1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
ок. колеги, благодаря ви. Ще се опитам да променим нещо по тези настройки, и ще пиша за резултата.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Zinoto написа:... За твоя мотор оптималната центровка е 0.9-1.1 BTDC също на загрял мотор...
Колеги, а как знете какви са оптималните центровки за двигателите ?
Някакви таблици ли има ?
Интересно ми е да погледна на моя(AHF) каква е, но като не знам каква трябва да бъде...
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
За твоя мотор 1.5 - 2.0 BTDC е най-добре ама и на 1.3 BTDC ще работи освен ако нямаш проблеми с паленето.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: 1.9 tdi AWX 131 h.p.
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
rmk написа:Zinoto написа:... За твоя мотор оптималната центровка е 0.9-1.1 BTDC също на загрял мотор...
Колеги, а как знете какви са оптималните центровки за двигателите ?
Някакви таблици ли има ?
Интересно ми е да погледна на моя(AHF) каква е, но като не знам каква трябва да бъде...
Със същия мотор съм.
Прочети това : http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#k
Ако ти се занимава поиграй си с #4 , но неочаквай чудеса.
Истината е качествен чип.
Поздрави.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Благодаря колеги, ще проверя нещата като ми остане време.
PS:
Тази вечер ми остана време и проверих стойностите:
Specified: 1.3 BTDC
Actual 1.3 - 1.8 BTDC
PS:
Тази вечер ми остана време и проверих стойностите:
Specified: 1.3 BTDC
Actual 1.3 - 1.8 BTDC
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:
uBO_1 написа:Аз паленето го оправих като сложих чип ама тресенето си остана и сички казват 4е е от маховика
Колега мойе л ида опишеш тресенето по подробно кога и защо.
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Прочетох цялата тема. При мен паленето е трудно само сутринта. Пали на 1000 оборотаи след 10-15 секунди падат до около 950 и след 10-та минута двигателят си бачка на 900 оборота . До тази 10-та минута пуши като "оловно-цинков комбинат" и след това намалява. Един лисунгер тука доста ми ровише в двигателя и сега... само ядове. Незнам нищо, освен че от мадрид до вкъщи трудно ще се прибера и че ше ми трябва един истински майстор... Весели празници !
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Незнам нищо, освен че от мадрид до вкъщи трудно ще се прибера и че ше ми трябва един истински майстор... Весели пра
зници !
Здравеи колега радвам се 4е и ти пи6е6 от испания.аз сам вав памплона ако има6 пат на тук обади се да пием по бира и да оправим колата.тела ми е 671524737 георги.6те ми баде приятно а на тапите испанци много не им даваи да ти ровят колата 4е са малко индянци и много не знаят за какво става вапрос.успех и весели празници на вси4ки
зници !
Здравеи колега радвам се 4е и ти пи6е6 от испания.аз сам вав памплона ако има6 пат на тук обади се да пием по бира и да оправим колата.тела ми е 671524737 георги.6те ми баде приятно а на тапите испанци много не им даваи да ти ровят колата 4е са малко индянци и много не знаят за какво става вапрос.успех и весели празници на вси4ки
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Я да видим сега скоро някой изкопавал ли е по-древна тема!?
Въпросителна!
Преди 2 дена си сменях гарнитурките на главата на нафтовата помпа (на AFN става дума), че текна и взе да смърди в купето.
Всичко много хубаво, затворих, стегнах, бучкам VAG-a и ми показва порцийка 4.2 при все още студен мотор (около 45*С)
Преди при загрял беше на 3.2. Замислих се да го направя да е около 2.4-2.6mgr.
И разхлабих пак болтчетата да бутна лекичко главата.
Толкова лекичко я бутнах, че отиде на 0.0 при хладкия мотор!
Ай върни обратно - аааа... много! 10!
И от там като се почна едно напред-назад - свят й се зави на тази глава да я мърдам!
Ама вече бях променил и адаптацията в канал 1.
Стигах до положение, че бутна ли леко напред - не пали. Върна ли назад - отива на 12-13мгр.
Накрая се усетих, че дори само да разхлабя болтовете и да ги затегна в друга последователност - пак мени порцията!
Та въпросите ми са основно 2:
1. Има ли шанс да не съм уцелил щифтчето на плунжера вътре (според мен не, защото при подаване на газ си се мени адекватно порцията)
2. Има ли шанс да шашкам нещата, защото бутам главата механично без да съм направил стойността порцията на подразбиращата се (32 768)
Въпросителна!
Преди 2 дена си сменях гарнитурките на главата на нафтовата помпа (на AFN става дума), че текна и взе да смърди в купето.
Всичко много хубаво, затворих, стегнах, бучкам VAG-a и ми показва порцийка 4.2 при все още студен мотор (около 45*С)
Преди при загрял беше на 3.2. Замислих се да го направя да е около 2.4-2.6mgr.
И разхлабих пак болтчетата да бутна лекичко главата.
Толкова лекичко я бутнах, че отиде на 0.0 при хладкия мотор!
Ай върни обратно - аааа... много! 10!
И от там като се почна едно напред-назад - свят й се зави на тази глава да я мърдам!
Ама вече бях променил и адаптацията в канал 1.
Стигах до положение, че бутна ли леко напред - не пали. Върна ли назад - отива на 12-13мгр.
Накрая се усетих, че дори само да разхлабя болтовете и да ги затегна в друга последователност - пак мени порцията!
Та въпросите ми са основно 2:
1. Има ли шанс да не съм уцелил щифтчето на плунжера вътре (според мен не, защото при подаване на газ си се мени адекватно порцията)
2. Има ли шанс да шашкам нещата, защото бутам главата механично без да съм направил стойността порцията на подразбиращата се (32 768)
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Според мен грешката ти е че го правиш при 45гр, трябва да е загрял моторът.
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
и болтовете се охлабват съвсем леко ,като всичко става с почукване,разбира се както ти е казал колегата на загрял мотор
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
В събота загрях мотора до около 80*.
И развих болтчетата леко, та като се заиграх с чука, сега има стружки около капака
резултата е, че го докарах до около 7мгр, после с 'Адаптация' до към 5.6...
Ама нещо не ме кефят нещата
Има ли шанс да съм объркал нещо при поставянето на главата? По-конкретно - може ли да съм поставил щифта на потенциометърчето така, че в момента да мъчи да завърти на обратно (аз, че мога - мога! Както вече е известно глупостта е безгранична! ) По-скоро въпроса е ако съм направил тази магария - ще отчита ли промените при подаване на газ?
И развих болтчетата леко, та като се заиграх с чука, сега има стружки около капака
резултата е, че го докарах до около 7мгр, после с 'Адаптация' до към 5.6...
Ама нещо не ме кефят нещата
Има ли шанс да съм объркал нещо при поставянето на главата? По-конкретно - може ли да съм поставил щифта на потенциометърчето така, че в момента да мъчи да завърти на обратно (аз, че мога - мога! Както вече е известно глупостта е безгранична! ) По-скоро въпроса е ако съм направил тази магария - ще отчита ли промените при подаване на газ?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Махал ли си плочката или само си разхлабил болтовете. Ако не си е махал, не би трябвало да объркаш нещо. Ако искаш пиши на лично или се обади на 0897 716 пет, нула, нула
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
Махал, махал...
Иначе няма как да сменя гарнитурката отдолу.
Иначе няма как да сменя гарнитурката отдолу.
Re: Настройка на количеството впръскване на гориво на 1.9 ТДИ
нищо не си сбъркал,просто иска търпение всичко
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milen_8821 и 60 госта