протече ми нафта от горивната помпа на VW Bora 1,9 TDI PD
трудно ли се сменя гарнитурата или не е от това
Bora 1.9 TDI PD теч от горивната помпа
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
гарнитурата се сменя лесно,но се оказа,че не се продава като резервна част
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: теч от горивна помпа
И какво правим Силикон дали ще задържи нафтата ?
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: теч от горивна помпа
колега , аз съм със същата кола BORA, 1.9 TDI , 85 kw , PD. Имах същия проблем преди нова година. Трябва да се решава навреме защото нафтата капе върху един маркуч който е за антифриз, от тройника към купето, та този маркуч явно не издържа на такава агресия от нафта и се скапва бързо и започва да капе и антифриз - аз от там разбрах че нещо не е наред защото помпата сълзеше много малко, но като прокапа антифриз след това го видях под колата на пода. Та решението е или ремонт на помпата /досега не се е похвалил някой тъй като разглеждам редовно форума за този проблем/ или смяна с нова,което направих аз и цената е около 650 лв. само помпата. Нарича се Тандем помпа защото това всъщност са две заедно работещи помпи - горивна и вакуумна. Чакам да се постопли времето и ще се опитам да разгледам старата помпа която ми върнаха - дали изобщо може да се направи нещо по нея / нови уплътнения и т.н./ за да се използва като втора употреба. Но проблема трябва да го решиш навреме защото освен това което ти описах по-горе , може да ти спрат и спирачките което е много лошо....
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: теч от горивна помпа
в сервиза ми казаха, че няма гарнитури и части за горивната помпа и че ще шлайфат финно помпата и с някакво лепило за гарнитури ще се опитат да спрат капенето на нафта
- jeriko
- Мнения: 193
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
- Местоположение: Търговище
Re: теч от горивна помпа
и аз имах подобен проблем с теч от помпа,повярвай ми в БГ са малко хората които могат да ремонтират помпи много главоболия нерви и пари по-добре друга читава
- dj_rado
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Re: теч от горивна помпа
Ти забелязал ли си от каде ти капе нафта защото аз сам с голф 2 и имам проблем на помпата, лосчето за гаста там има гумичка с о-пръстен износва се и започва да капе навта, взема въздух и почват проблемите
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
dj_rado написа:Ти забелязал ли си от каде ти капе нафта защото аз сам с голф 2 и имам проблем на помпата, лосчето за гаста там има гумичка с о-пръстен износва се и започва да капе навта, взема въздух и почват проблемите
тихоо да не те чуе някой
извинявай, но това са подвеждащи мнения в случая
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
ifidik написа:гарнитурата се сменя лесно,но се оказа,че не се продава като резервна част
Колега излъгали са те аз си я купих тази гарнитура продава се отделно и не е скъпа към 20 лева беше взех си я от пловдив аутоунион
ПС моя мотор е ахф тди 110 коня за пд моторите не знам дали ще я имат там дано съм бил полезен
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
за пореден път някой се обажда неподготвен.
за ПД мотор за тандем помпата се продава само о-пръстена ,който е между помпата и главата.За там от където протичат тия помпи гарнитури не се предлагат като резервна част.
п.п.гарнитурката за ахф е 5лв
за ПД мотор за тандем помпата се продава само о-пръстена ,който е между помпата и главата.За там от където протичат тия помпи гарнитури не се предлагат като резервна част.
п.п.гарнитурката за ахф е 5лв
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
ifidik написа:за пореден път някой се обажда неподготвен.
за ПД мотор за тандем помпата се продава само о-пръстена ,който е между помпата и главата.За там от където протичат тия помпи гарнитури не се предлагат като резервна част.
п.п.гарнитурката за ахф е 5лв
За съжаление и аз минах по този път, както каза колегата 650лв. И трябва да се смени защото зима въздух и няма палене не си заслужава главболията! Аз тогава не намерих никакъв ремонтен комплект...
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
и аз съм на същия хал, след смяна налага ли се центровка и т.н
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: теч от горивна помпа
nmarinov написа:и аз съм на същия хал, след смяна налага ли се центровка и т.н
не, няма центровка
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: теч от горивна помпа
Действително в сервиза ми казаха че са сменили
и о-пръстена ,който е между помпата и главата.А там от където беше протекло беше шлайфано и залепено
и о-пръстена ,който е между помпата и главата.А там от където беше протекло беше шлайфано и залепено
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: теч от горивна помпа
Понеже и мойта тече като лейка и облива вече чак скоростната кутия, та съм решил да я свалям преди да съм се запалил, искам да попитам къде и какво точно протича ?
Някъде където се съединяват две повърности (гарнитура) или някакво платно има вътре което се къса
За ARL (PD е мотора) до колкото разбрах освен О-пръстенче друго не се предлага като ремонтни части , така ли ?
Някъде където се съединяват две повърности (гарнитура) или някакво платно има вътре което се къса
За ARL (PD е мотора) до колкото разбрах освен О-пръстенче друго не се предлага като ремонтни части , така ли ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта