Съмнявам се, че не ми работи въпросния клапан. Колата набира бавно до към 2000 оборота след това набира здраво почти до към 150. Казват, че трябва да причуква непрекъснато при работещ двигател, но при мен това го няма. Пробвах да махна буксата с кабели, която идва към него и да видя има ли ефект, но се оказа, че ефект няма. Просто колата върви по един и същ начин с N75 и без него. Гаранция ли е това, че не работи или не?
Впрочем двигателя е 1Z TDI 90 коня стандартен, без тунинги.
mod edit: vasstop
Клапан N75 - как да разбера дали работи - Решено!
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми то щом ВАГ-Ком показва че работи значи работи.Друг е въпроса дали работи читаво - както ти казах това се проверява с диаграма на турбото и Н75 и исканите стойности нса колпа.Освен това щом няма промяна със и без него,а другите неща са наред значи 90% е отишъл.Незнам кво повече искаш да му проверяваш.Можеш по принцип при работещ мотор да вадиш маркучите и да ггледаш промяната на налягането ама тва е толкоз относително ,а и си рискуваш мотора.
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ВАГ- Ком показваше, че и моя работи...
.. докато не го смених, и ми се реши един доста "неразгадаем" проблем, който продължаваше от близо година..
Прекъсваше на определени обороти и спираше да набира.
След смяна на ел. клапан колата заспа!
ВАГ-Ком обаче даваше всякакви други грешки, но не и на N75..
... сега остава и да говоря за същия клапан..
.. докато не го смених, и ми се реши един доста "неразгадаем" проблем, който продължаваше от близо година..
Прекъсваше на определени обороти и спираше да набира.
След смяна на ел. клапан колата заспа!
ВАГ-Ком обаче даваше всякакви други грешки, но не и на N75..
... сега остава и да говоря за същия клапан..
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта