1,9d оборотите?
- pacoo
- Мнения: 57
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 9:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
1,9d оборотите?
Здравеите.Имам едино въпросче . 1.9д.При студен двигател нормално ли е да държи по ниски обороти от тези когато загрее.Защото ме дразни,че има некви си малки вибрации.Иначе немам никви други проблеми ,ако може това да се счита за проблем де!!!!
Хихих И аз съм с 1.9D
Странно! И аз имах същия "проблем"! Когато е на 1000 оборота точно явно съвпада с някаква критична честота и вибрациите са доста по-силни отколкото на 1010 оборота например... През няколкото топли дни обаче забелязах, че загрява по-добре и закрепя на 1010 и вибрациите спират...
Аз също си мислех да регулирам оборотите, но добре че се отказах...
Съвета ми е, ако си е добре двигателчето - не пипай оборотите, а като се постопли те ще се върнат в нормалните си граници...
Когато имаш проблем или си натрупал полезен опит - ако искаш пиши и на лични за да сме си полезни!
Успех!
Странно! И аз имах същия "проблем"! Когато е на 1000 оборота точно явно съвпада с някаква критична честота и вибрациите са доста по-силни отколкото на 1010 оборота например... През няколкото топли дни обаче забелязах, че загрява по-добре и закрепя на 1010 и вибрациите спират...
Аз също си мислех да регулирам оборотите, но добре че се отказах...
Съвета ми е, ако си е добре двигателчето - не пипай оборотите, а като се постопли те ще се върнат в нормалните си граници...
Когато имаш проблем или си натрупал полезен опит - ако искаш пиши и на лични за да сме си полезни!
Успех!
Не ти гарантирам, че е нормално... Просто наблюдавай дали в топъл ден и при добре загрял двигател оборотите няма да мръднат поне мъничко... Ако е така - значи си ОК...
Ако пък решиш сега да ги увеличиш, струва ми се, че лятото ще ти дойдат височки и ще ги намаляш...
При мен така се получи... В началото ме дразнеше, но после забелязах, че при по-дълъг път и по-топло време се стабилизират и се отказах да ги пипам...
Има и още един фактор - когато тръгна на извънградско - разпръсквачите се прочистват, акумулатора се зарежда... Абе с две думи след дълго пътуване се усеща по-добра работа и по-добър старт на мотора...
Имай предвид, че градския режим накаране е доста неблагоприятен за дизела (и не само) и е хубаво на 500-1000 км. градско да опънеш поне 50-100 км. извънградско бързо каране да се "отпуши"...
Абе мен ако питаш свиркай си и си карай!
Ако пък решиш сега да ги увеличиш, струва ми се, че лятото ще ти дойдат височки и ще ги намаляш...
При мен така се получи... В началото ме дразнеше, но после забелязах, че при по-дълъг път и по-топло време се стабилизират и се отказах да ги пипам...
Има и още един фактор - когато тръгна на извънградско - разпръсквачите се прочистват, акумулатора се зарежда... Абе с две думи след дълго пътуване се усеща по-добра работа и по-добър старт на мотора...
Имай предвид, че градския режим накаране е доста неблагоприятен за дизела (и не само) и е хубаво на 500-1000 км. градско да опънеш поне 50-100 км. извънградско бързо каране да се "отпуши"...
Абе мен ако питаш свиркай си и си карай!
Да си призная и аз отскоро го карам това Поло и тепърва експериментирам с различни маниери на шофиране... Досегашния ми опит показа, че най-икономично е когато го дъжва на сравнително ниски обороти. В града например гледам да не вдигам над 2000, което е едно доста спокойно, приятно и плавно каране...
През уикенда бях извън града, като в едната посока карах 100/120, а на връщане 60/90, защото беше лошо времето... По приблизителни изчисления съм минал 300 км. със 12 литра, което е 4/100...
Това "да си влезе в оборотите" за първи път го чувам и не знам какво означава, но едно ще ти кажа - колкото повече показва оборотомера - толкова повече харчи
Карай плавно и поддържай сравнително ниски обороти (без естествено да се престараваш, а така че да ти е приятно и спокойно карането) и повярвай ми ще строшиш световния рекорд по икономичност!
През уикенда бях извън града, като в едната посока карах 100/120, а на връщане 60/90, защото беше лошо времето... По приблизителни изчисления съм минал 300 км. със 12 литра, което е 4/100...
Това "да си влезе в оборотите" за първи път го чувам и не знам какво означава, но едно ще ти кажа - колкото повече показва оборотомера - толкова повече харчи
Карай плавно и поддържай сравнително ниски обороти (без естествено да се престараваш, а така че да ти е приятно и спокойно карането) и повярвай ми ще строшиш световния рекорд по икономичност!
gad:
хола,,,
гадче а в градско хващал ли си я ...някъкви наблюдения?? или някъкав среден разход дето си ха на 2000 ха на 4000 оборота?
и до колко си го качвал в името на рекорда?
мерси...
гадче а в градско хващал ли си я ...някъкви наблюдения?? или някъкав среден разход дето си ха на 2000 ха на 4000 оборота?
и до колко си го качвал в името на рекорда?
мерси...
мерси гад
мерси ,,,днес учих жената да шофира и мисля че и аз ударих 10ката...
даг а информира ли се за какво точно служи тая нашата система с клапана дето ти вкарва изгорелите газове в всмукателния колектор... дали е икономия или екология?? четох че от 800 до към 3200 вкарва все едно лайната в устата....
оня ден го видях и се замислих ако е само еко как ще го шунтирам набързо ама не съм срещнал още моя дизелов гуру...
даг а информира ли се за какво точно служи тая нашата система с клапана дето ти вкарва изгорелите газове в всмукателния колектор... дали е икономия или екология?? четох че от 800 до към 3200 вкарва все едно лайната в устата....
оня ден го видях и се замислих ако е само еко как ще го шунтирам набързо ама не съм срещнал още моя дизелов гуру...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта