Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот murkata » Вто 29 сеп 2009 17:00


кой е по добрия вариант ALH или AGR ???




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Dorian » Вто 29 сеп 2009 17:18


Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия :wink:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот tdi fen » Вто 29 сеп 2009 17:25


Dorian написа:Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия :wink:

защо ALH да е по-добър,заради турбината с променлива геометрия която като се позацапа малко започва да прави проблеми и за едно чистене олекваш 200-300лв


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Jetman » Вто 29 сеп 2009 22:03


Е, е не е точно тъй mhihi Първо чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи :cry: И второ - за да се изчисти турбинката е достатачно да покара 20-30км с повечко обороти, за да я държи постоянно "развъртяна" и тя ще се изчисти :012:
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор ;)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот fox_vt » Вто 29 сеп 2009 22:31


и данъка 27 лева :да: едно чипче и си при големите батковци за без пари mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот morfei1 » Сря 30 сеп 2009 1:11


А големите батковци къде са с чипче без пари :twisted: ?

Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш :wink:


Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот murkata » Сря 30 сеп 2009 8:39


ами аз преди две седмици ходих до Белгия и представям си че за тея 5000 км в двете посоки на това каране би трябвало да ми се е почистила геометрията.
А пак за чипче незнам за сега нямам намерение да слагам по нататака може имам да правя много др работи
И последно да разбирам че разликата в АЛХ-то и АГР-а е турбото...?


поздрави на всички :beer


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Zinoto » Чет 01 окт 2009 21:16


Все пак ако ще я караш повече от 60% в града си вземи АГР. Аз съм с АЛХ и стокова вървенето има много малка разлика. Ако няма да я тунинговаш АГР е по-добрия вариант.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот morfei1 » Чет 01 окт 2009 21:20


Двай и пълна газ от време на време..... аз така си чистя-раздвижвам моята :Mr Green Fun


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Zinoto » Чет 01 окт 2009 21:39


morfei1 написа:Двай и пълна газ от време на време..... аз така си чистя-раздвижвам моята :Mr Green Fun

То и аз, ама трябва да е поне на 3 та, а за тебе на четвърта. Има и други неща като например добър дебитомер и чист въздушен филтър, отделно Н75 и др. Те станаха доста условия. При мен така се развиха нещата, че изобщо не съм за дизел с 10000 км. на година, но и иначе променливата геометрия си е грижа.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот fox_vt » Нед 04 окт 2009 19:48


morfei1 написа:А големите батковци къде са с чипче без пари :twisted: ?

Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш :wink:


ми аз какво казах :D големия батко с оригинално 110 конюво е на 160лв данък а ALHс чипчето отива при батковците за 27 лв.Е ако баткото сложи чип тва е друго ама тва друга бира :wink:


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Zinoto » Нед 04 окт 2009 20:21


Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 685
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Peugeot 308 Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот Burner_inc » Нед 04 окт 2009 23:24


Zinoto написа:Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.


:офф Колега това да не са 5 минути за реклама, със стоков 90 к.с. няма как да вървиш като по -големите


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот GodLike » Пон 05 окт 2009 9:22


Ако не мислиш за тунинг и т.н. вземай каквото намериш по-читаво :wink: ALH е за предпочитане, НО ако е гроб плюсовете му за миг изчезват :idea:


Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP

Мнениеот murkata » Пон 05 окт 2009 17:32


от до тук изписаното ме кара да мисля че АЛХ е по добрия вариант.
и само за оточнение единствено турбината е различна между двата вида,така ли да разбирам.
Също тука един познат ми каза че АЛХ-то било с турбо сащото като на 110-те коня , това вярно ли е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev и 45 госта