Bora 1.9 TDI PD теч от горивната помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот palauzov » Сря 26 май 2010 20:11


Ако става вапрос за фтораупотреба има и по ефтини от 400 лв




douzo
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот douzo » Сря 26 май 2010 22:19


втората употреба не е сигурно, че няма да ми направи проблем след 6 месеца. нова е по-добре


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот Radoslav_Radev » Чет 03 юни 2010 8:54


Виктор --- убеден съм че ще има отговор по въпроса 0898470629 :beer


ildimi
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот ildimi » Чет 03 юни 2010 17:05


douzo написа:Здравейте! видях тук в тази тема, че можело да се намери тандем помпа за около 400 лв. къде и как става това, че ми пуши главата от цифри. :screwy

колега, 400 лв няма да е за нова помпа, вероятно втора употреба
Моята,която смених преди около година и половина ,защото протече, си стои, ако имаш интерес пиши на лични съобщения


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот OvivO » Нед 06 юни 2010 23:47


Аз също си ремонтирах помпата. Имах малко проблеми с най-долното малко винтче - на много гадно място е.
След това и трудно се развиха винтовете на капака - 5 на брой. Почистих капака с водна шкурка.
Уплътнението го измих хубаво и подсуших. Купих силикон на Victor Reinz - Reinzosil - цвят антрацит до 300 градуса издържал според производителя. Поръчах си и от Аутоплюс двете уплътнения между помпата и мотора - едното е като осмица, другото е с неправилна форма. След това качих помпата. Измих колата на пароструйка и следващите дни ще гледам дали капе отново. Това отвън мога да видя - дали е имало ефект от ремонта, но не мога да видя какво става отвътре с мотора и всичките канали. Все пак тази помпа е много важна - за въздух, масло и гориво, трите фундаментални неща за мотора, турбото и всичко скъпо в колите ни. Мен ако питате, ако можех сега да избирам, бих си дал 600 лв и да ми е мирна главата. Но човек никога не знае. Малко трудно ми запали колата след качването на помпата и почти щеше да роди, взе да пуши от меката връзка. лоша работа.
Направих и грешката докато бе долу помпата, да си обезвъздуша горивния филтър. Това допълнително затрудни първоначалното палене, защото нагълта въздух. Сега не знам дали колата си ми беше така или не. Но си дърпа нормално, като преди. Като че ли си работи :) Но то след ремонт винаги си мисля, че е различн аи то по-зле. След като смених ремъка и си викам - Не, повече тресе, ала-бала, а тя си беше същата. Както и да е. Ще пиша след няколко дни или седмици дали има проблеми.
След всичкото ровене по сайтове и форуми, десетки , да не кажа стотици мнения в английски и немски сайтове, намерих един документ, който мисля е официално от VAG за това как се сваля и качва помпата на различните модели. Пускам го тук. Има и данни с каква сила точно трябва да се завият винтчетата на помпата - 4ри на брой ( две различни големини )

Пускам документа, но предупреждавам човекът, който ще го свали и ще опита сам, че си е опасна работа и да се замисли дали не е по-добре да постъпи като бял човек и да си плати за нова помпа! ! !
На ваша отговорност:
Свали --> How_to_remove_tandem_pump.pdf

Последна промяна от OvivO на Чет 16 авг 2012 21:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
plamen_iv
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот plamen_iv » Чет 24 юни 2010 17:49


