Високи обороти когато загрее VW Vento 1,9 TD
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Високи обороти когато загрее VW Vento 1,9 TD
Автомобила ми е дизел VW Vento 1,9 TD 1994 г. Когато запаля оборотите са нормални даже понякога малко ниски 700-800 об/мин, но след секунди отиват на 900 об/мин. След като поработи 3-4 мин стават 1000 об/мин, а след време достига до 1100, а понякога и 1200. Имал съм случи и с 1400 об/мин. но за кратко време след което спадат пак на 1000 - 11000. Питал съм много майстори едни казват да сваля оборотите други да нося помпата на настройка. Дайте съвети моля. Предварително Ви благодаря.
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Здравейте колеги.От 2-3 седмици и аз имам подобен проблем.Колата ми също е Венто 1.9ТД.Не съм писал за проблема,защото сметнах че може да е от студеното време,но явно не е.И при мене е като колегата pteofilov отначало държи 900 оборота и след като покарам се дигат сами на 1000.Питах един майстор и неговото обяснение беше,4е при дизелите след като изклучи релето на свещите те продулжавали още да консумират ток и затова оборотите били по ниски и после се вдигали.Според мен ако е така,защо преди като палех оборотите винаги са си били на 980 и не са мурдали и след като загрее.Ако има по компетентни хора да споделят.При палене сутрин винаги дърпам обогатителя за 1-2 мин.
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
още когато я купих моята преди 2 години и си работеше така. като загрее оборотите са ми малко над 1000, но не виждам да има някакъв проблем в това. тогава ми харчеше около 5,5.
взех че занесах помпата да ми сменят 2 оплатнения (при баш майстора) и от тогава 3 месеца настройки и правя та да трагне както преди.
забелязвам че сега има доста промени като сипвам нафта от различни места а преди не ми е правило впечатление.
ходили ли сте на диагностика?
взех че занесах помпата да ми сменят 2 оплатнения (при баш майстора) и от тогава 3 месеца настройки и правя та да трагне както преди.
забелязвам че сега има доста промени като сипвам нафта от различни места а преди не ми е правило впечатление.
ходили ли сте на диагностика?
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
до колкото на мене ми е известно на турбо дизелите оборотите са малко по високи от нормалния дизел аз съм с 1.6 СБмотор и зимата ми държи 1000 оборота на празен ход но когато външната температура е над 20 гр. оборотите са 900-950 . аз съм с интеркулер и си мисля че и той дава някаква промяна заради студения въздух а за това че на тебе ти качва по високи обороти провери си вакуума от турбото до помпата
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оборотите трябва да бъдат : 870-930
След като запалиш колата сутринта - свещите работят още 3мин като консумират голям ток.Правилно сте забелязали че след като се изключат оборотите осезаемо се вдигат.
Оборотите се настройват след като темп. на маслото е над 70 градуса.
А е нормално след като позагрее сутрин леко да се вдигнат оборотите - все пак мотора си влиза в работен режим...
А я кажете дали след като сте карали с по-висока скорост на магистралта, да ре4ем със 140км/ч - после оборотите да ви паднат на черти4ката под 1000 оборота - 750 да ре4ем?
След като запалиш колата сутринта - свещите работят още 3мин като консумират голям ток.Правилно сте забелязали че след като се изключат оборотите осезаемо се вдигат.
Оборотите се настройват след като темп. на маслото е над 70 градуса.
А е нормално след като позагрее сутрин леко да се вдигнат оборотите - все пак мотора си влиза в работен режим...
А я кажете дали след като сте карали с по-висока скорост на магистралта, да ре4ем със 140км/ч - после оборотите да ви паднат на черти4ката под 1000 оборота - 750 да ре4ем?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 22 фев 2006 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WasteLand_TD написа:оборотите трябва да бъдат : 870-930
След като запалиш колата сутринта - свещите работят още 3мин като консумират голям ток.Правилно сте забелязали че след като се изключат оборотите осезаемо се вдигат.
Оборотите се настройват след като темп. на маслото е над 70 градуса.
А е нормално след като позагрее сутрин леко да се вдигнат оборотите - все пак мотора си влиза в работен режим...
А я кажете дали след като сте карали с по-висока скорост на магистралта, да ре4ем със 140км/ч - после оборотите да ви паднат на черти4ката под 1000 оборота - 750 да ре4ем?
Да ниски са оборотите след дълъг път и високи скорости, какво означава това? Значи при температура 70 градуса са високи оборотите както описах. Когато температурата стигне 90 градуса оборотите падат под 1000.
В отговор на колегата "icohristov". Ходих на диагностика в квартален сервиз и ми казаха че всичко е ок, даже било по хубава да държи малко по високи обороти че ставало по-добро смазване на двигателя аз по принцип нищо не разбирам от дизели.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
това зна4и 4е помпата има нужда от help - това са признаци на износена помпа.......така поне съм 4ел и са ми казвали
на брат ми пасата 1.9ТД - същия мотор - след като запали и загрее - дори след дълъг пробег на по4ти макс обороти - 150-160км/ч - оборите са железни!! винаги 900 +/-50 колкото го дават по книжка!
а при мен падат до към 750 - и след няколко дни лека-полека сами си се вдигат до към 1000
държа ги на 1000 щото на магистралта като я караш със 140 после да паднат на 750 та да няма що годе неприятни вибрации.
В един сервиз като я взех в на4алото ми я регулираха то4но на 930 - ама след магистрала или по-стабилно каране на високи скорости - оборите падаха под 750 и имаше неприятни вибрации - затова ги вдигнах сам...ама това не е решение!
това е другари - помпитеее , помпите !! сърцето на дизела!
на брат ми пасата 1.9ТД - същия мотор - след като запали и загрее - дори след дълъг пробег на по4ти макс обороти - 150-160км/ч - оборите са железни!! винаги 900 +/-50 колкото го дават по книжка!
а при мен падат до към 750 - и след няколко дни лека-полека сами си се вдигат до към 1000
държа ги на 1000 щото на магистралта като я караш със 140 после да паднат на 750 та да няма що годе неприятни вибрации.
В един сервиз като я взех в на4алото ми я регулираха то4но на 930 - ама след магистрала или по-стабилно каране на високи скорости - оборите падаха под 750 и имаше неприятни вибрации - затова ги вдигнах сам...ама това не е решение!
това е другари - помпитеее , помпите !! сърцето на дизела!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 192 госта