1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот bai_ILIA » Нед 20 сеп 2009 7:56


колко са нормалните стойности за горивото на празен ход за ASV мотор? мойта на пълен товар е на 51мг понеже това е максималния дебит на помпата :Mr Green Fun кебапчийница е ама върви да си е.е мамата....има ли връзка с горивото на празен ход и когата колага е натоварена или са два отделни параметъра...нямам никакви грижи с колата но питам по принцип...само съединителя му идва множко 310НМ ама да се спасява...




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот morfei1 » Нед 20 сеп 2009 13:12


Бе той незнам дали ще се спасява, ма ти си сложи едни 1000лв в левия джоб.

Горивоподаването се определя от положението на педала на газта и дебитомера, най-просто обяснено. Поне така са ми го обяснявали на мен


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот bai_ILIA » Нед 20 сеп 2009 14:25


morfei1 написа:Бе той незнам дали ще се спасява, ма ти си сложи едни 1000лв в левия джоб.

Горивоподаването се определя от положението на педала на газта и дебитомера, най-просто обяснено. Поне така са ми го обяснявали на мен


не не имах предвид настройката колко мг да впръсква на празен ход...за съединителя комплект на Закс верно е 1000лв ама с 35% отстъпка се ядва...но е мизерия.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re:

Мнениеот pivv » Пон 21 сеп 2009 13:27


Zinoto написа:
Andonov написа:Ами като я направиш на 9 мг ще си спинка мотора ама ще е куц кон. mhihi

На моята помпата явно е доста износена и преди да я настроя и на 1.6 мг.
пушеше бяло, палеше трудно и не беше чак куц кон ама... почти. Сега е на 2.4-2.6 мг. пали от четвърт, при рязко настъпване над 4000 оборота на място изпушва малко черно, от бял пушек и помен няма, газта е доста чувствителна върви като самолет и гори точно по данните от книжката на колата - при 90 км/ч - 4.1 л. на 100 км. Почти същото положение мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.

колега, това с белия пушек и аз го имам + лютива миризма, само с милиграмите ли се оправи или имаше и друга манипулация? И разходът ти направо ме поразява, аз не мога да докарам и 5 извънградско спокойно каране.


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Пон 21 сеп 2009 16:35


Като се настрои да няма бял пушек върви с доста по-малко газ и има по-добро изгаряне. Трябва да се бутне вътре в помпата, милиграмите са само за ориентир.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот pivv » Пон 21 сеп 2009 17:36


би ли ми обяснил, колега, какво точно трябва да се бутне по помпата? Благодаря предварително


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот SMEL » Вто 22 сеп 2009 22:13


и в крайна сметка колко трябва да е впръскването фабрично,и кога е най оптимално/от колеги с опит/ Нека някой да обобщи.Аз съм AHF и трудно пали топла,студена сутрин след 2 завъртания.И има ли нещо общо това палене с четки на стартер например.Утре ще меря с мултицета на колко волта пада по време на въртене топла.Струва ми се че проблема може и да е от там-по голяма консумация при износени четки.


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот vaso18 » Вто 22 сеп 2009 22:22


и моя на студено тресе и немога да разбера от какво е двигатела е 1,9 AHF но е с механична помпа


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Сря 23 сеп 2009 11:45


Те помпите са си механични, но с електрическо управление от електронен блок (компютър). Ако си с този двигател наистина няма как да си с обикновенна помпа. На Голф 3 би трябвало да си с двигател AFN или AHU(1Z).


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот SMEL » Сря 23 сеп 2009 13:41


днес замерих акомулатора при палене-пада на 9 волта,което си е признак за смяна на четки.мисля че точно това ще е проблема за трудно палене/поне при мен/След като долях водя в аком. и позатегнах клемите започна да пали малко по добре.Сега заминавам командировка,но другата седмица ще сменя четки и ще кажа какъв е резултата.


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот vaso18 » Сря 23 сеп 2009 18:39


не двигатела е AHF от четворка помпата е изцяло механична няма никаква електроника


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот pivv » Съб 10 окт 2009 11:24


колеги, специално zinoto, ходих тук при един местен майстор. Мръдна нещо по помпата, както разбрах милиграмите, белия пушек изчезна, няма и помен от лютива миризма, но пък сутрин не мога да запаля. Като казвам не мога, имам предвид не секунди въртене, а минути докато запаля. Като въртя излиза само пушек от сурова нафта. Какво се обърка не знам. помагайте със съвет.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот gomez » Съб 10 окт 2009 11:32


Сигурно е изместена центровката. На 04 канал или на 05 канал, втория е точно за палене. Настройва се докато колата ти почне да пали нормално !


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот pivv » Съб 10 окт 2009 13:18


gomez написа:Сигурно е изместена центровката. На 04 канал или на 05 канал, втория е точно за палене. Настройва се докато колата ти почне да пали нормално !
Тази манипулация възможна ли за 1Z? Или имаш предвид механично?


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ

Мнениеот gomez » Съб 10 окт 2009 15:53


Не знам как е при 1з ! :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта