Здравейте!
Първо искам използвам случая и да пожелая на всички спорна, здрава и щастлива 2006!
След това искам да задам на познавачите на Volkswagen Polo няколко въпроса, засягащи две версии на въпросния модел. Насочил съм се към покупка на Polo с година на производство 1998-1999 и в момента се колебая между Volkswagen Polo (6N1) SDI 1.9 (64 к.с.) и Volkswagen Polo (6N1) 1.4 (60 к.с.). Автомобилът ще се ползва предимно в градски условия, желателно е да бъде с три врати и задължително да има климатик.
Въпросите са ми следните:
1. Известни ли са някакви съществени проблеми/болести на дизеловата версия?
2. Колко би било разумно да се плати за употребяванo Polo SDI 1.9, респективно за Polo 1.4 на тази възраст (1998-1999 г.) с пробег 100-150 хиляди километра, много добро техническо състояние и климатик?
Благодаря предварително!
Polo (6N1) SDI 1.9 (64 к.с.) или 1.4 (60 к.с.)?
- cooperworks
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 01 яну 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
като гледам в мобиле.бг, цените на дизела са около 7-7.5 хиляди, което ми се струва напълно нормално за подобен автомобил.
Иначе 1.9SDI, ако е същия като на шкода-фабия, е много читав мотор. Имам приятел с таксиметрова фирма с такива шкоди 1.9SDI и единствено се е оплаквал от скоростните им кутии, но моторите були супер, вече са над 150 000км. и нямат признаци на прецакване.
Иначе 1.9SDI, ако е същия като на шкода-фабия, е много читав мотор. Имам приятел с таксиметрова фирма с такива шкоди 1.9SDI и единствено се е оплаквал от скоростните им кутии, но моторите були супер, вече са над 150 000км. и нямат признаци на прецакване.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Конкретно за мотора 1.9СДИ имам вкъщи един каталог на Поло и там има следните характеристики за разход:
при скорост от 90км/ч - 3.6 литра / 100км
при скорост от 120км/ч - 5.0л/100км
градско - 5.3л/100км
При 1.9Д даните са съответно 4.2, 5.9 и 6.5литра/100км
Като 1.9Д не е с директно впръскване за разлика от 1.9СДИ.
При 1.4 60 разхода е по следния начин: 4.8, 6.6, 7.6литра/100км
Като бензина набира с 1 секунда по бързо и има една и съща максимална скорост като дизела. Въртящия момент е 116Нм при 3000об/мин за бензина и 124Нм при 2000-3000об/мин при дизела
Поне разлика във вървежа почти няма. За двигателя 1.4, баща ми кара с такъв в неговия Голф и е много здрав мотор и нямаме проблеми с него за една година експлоатация.
Лично мое мнение е да вземеш това, което ти изпадне по-изгодно. Аз лично бих предпочел дизела за този автомобил. По принцип не съм дизел фен, но Поло плюс дизел е супер яка комбинация, защото
1. Двигателя е с много голям обем 1.9, а не 1.5 или 1,6, което значи че се товари супер малко
2. Този двигател 1.9Д се слага в Пасат, ГОлф и други по-големи коли
3. Няма турбо, което минус за динамиката, но в плюс за издържливостта и разходите по двигателя
Така че с двете ръце съм за дизела, въпреки това много внимавай при покупката на дизел защото, се натъкнеш на кофти екземпляр си е..ло майката. Най-добре да вземеш с тебе човек, който разбира от дизели с тебе като го търсиш и когато той го хареса да го закараш (трябва да се провери горивната помпа и некви други работи бяха) след това на сервиз да го видят вече по-хубаво.
П П
И като вземеш колата да пишеш каква е и има кво има вътре, айде чао и успех
при скорост от 90км/ч - 3.6 литра / 100км
при скорост от 120км/ч - 5.0л/100км
градско - 5.3л/100км
При 1.9Д даните са съответно 4.2, 5.9 и 6.5литра/100км
Като 1.9Д не е с директно впръскване за разлика от 1.9СДИ.
При 1.4 60 разхода е по следния начин: 4.8, 6.6, 7.6литра/100км
Като бензина набира с 1 секунда по бързо и има една и съща максимална скорост като дизела. Въртящия момент е 116Нм при 3000об/мин за бензина и 124Нм при 2000-3000об/мин при дизела
Поне разлика във вървежа почти няма. За двигателя 1.4, баща ми кара с такъв в неговия Голф и е много здрав мотор и нямаме проблеми с него за една година експлоатация.
Лично мое мнение е да вземеш това, което ти изпадне по-изгодно. Аз лично бих предпочел дизела за този автомобил. По принцип не съм дизел фен, но Поло плюс дизел е супер яка комбинация, защото
1. Двигателя е с много голям обем 1.9, а не 1.5 или 1,6, което значи че се товари супер малко
2. Този двигател 1.9Д се слага в Пасат, ГОлф и други по-големи коли
3. Няма турбо, което минус за динамиката, но в плюс за издържливостта и разходите по двигателя
Така че с двете ръце съм за дизела, въпреки това много внимавай при покупката на дизел защото, се натъкнеш на кофти екземпляр си е..ло майката. Най-добре да вземеш с тебе човек, който разбира от дизели с тебе като го търсиш и когато той го хареса да го закараш (трябва да се провери горивната помпа и некви други работи бяха) след това на сервиз да го видят вече по-хубаво.
П П
И като вземеш колата да пишеш каква е и има кво има вътре, айде чао и успех
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Скоро си купих Поло 1.9 Д. Върви като бензинов мотор! Тъпото е, че не са му сложили 6-та скорост, защото определено има потенциал.
Иначе на 5-та комфортно и без тормоз да двигателя се кара със 100 - 120...
За разход не мога още да кажа, защото не съм го засичал, но очаквам към 5.5 дълъг път и 7 в града... Все пак зима е и поне литърче отгоре си праска...
Иначе на 5-та комфортно и без тормоз да двигателя се кара със 100 - 120...
За разход не мога още да кажа, защото не съм го засичал, но очаквам към 5.5 дълъг път и 7 в града... Все пак зима е и поне литърче отгоре си праска...
- pavelcho
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
niikoo_1:
niikoo_1 пич кажи ми повече за разхода на поло 1997 декември, 1000 кубика, с 5 врати,
от каталога!
от каталога!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: niikoo_1:
pavelcho написа:niikoo_1 пич кажи ми повече за разхода на поло 1997 декември, 1000 кубика, с 5 врати,
от каталога!
Ок нямащ грижи
Обем: 1.0литър (999куб/см)
Мощност: 50к.с(37кв) при 5000об/мин
Въртящ момент: 86Нм@3000-3600об/мин
Степен на сгъстяване: 10.5
Максимална скорост: 151км/ч(на 5та скорост)
Ускорение: 0-80км/ч - 11,6сек; 0-100км/ч - 18.5сек
Разход:
Градско: 6.6литра / 100км
при 90км/ч:4.8литра / 100км
при 120км/ч: 6.4литра/100км
За този двигател дават, че може да се кара минимум бензин 91октана, но за данните не пише с какво гориво са. Питай някой, който има такова дали го кара с 92.
За мойта кола Г3 1.8 90к.с и дават, че може минимум с 95 така че това е добре.
Дано съм ти помогнал.
- cooperworks
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 01 яну 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
cooperworks написа:GAD написа:Скоро си купих Поло 1.9 Д
А за колко го купи, ако не е тайна?
За 5100 го взех, но с доста забележки по ламарините. От едната страна е малко хлътнало там къдети би трябвало да е задната врата (с 3 врати е), а ит другата има драскотина почти открай докрай...
...не двигателчето е резачка ...затова го взех
Беше най-евтиното Поло в сайта и смъкнах 400...
cooperworks написа:GAD написа:Скоро си купих Поло 1.9 Д
А за колко го купи, ако не е тайна?
А ти гледам си се ориентирал към още по-ново, така че съм убеден, че ще ти хареса...
Тези SDI ги дават още по-икономични... Като недостатък ще изтъкна само, че на свтофар е малко по-шумен... не е тих като бензин, но пък като си зацепил на скорост - и този недостатък изчезва...
Фактически само празния ход е свързан с повечко вибрации...
- cooperworks
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 01 яну 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dakata_dm
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 28 фев 2006 2:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Незнам за 1.9СДИ, но знам как варви Поло 1.4 ТДИ 2005 78 к.с! От както е взето е карано предимно градско и не сам имал по-голям разход от 7 градско, а иначе ако го карам без юркане средно градско-извънградско смесено гори 5, усеща се липса на 6-та скорост! Колкото го дават по книжка толкова варви с обикновена нафта 170 км/ч при около 4000 оборота. На ниски предавки варви много дори повече от бензиновия вариант...
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за зимата може и да си прав,но ако и лятото е лапачка то има проблем,моето на газ зимата 7,5/100 ...а за дизела две мнения нямаwili98 написа:за град 1000 кубика, ако го свалиш под 8 ела да почерпиш..
Айде да не те хвърлям в цифри з амоят мотор....
Тука според мен въобще няма дилема..
лапай дизела, и ще разбереш какво е безгрижие... стига да гледаш докато купуваш.....
И не купувай БЯЛО... и без екстри... служебно е било
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта