Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните

Мнениеот chain » Сря 05 ное 2008 0:45


Колеги пускам една темичка, понеже бая прочетох за
2.0 TDI мотора, но така и неразбрах кои кодове на мотора са
от дефектната серия на първите модели и кои са от по-сполучливите.

доколкото разбрах

2.0 ТDI 4/8 клапана - ( BMM, BMA )
2.0 TDI 4/16 клапана - ( BKD, BKP )
2.0 TDI 4/16 170ph - ( BMN, BMR )
2.0 SDI 4/?? 75к.с - ( BDK )

интересува ме дали има др кодове тези двигатели и кои от тях са сполучливите и кои не.

Последна промяна от chain на Сря 05 ное 2008 15:50, променено общо 5 пъти.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 05 ное 2008 0:57


Аз лично не знам по кодове такава информация. И едва ли има някаква закономерност. Просто при първите години на производство съм чувал за повишен разход на масло и проблеми с DPF, но точно при кои кодове ... :gruebel


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 05 ное 2008 7:28


Според AutoData пасат 6 2007г.
дизел 2000куб.см. : BKP - 103kw/140ps ; BMA - 100kw/136ps ; BMR - 125kw/170ps ; BUZ - 120kw/163ps ; BVE -90kw/122ps ; BWV - 88kw/120ps.
А кой с колко клапана е не знам и кой е проблемния също :oops: .


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Кай абревиатури на 2.0TDI не са от дефектните

Мнениеот morfei1 » Сря 05 ное 2008 8:33


chain написа:Колеги пускам една темичка, понеже бая прочетох за
2.0 TDI мотора, но така и неразбрах кои кодове на мотора са
от дефектната серия на първите модели и кои са от по-сполучливите.

доколкото разбрах
има 2.0ТDI 4/8 клапана
и 2.0TDI 4/16 клапана
на 8 клапановия кода е - ( BMM )
16 клапановия кода е - ( BKD )
a 2.0 TDI 170ph e - ( BMN )
имало и др мотор 2.0SDI - 75к.с - ( BDK )

интересува ме дали има др кодове тези двигатели и кои от тях са сполучливите и кои не.


Доколкото съм в течение, варианта с 8-те клапана - 136конски сили се смята за по-проблемен двигател, който и и по-стар.

Ако в момента трябва да избирам VW с някой от тези мотори, определено ще се спра на 2.0 TDI - 140 конски сили :) .

Последна промяна от morfei1 на Сря 05 ное 2008 21:02, променено общо 1 път.


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Сря 05 ное 2008 8:50


Колега незнам дали са дефектни,това ти го казваш, но мога да споделя малко лични наблюдения. Аз карам октавия 2,0 TDI 16V BKD мотор производство 05,2006г. За тези 2г и половина сам минал 65000 км.
Проблеми с двигателя не съм имал.Сменям маслото на 10000км castrol TXT 5W40 505.01 доливам максимум 500гр. като го държа на макс.(не позволявам да падне повче от 3-4 мм).Държа да отбележа, че не сам от най-спокойните зад волана. Имам и друго пряко наблюдение над един PASSAT 2007г. производство 2,0 TDI 16V BKP мотор(Разликата с BKD е в помпите, на BKP са с пиезо вентили иначе конструктивно са еднкви).
Пасата е на 20000км кара се с същото масло и се долива пак около 500гр. от смяна до смяна.
Иначе като динамични характеристики двигателя е невероятен.
По мое мнение много по добре тегли от конкурентние двигатели common rail.
Надявам се да съм ти помогнал.


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Сря 05 ное 2008 15:48


Като гледам почнаха да се посабират абреавиатури на двигателите. :)
сега остана да се отсеят и да се добавят наблюдения над всеки един от тези мотори. :)
:roll:

Аз лично сам комуникирал с Brezel за тези мотори
неговото мнение беше, че пътвите модели са малко дефектирали.
А специално за 170-то каза че е доста доизкусорен мотор единственото слабо място е DPF-a, на ако я понастъпваш честичко а не само градско нямало проблем. :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 05 ное 2008 16:20


Опа Брезел не го намесвай толкова защото не се занимава толкова с ремонти :lol: Птай Никс76 той се занимаваше скоро с такъв мотор и му знаеше какви са му слабите места. А за DPF за съжаление си е така. Те го направиха за да е по екологичен, обаче ако почне да примигва лампата от VW казват да ходиш на аутобана и да караш на зор. Егати екологията е това :lol:

Безпроблемен мотор няма :lol: Взимай някой читав и недай си боже да с епрецака нещо тогава ще питаш за майстори (че е много лошо майстора да ти е проблемен) :lol:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 ное 2008 16:32


Само да стант по масови и ще се намери лек и за Филтъра :wink:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 05 ное 2008 20:06


здр колега зна4и в германия пасатите са по4ти само с код на двигателя BMP- какъвто е и моя те са 8 клапанови 140коня и вси4ки са със DPF-филтъра за твърди 4астици :D 16-клапанови по4ти няма.16 клапоновите са по калпави тоест тези които са с код BKP-pone така съм 4ел а и колегата никс76 така беше споделил има ли проблем с помпата за маслото или нещо такова.това е за пасатите б6 за другите модели не знам :( а за филтара нямаш проблеми ве4е 20000км с бг нафта не е мръднал.и никога не е светвала, ако свтене лампата не се 4исти на магистралата а в града само 4е се кара на високи обороти :) само на 2-3-4 скорост поне така пише в инструкцияата 8)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 05 ное 2008 20:12


Vladko написа:Само да стант по масови и ще се намери лек и за Филтъра :wink:


Владко не може да няма вече.
Преди 2г. един ми сложи на 407 ХДИ такъв емулатор и колата нямаше проблем, но паралелно с датчика за делта Р.
Не знам как е при ФВ меренето но друг принцим освен с делта Р едва ли има.Само да отбележа че меренето става преди и след катализатора, като след това е фапа.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 05 ное 2008 20:18


колеги филтрите при пежо и VW са доста разли4ни


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Чет 06 ное 2008 14:27


някой др да има наблюдения над тези мотори ?


Потребителски аватар
mitko3040
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mitko3040 » Чет 06 ное 2008 15:40


Моя е 2.0 TDI 140 p.s. и е ВКР. На мен страшно ми допада като динамика. Незнам дали е от дефектните колата ми е на 33000км. и не съм имал проблем. Доливам по малко масълце, ама немисля че това е някакъв проблем.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 17 ное 2008 0:29


В новия брой на ауто билд са го 'насрали' този двигател :( ... при продължителния тест на пасат 2.0 тди , даже и пукнатини в блока са се образували , според инженерите на VW това не е било опасно :shock :shock :shock


ПС:Дали и при ауди има същите проблеми :roll:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 17 ное 2008 0:35


flash написа:В новия брой на ауто билд са го 'насрали' този двигател :( ... при продължителния тест на пасат 2.0 тди , даже и пукнатини в блока са се образували , според инженерите на VW това не е било опасно :shock :shock :shock


ПС:Дали и при ауди има същите проблеми :roll:


То в Аутобилд, аз досега хубава приказка за кола при продължителен тест несъм прочел. Това с проблема в блока е болежка на 2.0 TDI още от времето когато Турана се появи на бял свят, според думите на Аутобилд.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта