда. Просто уникалка глупост е това ЕГР-а, от една страна охлаждаш входящия въздух с кулера, от друга страна вкарваш отработени горещи газове в двигателя, и как да върви. Като сложиш и картофа, който на тия км играе само ролята на тапа...Та заради ЕГР-а и аз мисля, че газовете сега може да са в норма.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
ЕГРа хич не е глупост. Работи при малки мощности където няма нужда от големи количества студен въздух. Не случайно всичко се управлява от електроника - тя се грижи двигателят ти да върви и да замърсява по-малко. При пълна мощност ЕГРа се затваря точно от тая електроника.
А т'ва, че разни хора не им пука много за "екологията" - т'ва дето излиза от тази кола и ти го дишаш, и децата ти. Черните сажди при засилените коли дето се виждат са недоизгорели въглеводороди и са силно канцерогенни. Същата работа са и пукнати радиатори на парното - етиленгликола и той е силно канцерогенен. Ама повечето хора се сещат за тия неща като е вече късно. Важното е че голфо върви повече сега :) . Никой не искам да засегна с написаното! Просто си правете сметка и за тия неща на моменти :) .
А т'ва, че разни хора не им пука много за "екологията" - т'ва дето излиза от тази кола и ти го дишаш, и децата ти. Черните сажди при засилените коли дето се виждат са недоизгорели въглеводороди и са силно канцерогенни. Същата работа са и пукнати радиатори на парното - етиленгликола и той е силно канцерогенен. Ама повечето хора се сещат за тия неща като е вече късно. Важното е че голфо върви повече сега :) . Никой не искам да засегна с написаното! Просто си правете сметка и за тия неща на моменти :) .
- DanielSotirov1
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 13 фев 2015 16:27
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: 95 1z
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ махане катализатор
Пичове, я кажете моля ви къде да ходя да махна катализатора. От София съм ж.к. Младост. Ей сега ходих при един и ми вика - ''Ние не слагаме просто ей така тръби, а да ти сложа резонатор ще ти струва 75лв. 'Кво?!
Та кажете къде ще ми сложат най-обикновена тръба за къси пари или да го избушат. Мерси!
Та кажете къде ще ми сложат най-обикновена тръба за къси пари или да го избушат. Мерси!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ТДИ махане катализатор
Сменяш "кръчмата". Върви на друго място. Единия вариант е да го изтърбушиш като си запазиш "опаковката". Друг вариант е да се среже с флекс и след това да се зашие с ЦО. Третия вариант е с права тръба. В никой случай не е задължително резонаторно гърне.
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
Аз ходих в Ем-Комплект Дружба. Нищо не ми взеха - приспаднаха цената на катализатора 30-40лв за слагането на тръба. Като че ли колата реагира малко по-бързо, а на празен ход се чува леко свирене от ауспуха (само като си до него и слушаш, не вътре в купето).
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: ТДИ махане катализатор
DanielSotirov1 написа:Пичове, я кажете моля ви къде да ходя да махна катализатора...
Аз лично (а и не само аз) препоръчвам Найден
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=136379&hilit=kimif2008
Re: ТДИ махане катализатор
Здравейте,моята е голф 5 1.9 BKC и има катализатор и DPF без тръбичките(проверено).Ако реша да махам и двете ли трябва или само катализатора ? И има ли смисъл да махам нещо като засега колата няма проблем според мен ?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: ТДИ махане катализатор
Махай и двете, абсолютно ненужни са на колата. Само, че DPF-а не се маха толкова лесно, ще трябва да кихнеш парички.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ махане катализатор
brum написа:ЕГРа хич не е глупост. А т'ва, че разни хора не им пука много за "екологията" - т'ва дето излиза от тази кола и ти го дишаш, и децата ти. Черните сажди при засилените коли дето се виждат са недоизгорели въглеводороди и са силно канцерогенни
Колега, не че нещо, ама знаеш ли как се чистят налепите от ЕГР-а? Колектора на автомивка, до тук добре, ами портовете в главата, знаеш ли че съм си играл два дена и пак не можах да ги изчиста добре, щото трябва хем да не падат налепи в цилиндъра, хем да се внимава да не се "набие" в клапана и да не може да се движи и да стане по-голяма беля. А пък ако не се сваля 10 години такива налепи стават, че няма чистене... За да няма големи налепи трябва всяка година да се чисти, но пък не е добре всяка година да се развиват и завиват болтовете.
Ако катализатора е здрав и аз съм против да се маха, но като дойде ред за смяна, по-добре е да се махне.
Re: ТДИ махане катализатор
Аз махнах катализатора,сега се чува свистене от турбото,което за мен е дразнещо.Някаква идея с какво да намалям свистенето от турбото или то ще намалее само като се наберат сажди по генерацията ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 53 госта