В момента е Сря 21 ное 2018 11:54
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 89 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Вто 29 мар 2016 21:52 
Извън линия

Регистриран на: Сря 27 юни 2007 12:31
Мнения: 10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Здравейте, да споделя и аз моя опит с този двигател.
Имах два Голфа 5, и двата произведени 2007 г.. Единия беше с DPF и код на двигателя BLS. Купих го на 100 000 реални км. Живея в Германия и пътувам много по работа 90% магистрала предимно със скорости от 150 до 190 км/ч. До 180 000 км. нямах никакви проблеми с него докато не се наложи смяна на турбото. На 210 000 км. смених комплект съединител с маховик и лагер на главина отпред вляво. На 240 000 км. смених другия лагер вдясно и лостовата система под кората отпред на чистачките която се беше счупила. Продадох го на 280 000 км.. DPF беше започнал да се регенерира много често и двигателя се чувстваше по шумен и с повече вибрации. Имах чувството че няма изкара още много. Замина за Латвия.
Втория Голф го купих на 110 000 реални км. с код на двигателя BXE. При него също смених по един лагер на предните главини съответно на 140 000 и 160 000 км... И на 170 000 км. се счупи. При движение по магистрала със скорост от около 180 км/ч долових един леко стържещ звук от двигателния отсек, отпуснах газта мислейки че е нещо свързано със съединител,маховик или скоростна кутия. Така на 5та скорост скоростта падна до 100 км/ч, когато се чу удар отпред придружен с едно лашкане. Двигателя заработи все едно на 3 цилиндъра, видях бяло-сив пушек в огледалото, отбих веднага вдясно и спрях. Като отворих капака, около двигателя всичко беше полято с масло. Последва пътна помощ от ADAC и в сервиза се установи повредата.
Счупена биела на втори цилиндър която пробила блока и всичко се е оляло с масло. Тотална щета на двигателя, вероятно и на турбото.
Двигателя и колата като цяло си беше с перфектна поддръжка.
Продадох го така, пак замина за Латвия.
Като се зачетох по форумите се оказа, че подобни случаи не са много редки точно с този двигател BXE.
Това е от мен, колеги, ако ви интересува нещо друго - питайте.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 09 апр 2016 10:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Мнения: 148
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
1.9 тди ПД е двигател който си заслужава да бъде подминат,както всичко що е ПД.Нищо хубаво не мога да кажа за него освен разхода.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 09 апр 2016 14:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Мнения: 701
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia
Впечатления от BLS монтиран на Пасат вариант + чип на 140 кс и малко повече от 3 г каране. И преди чипа беше добре, след - още по-добре. Не е състезателна кола, на по-тежко купе идва малко тромав, но без проблем ускорява и поддържа скорост. Скоростната кутия (5 ск) е малко странна, на 1-ва изобщо не върви и няма обхват, от 2-ра нататък става по-интересно. Еластичността е добра, особено при скорости 80 - 130км/ч. Още малко цифри:

Пробег: > 330к (на толкова се очаква да е колата, 50к съм минал аз)

Разход извън града:
- преди чипа - 6/100
- след чипа - 5.5/100

Разход в града:
- 7-9/100, в зависимост от сезон и трафик

Разход на масло:
- около 500 - 700 гр/12000 км, след преминаване към Кастрол Едж и 2 смени вече клони към по-ниското

Аз лично съм много доволен от този двигател. Ако си вземате кола с такъв двигател и имате ДПФ - махайте го веднага.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 16 апр 2016 0:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Мнения: 148
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
И моите впечатления от 1.9тди БКЦ 105 коня са от около 50 000 км.С 6 скорости е.1-2-3 са трагични на 4-та малко живва за кратко.Карам го на Голф 5 и мисля че динамиката е отчайваща.Чип нямам и не мисля да слагам.Разхода е добър 7 на 100 градско с 17-ки.Шума на двигателя е изключително неприятен понякога.Веднъж е много шумен друг път е доста тих.Не знам дали е нормално или моя е такъв.Колата в момента е на 160 000 реални доказани км.Та като изходя от малкото километри бих казал,че не е добър двигател.Не знам какво му харесват повечето хора.Ако се върна назад не бих повторил.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Пон 18 апр 2016 22:49 
Извън линия

Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Мнения: 517
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София
Ако двигателя ти е ту тих, ту шумен, ще рече, че всеки път работи по различен начин, което опрделено не е нормално. Другото е, че точно на 3 - та и 4 - та е относително пъргав, ако при теб не е така, по - скоро има технически проблем при теб, отколкото кардинално модела.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Вто 19 апр 2016 3:51 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Мнения: 158
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005
Симптоматиката ми звучи точно както при мене в началото - накрая се оказа разпределителен вал, кобилици и повдигачи на колбеншмид.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Пет 22 апр 2016 23:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 22 апр 2015 22:00
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Здравейте колеги, да споделя и моето мнение карам пасат с такъв мотор 1.9 105коня от 1 година. Не знам какво е шумното,но на място когато е загрял, почти не се усеща че е запалена. Разхода е много добър извън града дава 5.5 със 140км/ч. Доволен съм от ускорението за тези коне. Може би чип, би му дошло добре, все пак и колата не е да се състезаваш.

plamikcho - защо да се махне дпв-а?
И относно чипосване препоръчайте сервиз...

П.с Щом бмв 318и 115коня припада от 105-те коня, не е толкова зле! :newsm66 :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 23 апр 2016 0:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Мнения: 148
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
stefannankov написа:
Симптоматиката ми звучи точно както при мене в началото - накрая се оказа разпределителен вал, кобилици и повдигачи на колбеншмид.

Ако става въпрос за моя коментар.Възможно ли е това да се случи на 120 000 км.Карам го вече така от 40-50 000 км. И не виждам нещо да му има.А ако наистина е така.Ебаси и пародията ще излезе този 1.9 тди :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 23 апр 2016 17:32 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Мнения: 158
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005
Горе- долу на толкова километра си, колкото и мен. Зависи от мазането и "моточасовете" повече отколкото от километрите. Сиреч ако 1-2 пъти е бил смазван с 10В40, ако много се кара из града и седи на едно място... Що да не. То в началото почва така - един дрезгав шум, който се появява изневиделица както си караш и най-често при палене, и тоя шум изчезва също толкова изневиделица защото още не си пробил повдигача, леко притриса отвреме навреме, докато един ден когато повдигача се пробие ще надере и вала и почва тракането. Симптом е и загубата на мощност. Моят в момента трака като шевна машина - тихичко, но разхода падна и тегли много по-мощно..Фордове, опели дето спират до мен са не по-малко шумни, бих казал дори повече. То лесно се проверява - отвори капак клапани там има една гумена гарнитура която не е задължително да се сменя. Пробвай с пръст откъм купето дали плоските хидравлични повдигачи са издълбани като супени чинии - и тогаз с майстор преценете дали разпределителния вал още става - ако се направи овреме има шанс да го спасиш - усилените хидравлични повдигачи на ИНА с черен цвят са около 120-130 лв. 8-те броя. 100-ина лева за отварянето на майстор и не е болка. Болката е когато смениш черупкови лагери 60-70 лв, вал - нов 440 лв и други работи каквито излязат... Като подмениш веднъж тия повдигачи, има и по-усилени валове - това е ремонт дето го правиш веднъж на 200-300000 км. минимум- ти дотогава още ли ще я караш?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Съб 23 апр 2016 19:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Мнения: 148
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Нищо не барам :) Аз не мисля,че има някакъв проблем колата.Карана е само с 5В30.Разхода е нормален.А ако е рекло да се скапе тогава ще го мисля.Не ми харесва като цяло ПД.Сигурно заради това се оплаквам. :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Вто 07 авг 2018 10:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 07 ное 2007 22:54
Мнения: 17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Здравейте да споделя и аз моя опит с този мотор.Карам Пасат 6- 1.9 пд без чип комби мотора за колата си е малко муден но все пак не е състезателна кола и да кажа за разхода на гориво при спокойно каране е долу горе като на колегите от форума,но при "по-тежък крак" :) не е никак малък.Проблемите който съм имал до сега смяна на турбо"основния проблем" затлачването на променливата геометрия иотива и средната част поне при мен.Другия пробле беш с износени гърбици на разпределителния вал счупен хидравличен повдигач другите и те са трагнали и износени лагери приложел съм клип как се чува колата.Маслото което съм ползвал е кастрол, бардал със спецификацията за марката.Пояснявам не съм монтьор но сам съм се оправям за това съжалявам ако не сам се изразил точно.Общо взето диватела не е толкова зле
https://www.youtube.com/watch?v=QuAfEKx84F4


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Вто 07 авг 2018 11:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Мнения: 681
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn
Много моля, колегите със споменатия двигател, да проверят дали при отворена капачка за наливане на масло в двигателя пръска масло от гърловината?
Харесах една О2 и при огледа ми направи впечатление, както и това че от щеката "духаше" не е силно, но като извадиш пръчката се усеща.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Нед 30 сеп 2018 20:47 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 фев 2016 18:14
Мнения: 25
Автомобил:
Двигател:
Здравейте ! Има ли някой колега с такъв двигател GOLF 5 1.9 105 bluemotion предстой ми покупка на такъв и искам да знам как е .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя Публикувано: Вто 02 окт 2018 12:01 
Извън линия

Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Мнения: 89
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци
Искам да попитам всички 1.9 tdi 105 ПД имат проблем с вала,или само някои от определена година?Моя е BLS 2008г.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 89 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 15 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design