Колеги пускам една темичка, понеже бая прочетох за
2.0 TDI мотора, но така и неразбрах кои кодове на мотора са
от дефектната серия на първите модели и кои са от по-сполучливите.
доколкото разбрах
2.0 ТDI 4/8 клапана - ( BMM, BMA )
2.0 TDI 4/16 клапана - ( BKD, BKP )
2.0 TDI 4/16 170ph - ( BMN, BMR )
2.0 SDI 4/?? 75к.с - ( BDK )
интересува ме дали има др кодове тези двигатели и кои от тях са сполучливите и кои не.
Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните
Последна промяна от chain на Сря 05 ное 2008 15:50, променено общо 5 пъти.
Re: Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните
chain написа:Колеги пускам една темичка, понеже бая прочетох за
2.0 TDI мотора, но така и неразбрах кои кодове на мотора са
от дефектната серия на първите модели и кои са от по-сполучливите.
доколкото разбрах
има 2.0ТDI 4/8 клапана
и 2.0TDI 4/16 клапана
на 8 клапановия кода е - ( BMM )
16 клапановия кода е - ( BKD )
a 2.0 TDI 170ph e - ( BMN )
имало и др мотор 2.0SDI - 75к.с - ( BDK )
интересува ме дали има др кодове тези двигатели и кои от тях са сполучливите и кои не.
Доколкото съм в течение, варианта с 8-те клапана - 136конски сили се смята за по-проблемен двигател, който и и по-стар.
Ако в момента трябва да избирам VW с някой от тези мотори, определено ще се спра на 2.0 TDI - 140 конски сили .
Последна промяна от morfei1 на Сря 05 ное 2008 21:02, променено общо 1 път.
Колега незнам дали са дефектни,това ти го казваш, но мога да споделя малко лични наблюдения. Аз карам октавия 2,0 TDI 16V BKD мотор производство 05,2006г. За тези 2г и половина сам минал 65000 км.
Проблеми с двигателя не съм имал.Сменям маслото на 10000км castrol TXT 5W40 505.01 доливам максимум 500гр. като го държа на макс.(не позволявам да падне повче от 3-4 мм).Държа да отбележа, че не сам от най-спокойните зад волана. Имам и друго пряко наблюдение над един PASSAT 2007г. производство 2,0 TDI 16V BKP мотор(Разликата с BKD е в помпите, на BKP са с пиезо вентили иначе конструктивно са еднкви).
Пасата е на 20000км кара се с същото масло и се долива пак около 500гр. от смяна до смяна.
Иначе като динамични характеристики двигателя е невероятен.
По мое мнение много по добре тегли от конкурентние двигатели common rail.
Надявам се да съм ти помогнал.
Проблеми с двигателя не съм имал.Сменям маслото на 10000км castrol TXT 5W40 505.01 доливам максимум 500гр. като го държа на макс.(не позволявам да падне повче от 3-4 мм).Държа да отбележа, че не сам от най-спокойните зад волана. Имам и друго пряко наблюдение над един PASSAT 2007г. производство 2,0 TDI 16V BKP мотор(Разликата с BKD е в помпите, на BKP са с пиезо вентили иначе конструктивно са еднкви).
Пасата е на 20000км кара се с същото масло и се долива пак около 500гр. от смяна до смяна.
Иначе като динамични характеристики двигателя е невероятен.
По мое мнение много по добре тегли от конкурентние двигатели common rail.
Надявам се да съм ти помогнал.
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Като гледам почнаха да се посабират абреавиатури на двигателите.
сега остана да се отсеят и да се добавят наблюдения над всеки един от тези мотори.
Аз лично сам комуникирал с Brezel за тези мотори
неговото мнение беше, че пътвите модели са малко дефектирали.
А специално за 170-то каза че е доста доизкусорен мотор единственото слабо място е DPF-a, на ако я понастъпваш честичко а не само градско нямало проблем.
сега остана да се отсеят и да се добавят наблюдения над всеки един от тези мотори.
Аз лично сам комуникирал с Brezel за тези мотори
неговото мнение беше, че пътвите модели са малко дефектирали.
А специално за 170-то каза че е доста доизкусорен мотор единственото слабо място е DPF-a, на ако я понастъпваш честичко а не само градско нямало проблем.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Опа Брезел не го намесвай толкова защото не се занимава толкова с ремонти Птай Никс76 той се занимаваше скоро с такъв мотор и му знаеше какви са му слабите места. А за DPF за съжаление си е така. Те го направиха за да е по екологичен, обаче ако почне да примигва лампата от VW казват да ходиш на аутобана и да караш на зор. Егати екологията е това
Безпроблемен мотор няма Взимай някой читав и недай си боже да с епрецака нещо тогава ще питаш за майстори (че е много лошо майстора да ти е проблемен)
Безпроблемен мотор няма Взимай някой читав и недай си боже да с епрецака нещо тогава ще питаш за майстори (че е много лошо майстора да ти е проблемен)
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
здр колега зна4и в германия пасатите са по4ти само с код на двигателя BMP- какъвто е и моя те са 8 клапанови 140коня и вси4ки са със DPF-филтъра за твърди 4астици 16-клапанови по4ти няма.16 клапоновите са по калпави тоест тези които са с код BKP-pone така съм 4ел а и колегата никс76 така беше споделил има ли проблем с помпата за маслото или нещо такова.това е за пасатите б6 за другите модели не знам а за филтара нямаш проблеми ве4е 20000км с бг нафта не е мръднал.и никога не е светвала, ако свтене лампата не се 4исти на магистралата а в града само 4е се кара на високи обороти само на 2-3-4 скорост поне така пише в инструкцияата
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Vladko написа:Само да стант по масови и ще се намери лек и за Филтъра
Владко не може да няма вече.
Преди 2г. един ми сложи на 407 ХДИ такъв емулатор и колата нямаше проблем, но паралелно с датчика за делта Р.
Не знам как е при ФВ меренето но друг принцим освен с делта Р едва ли има.Само да отбележа че меренето става преди и след катализатора, като след това е фапа.
flash написа:В новия брой на ауто билд са го 'насрали' този двигател ... при продължителния тест на пасат 2.0 тди , даже и пукнатини в блока са се образували , според инженерите на VW това не е било опасно
ПС:Дали и при ауди има същите проблеми
То в Аутобилд, аз досега хубава приказка за кола при продължителен тест несъм прочел. Това с проблема в блока е болежка на 2.0 TDI още от времето когато Турана се появи на бял свят, според думите на Аутобилд.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 187 госта