Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот juve » Чет 13 сеп 2012 12:05


BuRnInGSouL написа:Как се сваля динамото ? Свалих хидравличната помпа но немога да открия от къде се сваля динамото ? А3 1.9 TDI ASV ?

както някъде написах на Испанеца и аз като тебе НЕ можах да извадя вече откачения генератор докато не свалих вентилатора на радиатора, бутнах го надолу между тръбите и тогава успях да завъртя генератора леко към появилия се просвет и прегъвайки няколко водни тръби да го извлека навън... :012: не знам дали е противозаконно, ама нищо не счупих и не спуках... heavy metal zork




Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 13 сеп 2012 18:53


И аз така ,само че без да свалям перката... Ама как ще се слага после не ми се мисли ...


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот red.devilll » Чет 13 сеп 2012 22:35


BuRnInGSouL написа:Здравейте, мисля че съм с инерцйонна шайба на динамото защото като свалих капачката се виждат шлеци следователно по описанието е такава. Обаче като завартя на пред или на зад се върти и ротора вътре. И мисля,че шайбата ми е за смяна защото чупи 2 оптегача и къса 2 ремъка. За да се смени шайбата сваля ли се динамото или може без да се сваля ?

Може и без да се сваля динамото ,но трябва специален ключ и според мен е по-лесно с гайковерт(пистолет),аз поне моята на голфи така я сменявах на място


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот SCALE » Пет 14 сеп 2012 6:35


и на сеат леон става без сваляне на алтернатора , само че стандартния комплект за развиването се скъсява до към 55-60 мм , заварява се една гайка на скъсената част за да се държи контрата при развиването.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот juve » Пет 14 сеп 2012 12:03


SCALE написа:и на сеат леон става без сваляне на алтернатора , само че стандартния комплект за развиването се скъсява до към 55-60 мм , заварява се една гайка на скъсената част за да се държи контрата при развиването.

e да то даже има поне 3 -4 клипчета в "тубата" как става със съответният инструмент - има няма 2 минути, ама .... а колегата питаше как да "измъкне" целият генератор.... :beer


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот BuRnInGSouL » Пет 14 сеп 2012 17:54


Значи свалих го шайбата така блокирала,че само с тръбен ключ се въртеше назад. Взех нова бях свалил генератора и за 1 минута с гайковерт ми я смениха в 1 сервиз и не ми зеха и стотинка :drunk . Но днес заваля и не успях да я сглобя сложих динамото и помпата. Остана ремъка и да сипя масло на хидравликата.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот red.devilll » Съб 15 сеп 2012 0:34


това ми беше идеята-вместо да сваляш генератора направо да я бяха отвили на място и си спестяваш свалянето и качването.Но все пак важното е че си свършил работа :beer


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот BuRnInGSouL » Нед 16 сеп 2012 23:14


Така разбрах и аз радостта от шофирането... Тръгвам за Стара Загора (преход 160-70км) и между Чирпан и СТЗ , светка лампата за аку-то, завъртам волана няма хидравлика... Тъмно мрак... ремъка пак се скъса а преди да трагна нямаше никакви вибрации и трепчинки в ремъка :banghead:... Добре , че бяхме 2 коли та през 100 км ми зареждаха малко аку-ра. Утре почвам да търся друга повреда... :banghead: :banghead: Как да проверя демферната шайба на КВ ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот juve » Пон 17 сеп 2012 6:43


А има ли възможност като си монтирал генератора или когато са монтирали шайбата да не са съвсем в една равнина и каналите на ролката да са го нацепили на конци? Или самата шайба да е с някаквъ различен брой канали.... защото пистака не се къса ей така, особено ако си го пипал и знаеш че не е някой "дРът" :012:


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот BuRnInGSouL » Вто 18 сеп 2012 8:51


От всякъде беше испънат и в каналите беше като струна . И като работеше като е загреяла колата изобщо не се местеше обтегача ... А ако не е бил в каналите той както е до динамото ще го видим веднага на оптегача ... Мисля да не е от паразитната ролка защото там се е омотал гледах я нямаше луфтове ама не видях дали лесно се върти. Върти ми се в главата при високи обороти(каране по магистрала) дали не загрява много лагера и да блокира. Ще го мисля тези дни , че днес е вълежно... Имам лек луфт в помпата на хидравликата аксиален (шайбата се мести на пред на зад) ходих в моргите 3-4 помпи всяка има такъв луфт... Я магазина ми обявиха цена колко половината кола. И ми се струва ,че от раш.съд на хидравличното масло е изтичало защото е потекло на долу а преди го нямаше и незнам какво да правя сега тези помпи рециклират ли ги ?


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот garsona » Сря 19 сеп 2012 9:19


Най често протича от там свръзката на маркучите с разширителния съд , 2 скобички и яко притягане и няма да има повече течове :) , ако не ти вие хидравликата и не губи от самата помпа недей се вкарвай в филм :)


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Ljubon » Сря 19 сеп 2012 9:30


BuRnInGSouL написа: тези помпи рециклират ли ги ?

Да, ето тук правих моята:
viewtopic.php?t=73627&highlight=%F5%E8%E4%F0%E0%E2%EB%E8%F7%ED%E8+%F0%E5%E9%EA%E8


Потребителски аватар
spartak
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот spartak » Пет 19 окт 2012 20:41


И накрая да уточним:
Значи най-големия виновник за тресенето и късането на ремъка е ролка 1 която, като се
върти по стрелката зацепва и завърта генератора.Ако се завърти на обратно генератора не
трябва да се върти (ако се върти се сменя ролката). Ако не се смени ролката, механизъм 3
почва да вибрира сантиметър нагоре - надолу,разбива се, измества се српямо оста си и
ремъка почва да се усуква и да се къса докато накрая изкочи. До колкото разбирам има
вариант да се разбие ролка 2 по синята област, и тя започвала да "бие" по оста си 1-
1,5мм и пак хвърляме ремък.
ТДИ.jpg

Та ако може да попитам И знаещите да ми отговорят:
1.Как да надигна механизъм 3 и къде да го подпра за да извадя ремъка (съответно къде се
отвива за да се свали)?

2.За ролка 4 нещо?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот kossis » Пет 23 ное 2012 15:33


Понеже не намирам как се сваля пистовия ремък на АВФ 131 к. за да проверя дали ми е блокирала инерционната ролка на алтернатора. Понеже като сменяхме в сервиза ремъците и ролките, естествено никой не ми каза за тая инерционна ролка че се тества и се сменя ако е блокирала.

Занчи като запаля на студен мотор и оптяжната ролка с амортисьора трака и вибрира, но докато загрее и после всичко е ок.
Тая ролка я смених, но ако инерционната е здала и тая пак ще замине и демпферната шаиба може..... и тнт.

Та аз така мога ли лесно да го откача тоя пистовия и как и да я пробвам тая инерционната.

Нормално ли е да чатка оптяжната докъто е студен двигателя ?


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот ulipet » Пет 23 ное 2012 16:06


щом ти трака значи ти си е разбило леглото на амортисьорчето а съответно и ролката на генератора е здала багажа,и как да не можеш да свалиш ремъка то е лесно-натискаш обтяжната ролка надолу с например дръжка на чук, ремъка отхлабва и го откачаш от генератора.Смятам знаеш как се пробва после шайбата?...в обратна посока не трябва да зацепва...да върти генератора



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта