обтягане на ремък за алтернатор - 1.9 ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
icohristov
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

обтягане на ремък за алтернатор - 1.9 ТД

Мнениеот icohristov » Сря 01 мар 2006 11:23


и старият и новият ремък все започва да вие. натягам го до край и след месец два пак почва. нямам допълнителна шайба за натягане (а съм виждал, че някои имат)-трябва ли да имам и аз? не би трябвало да свършва хода за натягане преди да е натегнат самият ремък! да тарся по-къс ремък или какво?
ако сте с подобен двигател пишете при вас как е! и какъв е самия алтернатор да не би пък моят да е сменен с друг.
Благодаря!!!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 01 мар 2006 11:44


търси нова ролка...
по всяка вероятност тази много се в вклинила, и изтърква ремъка прекалено бързо...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 01 мар 2006 12:15


Има два вида за обтягащ механизъм на ремъка,въобще за захвата на алтернатора - единия е с обикновена, другия с така наречената климати4на стойка.
Ако ремъка ти се обтяга със самия алтернатор то зна4и си с обикновената стойка ако го натиска една ролка зна4и си с климати4ната!


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 01 мар 2006 12:21


Мдаа и аз като Вили мисля, че трябва да смениш шайбата(ролката), щото след определено износване ремъка не ляга точно в нея и винаги вие, колкото и да се обтяга.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 01 мар 2006 16:55


Ако нищо друго не помогне си вземи по-дебел ремък.
Примерно ако твоя е 10ка вземи си 11ка или има и 11.9мм (същата дължина)
Така ремъка ще се изнесе по външно на шайбите, където стария не е търкал.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 01 мар 2006 17:05


rmk написа:Ако нищо друго не помогне си вземи по-дебел ремък.
Примерно ако твоя е 10ка вземи си 11ка или има и 11.9мм (същата дължина)
Така ремъка ще се изнесе по външно на шайбите, където стария не е търкал.

Пак ще е временно явление..
ще се вкопае пак :)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 01 мар 2006 21:44


Моят уж е със самонатягащ се ремък и като я взех и свирише ама се оказа че не е бил вярния размер :lol: Просто отиди на верен майстор или пък го виж точния номер и го смени :idea:


Потребителски аватар
icohristov
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот icohristov » Пон 06 мар 2006 8:04


Благодаря на всички! ще проверя как са шайбите и ако го оправя скоро ще пиша.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 67 госта