Високи обороти когато загрее VW Vento 1,9 TD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pteofilov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Високи обороти когато загрее VW Vento 1,9 TD

Мнениеот pteofilov » Сря 22 фев 2006 16:53


Автомобила ми е дизел VW Vento 1,9 TD 1994 г. Когато запаля оборотите са нормални даже понякога малко ниски 700-800 об/мин, но след секунди отиват на 900 об/мин. След като поработи 3-4 мин стават 1000 об/мин, а след време достига до 1100, а понякога и 1200. Имал съм случи и с 1400 об/мин. но за кратко време след което спадат пак на 1000 - 11000. Питал съм много майстори едни казват да сваля оборотите други да нося помпата на настройка. Дайте съвети моля. Предварително Ви благодаря. :)




Потребителски аватар
icohristov
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот icohristov » Сря 22 фев 2006 17:01


в последно време аз много се заиграх с настроиките на моята помпа, та кажи от кога ти прави номера? дърпаш ли обогатителя? как е нафтата дето сипваш?


pteofilov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pteofilov » Сря 22 фев 2006 18:29


Този проблем се получи преди година и половина. Обогатителя го дърпам само като падне температурата под 0 градуса. Сипвам само от OMV а тая зима ползвах Alpine като беше много студено. Лятото държи по ниски обороти но зимата ги качва сама.


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Сря 22 фев 2006 20:13


Здравейте колеги.От 2-3 седмици и аз имам подобен проблем.Колата ми също е Венто 1.9ТД.Не съм писал за проблема,защото сметнах че може да е от студеното време,но явно не е.И при мене е като колегата pteofilov отначало държи 900 оборота и след като покарам се дигат сами на 1000.Питах един майстор и неговото обяснение беше,4е при дизелите след като изклучи релето на свещите те продулжавали още да консумират ток и затова оборотите били по ниски и после се вдигали.Според мен ако е така,защо преди като палех оборотите винаги са си били на 980 и не са мурдали и след като загрее.Ако има по компетентни хора да споделят.При палене сутрин винаги дърпам обогатителя за 1-2 мин.


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Сря 22 фев 2006 21:35


На колко оборота трябва да работи, за да е в рамките на нормалното?


Потребителски аватар
icohristov
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот icohristov » Чет 23 фев 2006 8:16


още когато я купих моята преди 2 години и си работеше така. като загрее оборотите са ми малко над 1000, но не виждам да има някакъв проблем в това. тогава ми харчеше около 5,5.
взех че занесах помпата да ми сменят 2 оплатнения (при баш майстора) и от тогава 3 месеца настройки и правя та да трагне както преди.
забелязвам че сега има доста промени като сипвам нафта от различни места а преди не ми е правило впечатление.
ходили ли сте на диагностика?


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Чет 23 фев 2006 8:58


Не съм ходил имам колата от септември. При мен в началото като е запаля работи на 1100 оборота, после като загрее пада на 900 оборота. Не съм правил никакви настройки на помпата. Дали е нормално?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 23 фев 2006 9:06


до колкото на мене ми е известно на турбо дизелите оборотите са малко по високи от нормалния дизел аз съм с 1.6 СБмотор и зимата ми държи 1000 оборота на празен ход но когато външната температура е над 20 гр. оборотите са 900-950 . аз съм с интеркулер и си мисля че и той дава някаква промяна заради студения въздух а за това че на тебе ти качва по високи обороти провери си вакуума от турбото до помпата


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 23 фев 2006 11:17


оборотите трябва да бъдат : 870-930
След като запалиш колата сутринта - свещите работят още 3мин като консумират голям ток.Правилно сте забелязали че след като се изключат оборотите осезаемо се вдигат.
Оборотите се настройват след като темп. на маслото е над 70 градуса.
А е нормално след като позагрее сутрин леко да се вдигнат оборотите - все пак мотора си влиза в работен режим...
А я кажете дали след като сте карали с по-висока скорост на магистралта, да ре4ем със 140км/ч - после оборотите да ви паднат на черти4ката под 1000 оборота - 750 да ре4ем?


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 23 фев 2006 12:37


Само не разбрах каква е връзката на консумацията на голям ток от свещите със по-ниските обороти ??? Питам, защото и аз карам дизел но класически с помпа и също съм забелязал лек скок в оборотите склед третата минута... Мислех си, че тетмостата отваря тогава...


pteofilov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pteofilov » Чет 23 фев 2006 13:40


WasteLand_TD написа:оборотите трябва да бъдат : 870-930
След като запалиш колата сутринта - свещите работят още 3мин като консумират голям ток.Правилно сте забелязали че след като се изключат оборотите осезаемо се вдигат.
Оборотите се настройват след като темп. на маслото е над 70 градуса.
А е нормално след като позагрее сутрин леко да се вдигнат оборотите - все пак мотора си влиза в работен режим...
А я кажете дали след като сте карали с по-висока скорост на магистралта, да ре4ем със 140км/ч - после оборотите да ви паднат на черти4ката под 1000 оборота - 750 да ре4ем?

Да ниски са оборотите след дълъг път и високи скорости, какво означава това? Значи при температура 70 градуса са високи оборотите както описах. Когато температурата стигне 90 градуса оборотите падат под 1000.
В отговор на колегата "icohristov". Ходих на диагностика в квартален сервиз и ми казаха че всичко е ок, даже било по хубава да държи малко по високи обороти че ставало по-добро смазване на двигателя :?: аз по принцип нищо не разбирам от дизели. :(


pteofilov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pteofilov » Чет 23 фев 2006 13:44


Но рядко качвам температурата на 90 градуса - само при задръствания и лятно време. иначе сега съм около 70 - 80 градуса


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 23 фев 2006 14:57


това зна4и 4е помпата има нужда от help - това са признаци на износена помпа.......така поне съм 4ел и са ми казвали
на брат ми пасата 1.9ТД - същия мотор - след като запали и загрее - дори след дълъг пробег на по4ти макс обороти - 150-160км/ч - оборите са железни!! винаги 900 +/-50 колкото го дават по книжка!
а при мен падат до към 750 - и след няколко дни лека-полека сами си се вдигат до към 1000
държа ги на 1000 щото на магистралта като я караш със 140 после да паднат на 750 та да няма що годе неприятни вибрации.
В един сервиз като я взех в на4алото ми я регулираха то4но на 930 - ама след магистрала или по-стабилно каране на високи скорости - оборите падаха под 750 и имаше неприятни вибрации - затова ги вдигнах сам...ама това не е решение!
това е другари - помпитеее , помпите !! сърцето на дизела!


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Чет 23 фев 2006 16:05


При вас има ли промяна като се дръпне обогатителя? При мен не. Като е запаля сутрин когато е под нулата дърпам обогатителя, тогава оборотите са около 1100. Като позагрее си идват на мястото.Като карам на дълго са нормални.


pteofilov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pteofilov » Пет 24 фев 2006 17:00


При мен има разлика като дръпна обогатителя - повдига оборотите. Мерси на всички за отговорите. Дали трябва основен ремонт на помпата или може и така да си я карам? Или може със смяна на някои сегменти да се оправи?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 192 госта