OvivO написа:Аз също си ремонтирах помпата. Имах малко проблеми с най-долното малко винтче - на много гадно място е.
След това и трудно се развиха винтовете на капака - 5 на брой. Почистих капака с водна шкурка.
Уплътнението го измих хубаво и подсуших. Купих силикон на Victor Reinz - Reinzosil - цвят антрацит до 300 градуса издържал според производителя. Поръчах си и от Аутоплюс двете уплътнения между помпата и мотора - едното е като осмица, другото е с неправилна форма. След това качих помпата. Измих колата на пароструйка и следващите дни ще гледам дали капе отново. Това отвън мога да видя - дали е имало ефект от ремонта, но не мога да видя какво става отвътре с мотора и всичките канали. Все пак тази помпа е много важна - за въздух, масло и гориво, трите фундаментални неща за мотора, турбото и всичко скъпо в колите ни. Мен ако питате, ако можех сега да избирам, бих си дал 600 лв и да ми е мирна главата. Но човек никога не знае. Малко трудно ми запали колата след качването на помпата и почти щеше да роди, взе да пуши от меката връзка. лоша работа.
Направих и грешката докато бе долу помпата, да си обезвъздуша горивния филтър. Това допълнително затрудни първоначалното палене, защото нагълта въздух. Сега не знам дали колата си ми беше така или не. Но си дърпа нормално, като преди. Като че ли си работи :) Но то след ремонт винаги си мисля, че е различн аи то по-зле. След като смених ремъка и си викам - Не, повече тресе, ала-бала, а тя си беше същата. Както и да е. Ще пиша след няколко дни или седмици дали има проблеми.
След всичкото ровене по сайтове и форуми, десетки , да не кажа стотици мнения в английски и немски сайтове, намерих един документ, който мисля е официално от VAG за това как се сваля и качва помпата на различните модели. Пускам го тук. Има и данни с каква сила точно трябва да се завият винтчетата на помпата - 4ри на брой ( две различни големини )

Пускам документа, но предупреждавам човекът, който ще го свали и ще опита сам, че си е опасна работа и да се замисли дали не е по-добре да постъпи като бял човек и да си плати за нова помпа! ! !
На ваша отговорност:
Свали --> How_to_remove_tandem_pump.pdf

Браво колега, справил си си значи! Ако си направил всичко както трябва, няма да има проблеми. Стария ми пасат още върви с ремонтираната помпа! :applause:


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот ulipet » Съб 18 фев 2012 10:58


Искам само да добавя ,че според мен при запалване е нормално от тандем-помпата да просълзи съвсем леко нафта /от долу има две клапанчета/ а и затова маркуча за антифриза под нея е изолиран.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот red.devilll » Нед 19 фев 2012 10:26


ulipet написа:Искам само да добавя ,че според мен при запалване е нормално от тандем-помпата да просълзи съвсем леко нафта /от долу има две клапанчета/ а и затова маркуча за антифриза под нея е изолиран.

Не е нормално,може да си сигурен в това колега.Кой ще е толкова луд за да направи нещо от което да капе и да мърля мотора или нещо друго


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот ulipet » Нед 19 фев 2012 12:09


Може и да си прав,но може и да не.След като прочетох за тези течащи помпи реших да проверя и моята и установих, че имам много много леко сълзене при запалване на мотора и то не всеки път, което при вече работещ мотор го няма. Проблем с паленето нямам нито със спирачките.Реших и свалих помпата,отворих я видях гарнитурката ,че е наред изчистих улея шлайфах капака на шкурка намазах със силикон в/у гарнитурката и затворих.След това на котлона да се стопли и изсъхне по бързо :lol: .Сега резултата е същия като и преди да я отворя,някой път го има някой път няма сълзенето при запалване. Почвам да си мисля,че точно някое от клапанчета са за това да регулират налягането или да обезвъздушават системата а и затова маркуча под помпата е изолиран.
P.S използвах силикон на QUILOSA "ORBASIL" червен за 300 градуса.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот red.devilll » Нед 19 фев 2012 15:30


Колега пуснал съм тема как си ремонтирах помпата.И аз имах като твоята "екстра"-когато иска капе когато иска не.Отворих намазах със силикон и ми изчезна екстрата за 4 месека и пак се появи това"освобождаване на налягането и капенето на нафта.Свалих помпата направих това което съм описал в темата може да я намериш за да не пиша 15 пъти едно и също и вече се отървах от "ектрата течаща помпа" повече от година.Няма как да го направят да тече след като е затвотена херметически.Ако трябва да освобождава налягане или да се обезвъздушава са щели да сложат клапан някъде


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот cancro » Пон 30 юли 2012 23:35


Продава ли се вече гарнитурата за помпата като ремонтен комплект?


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот OvivO » Чет 16 авг 2012 21:14


Така, един колега ме попита на лично и реших да ъпдейтна малко моя пост от преди 2 години.
Колата вече в продадох, но повече от година нямаше никакви грижи с ремонтираната от мен по описания начин тандем помпа.
Поръчвате си това уплътнение от Ауто+, мисля, че това е номерът:OEM 038 145 215 - гарнитура за тандем помпа (метална) 14,16лв.
Купувате си пак от там силикон до 300 градуса на Виктор Райнц и започвате :)
Обнових и линка към PDF файла, защото се беше затрил предипшния и не беше вече активен.
OvivO написа:Аз също си ремонтирах помпата. Имах малко проблеми с най-долното малко винтче - на много гадно място е.
След това и трудно се развиха винтовете на капака - 5 на брой. Почистих капака с водна шкурка.
Уплътнението го измих хубаво и подсуших. Купих силикон на Victor Reinz - Reinzosil - цвят антрацит до 300 градуса издържал според производителя. Поръчах си и от Аутоплюс двете уплътнения между помпата и мотора - едното е като осмица, другото е с неправилна форма. След това качих помпата. Измих колата на пароструйка и следващите дни ще гледам дали капе отново. Това отвън мога да видя - дали е имало ефект от ремонта, но не мога да видя какво става отвътре с мотора и всичките канали. Все пак тази помпа е много важна - за въздух, масло и гориво, трите фундаментални неща за мотора, турбото и всичко скъпо в колите ни. Мен ако питате, ако можех сега да избирам, бих си дал 600 лв и да ми е мирна главата. Но човек никога не знае. Малко трудно ми запали колата след качването на помпата и почти щеше да роди, взе да пуши от меката връзка. лоша работа.
Направих и грешката докато бе долу помпата, да си обезвъздуша горивния филтър. Това допълнително затрудни първоначалното палене, защото нагълта въздух. Сега не знам дали колата си ми беше така или не. Но си дърпа нормално, като преди. Като че ли си работи :) Но то след ремонт винаги си мисля, че е различн аи то по-зле. След като смених ремъка и си викам - Не, повече тресе, ала-бала, а тя си беше същата. Както и да е. Ще пиша след няколко дни или седмици дали има проблеми.
След всичкото ровене по сайтове и форуми, десетки , да не кажа стотици мнения в английски и немски сайтове, намерих един документ, който мисля е официално от VAG за това как се сваля и качва помпата на различните модели. Пускам го тук. Има и данни с каква сила точно трябва да се завият винтчетата на помпата - 4ри на брой ( две различни големини )

Пускам документа, но предупреждавам човекът, който ще го свали и ще опита сам, че си е опасна работа и да се замисли дали не е по-добре да постъпи като бял човек и да си плати за нова помпа! ! !
На ваша отговорност:
Свали --> How_to_remove_tandem_pump.pdf


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот kossis » Пет 24 авг 2012 16:13


Колеги ако е разбит вакум-щуцера на помпата към сервото на спирачките и се мести само с лепене ли се оправя и с какво лепило ?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот dmode101 » Пет 24 авг 2012 16:24


kossis написа:Колеги ако е разбит вакум-щуцера на помпата към сервото на спирачките и се мести само с лепене ли се оправя и с какво лепило ?

С лепило се залива, да. Виждах така поправяна помпа, лепилото е сиво на цвят, ако това е някакъв ориентир :lol:


Потребителски аватар
KOSMOPOLITKLEON
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 07 окт 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: теч от горивна помпа

Мнениеот KOSMOPOLITKLEON » Чет 06 сеп 2012 10:19


Колеги намерих нещо в eBay http://www.ebay.com/itm/VW-TANDEM-PUMP- ... 5d34db7e47 незнам дали това е търсеното уплътнение и аз съм в клуба с разтечените помпи ;-(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy, Piqndurnik и 163 госта