Dragostinov написа:аз съм с ALH 90 грацко ми дава 5.5 !
Golf 4 1.9 TDI 90 HP
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
ifidik написа:batchi написа:софтуер от каде и по точно кои настроики и как ? защото имам дюзи и комп. от 110 AHF няма ли да е по лесно ако сменя комп.
щом имаш слагай,само трябва да се обучи компа,заради имобилайзера.
а как да обуча компа за имобилаизера,със vag-com става ли,или да сменям и имобилаизера с ключа,благодаря
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Jetman написа:Е, е не е точно тъй Първо чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи И второ - за да се изчисти турбинката е достатачно да покара 20-30км с повечко обороти, за да я държи постоянно "развъртяна" и тя ще се изчисти
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
хора кажете каде са тези сервизи за почистване на турбини на ALH за 50лв. Днес мен ми казаха сума от порядъка на 250лв.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Момчета помагайте МОЛЯ!!!
Онзи ден купих Голф 4 с мотор ALH 90к.с. Отидох при едни момчета в един сервиз да ми направят диагностика на мотора, защото доста пуши и турбината изключва на 110км/h. и много придърпва на 2 скорост. Това момче, от което го купих ми каза че всичко това е от чипа, защото бил чипосън, но съответно аз не му повярвах и отидох на диагностика. Та там майстора като го подкара (беше му закачил компа за да следи някакви стойности като го пробва) каза че тази кола не върви даже и на половината от това дето трябва!!! И АЗ ИЗПАДНАХ В АГОНИЯ!!! Като провери някои неща се оказа че имам спукан въздуховод на интеркулера(пластмасовия дето е прикрепен датчика) - търкал е в шайбата на пистовия ремък. Каза ми че турбината е била блокирала на някакжо положение и работела само в някакви мин. граници-с др. думи почти не работи, но като подавам газ я чувам че свири. И съответно трябвало да се свали и да се почисти за скромната сума от 250лв. Но имало вероятност да е отишйл и клапана който пък бил 260-280лв. Работела е само една свещ а три не - и те 120лв. И другото което казаха е че помпата е била настроена да пуска едва 1/10 нафта от нормалното, иначе при тези обстоятелства, ако е настроена както трябва хората зад мен щели да спират и да не виждат нищо от пушек, та и помпата трябвало да се настрои. И когато минат всички тези процедури колата нямало да пуши грам и щяла да върви много повече. Та сметнато като цена е около 500-600лв.
Хора кажете има ли нещо вярно от това дето съм написъл (дето ми казаха в сервиза) и нормални ли са тези цени???
Онзи ден купих Голф 4 с мотор ALH 90к.с. Отидох при едни момчета в един сервиз да ми направят диагностика на мотора, защото доста пуши и турбината изключва на 110км/h. и много придърпва на 2 скорост. Това момче, от което го купих ми каза че всичко това е от чипа, защото бил чипосън, но съответно аз не му повярвах и отидох на диагностика. Та там майстора като го подкара (беше му закачил компа за да следи някакви стойности като го пробва) каза че тази кола не върви даже и на половината от това дето трябва!!! И АЗ ИЗПАДНАХ В АГОНИЯ!!! Като провери някои неща се оказа че имам спукан въздуховод на интеркулера(пластмасовия дето е прикрепен датчика) - търкал е в шайбата на пистовия ремък. Каза ми че турбината е била блокирала на някакжо положение и работела само в някакви мин. граници-с др. думи почти не работи, но като подавам газ я чувам че свири. И съответно трябвало да се свали и да се почисти за скромната сума от 250лв. Но имало вероятност да е отишйл и клапана който пък бил 260-280лв. Работела е само една свещ а три не - и те 120лв. И другото което казаха е че помпата е била настроена да пуска едва 1/10 нафта от нормалното, иначе при тези обстоятелства, ако е настроена както трябва хората зад мен щели да спират и да не виждат нищо от пушек, та и помпата трябвало да се настрои. И когато минат всички тези процедури колата нямало да пуши грам и щяла да върви много повече. Та сметнато като цена е около 500-600лв.
Хора кажете има ли нещо вярно от това дето съм написъл (дето ми казаха в сервиза) и нормални ли са тези цени???
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Първо трябва да си оправиш турбо-пътищата там където казваш, че изпускало въздух. След като направиш това трябва да намалее пушека много, даже да спре да пуши изобщо. След това трябва с ваг-ком да се види какво налягане прави и дали наистина е блокирала геометрията или клапана, които я управлява нещо не е в ред или евентуално вакуума и съответно клапана под турбината дали е здрав, който прилича на буренце. До тук пари почти не трябват. Свещите не са толкова важни на този етап, но при температури под 0 ще трябва повече въртене, а под -10 може и да не запали. Помпата преди да даваш да я пипат ще искаш да засекат едни стойности и да ги обсъдим на лично, защото и без това едва ли ще ти я регулират по-добре от колкото е сега. Ти тая кола как я купи бе, да не си изпратил гаджето да я пробва? Шегувам се!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
vankata__098 написа:Момчета помагайте МОЛЯ!!!
Онзи ден купих Голф 4 с мотор ALH 90к.с. Отидох при едни момчета в един сервиз да ми направят диагностика на мотора, защото доста пуши и турбината изключва на 110км/h. и много придърпва на 2 скорост. Това момче, от което го купих ми каза че всичко това е от чипа, защото бил чипосън, но съответно аз не му повярвах и отидох на диагностика. Та там майстора като го подкара (беше му закачил компа за да следи някакви стойности като го пробва) каза че тази кола не върви даже и на половината от това дето трябва!!! И АЗ ИЗПАДНАХ В АГОНИЯ!!! Като провери някои неща се оказа че имам спукан въздуховод на интеркулера(пластмасовия дето е прикрепен датчика) - търкал е в шайбата на пистовия ремък. Каза ми че турбината е била блокирала на някакжо положение и работела само в някакви мин. граници-с др. думи почти не работи, но като подавам газ я чувам че свири. И съответно трябвало да се свали и да се почисти за скромната сума от 250лв. Но имало вероятност да е отишйл и клапана който пък бил 260-280лв. Работела е само една свещ а три не - и те 120лв. И другото което казаха е че помпата е била настроена да пуска едва 1/10 нафта от нормалното, иначе при тези обстоятелства, ако е настроена както трябва хората зад мен щели да спират и да не виждат нищо от пушек, та и помпата трябвало да се настрои. И когато минат всички тези процедури колата нямало да пуши грам и щяла да върви много повече. Та сметнато като цена е около 500-600лв.
Хора кажете има ли нещо вярно от това дето съм написъл (дето ми казаха в сервиза) и нормални ли са тези цени???
Тея проблеми струват толкова, но сигурно ще си оставят ръцете на колата и нищо няма да се получи както са ти обещали. Ще трябва да дойдеш до СФ
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Колеги днес се поровичках малко по Голфа и оказа се че клапана на турбината въобще не е за смяна, просто беше паднал шплента и се беше откачил, а лосчето на турбината беше заяло и го раздвижихме с един приятел, закачихме лостчето на клапана и турбината заработи , както и клапана. Свещите ги отвих и ги пробвах на акумолатора на + и - и се оказа че и те работят ТА СЕ ОКАЗА ХА ТЕЗИ НЕщА ЗДРАВИ А МИ БЯХА КАЗАЛИ МАЙСТОРИТЕ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНЯТ ТА СУМАТА КОЯТО БЕШЕ Е 260+120 = 380 И Е В ИСТОРИЯТА Сега остана да залепя въздуховода на кулера и да видим дали ще има мощност и дали ще пуши. Не мисля да пипам помпата за момента!!! Хиляди благодарности на моя приятел Росен, които ми помогна!!!
Последна промяна от vankata__098 на Чет 09 дек 2010 18:11, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Хмммм. Нека някой ми помогне тук, но ако актуатора който сте раздвижили ако е подобен на този на турбините с променлива геометрия, то съвсем скоро те очаква ново забиване. И аз пробвах с раздвижване и смазване първо, но повече от 3-4 дни не ми изкарваше. Задължително се взима нов или 2ра употрба от Пасат или друг ваг с надлъжен двигател
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Браво колега!Винаги е по -добре човек да не бърза да вади големите пари,заради мошенници!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Мисля че колегата е раздвижил геометрията а актуратора просто се е откачил,не е нужно да се сменя но турбото е за чистене,а като се смъкне ще се провери и актуратора
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
fox_vt написа:Мисля че колегата е раздвижил геометрията а актуратора просто се е откачил,не е нужно да се сменя но турбото е за чистене,а като се смъкне ще се провери и актуратора
точно така той беше се откачил, а лосчето за геометрията беше заяло. Раздвижихме лостчето, закачихме механизма и като запалих колата направо неможах да видя нощо на огледалото!!! имах чувството че някои зад мен изхвърли един чувал сажди..........
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
самия вакуум си работеше но беше изпаднал шплента(зегерката) на механизма и се беше откачил от лостчето за геометрията. Сега всичко е закачено и остава да се залепи въздуховода, ама ще мисля с какво да го лепя, че е направен от пластмаса и някакви влакна(примеси) и неможе да се лепи по стандартния начин с пистолет, а с някакво лепило може би, ама за този въпрос ще търся отговор утре - ако някои знае нещо да помага!!!
надявам се като го залепя да не пуши
надявам се като го залепя да не пуши
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ами тя геометрията(ALH с променлива ли беше бе? ) се е затлачила заради откачения актуатор сигурно, няма какво да я движи. Такаче има реален шанс да си се оправи с малко повече газ ако клапана работи нормално
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Според мен ако пукантината или протърканото не е много голямо и мястото позволява можеш да изрежеш парче гума все едно лепиш спукана гума.Та намазваш мястото с маслоустойчив силикон както и гумичката и стягаш със фабрична или home made скоба която трябва да е широка поне колкото гумичката стягаш и си ти.Малко дървено изпълнение но лепило и тем подобни неща едва ли ще държат на променливото налягане пък и вътре във въздуховода има масло което ще попречи да хване хубаво каквото и да е лепило и ще трябва да сваляш тръбата и да я обезмасляваш отвсякъде.Така бих направил аз или другия вариант да търсиш по моргите цялата тръба.
пп с променлива геометрия е
пп с променлива геометрия е
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
fox_vt написа:Според мен ако пукантината или протърканото не е много голямо и мястото позволява можеш да изрежеш парче гума все едно лепиш спукана гума.Та намазваш мястото с маслоустойчив силикон както и гумичката и стягаш със фабрична или home made скоба която трябва да е широка поне колкото гумичката стягаш и си ти.Малко дървено изпълнение но лепило и тем подобни неща едва ли ще държат на променливото налягане пък и вътре във въздуховода има масло което ще попречи да хване хубаво каквото и да е лепило и ще трябва да сваляш тръбата и да я обезмасляваш отвсякъде.Така бих направил аз или другия вариант да търсиш по моргите цялата тръба.
пп с променлива геометрия е
Еми да тръбата ще я сваля и ще я почистя идеално. Цепката е доста голяма - ролката на ремъка се е врязала във въздуховода и го е изпилила до прорез около 6-7 см със ширина 2-3 мм. По друг начин мисля че няма да стане, освен да се лепи някакси или другия вариант е да се търси втора ръка или нова............
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 162 госта