Golf 4 1.9 TDI 90 HP
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Golf 4 1.9 TDI 90 HP
кой е по добрия вариант ALH или AGR ???
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Dorian написа:Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия
защо ALH да е по-добър,заради турбината с променлива геометрия която като се позацапа малко започва да прави проблеми и за едно чистене олекваш 200-300лв
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Е, е не е точно тъй Първо чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи И второ - за да се изчисти турбинката е достатачно да покара 20-30км с повечко обороти, за да я държи постоянно "развъртяна" и тя ще се изчисти
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
и данъка 27 лева едно чипче и си при големите батковци за без пари
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
А големите батковци къде са с чипче без пари ?
Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
ами аз преди две седмици ходих до Белгия и представям си че за тея 5000 км в двете посоки на това каране би трябвало да ми се е почистила геометрията.
А пак за чипче незнам за сега нямам намерение да слагам по нататака може имам да правя много др работи
И последно да разбирам че разликата в АЛХ-то и АГР-а е турбото...?
поздрави на всички
А пак за чипче незнам за сега нямам намерение да слагам по нататака може имам да правя много др работи
И последно да разбирам че разликата в АЛХ-то и АГР-а е турбото...?
поздрави на всички
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Все пак ако ще я караш повече от 60% в града си вземи АГР. Аз съм с АЛХ и стокова вървенето има много малка разлика. Ако няма да я тунинговаш АГР е по-добрия вариант.
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
morfei1 написа:Двай и пълна газ от време на време..... аз така си чистя-раздвижвам моята
То и аз, ама трябва да е поне на 3 та, а за тебе на четвърта. Има и други неща като например добър дебитомер и чист въздушен филтър, отделно Н75 и др. Те станаха доста условия. При мен така се развиха нещата, че изобщо не съм за дизел с 10000 км. на година, но и иначе променливата геометрия си е грижа.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
morfei1 написа:А големите батковци къде са с чипче без пари ?
Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
ми аз какво казах големия батко с оригинално 110 конюво е на 160лв данък а ALHс чипчето отива при батковците за 27 лв.Е ако баткото сложи чип тва е друго ама тва друга бира
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.
- Burner_inc
- Мнения: 685
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Peugeot 308 Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Zinoto написа:Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.
Колега това да не са 5 минути за реклама, със стоков 90 к.с. няма как да вървиш като по -големите
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако не мислиш за тунинг и т.н. вземай каквото намериш по-читаво ALH е за предпочитане, НО ако е гроб плюсовете му за миг изчезват
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
от до тук изписаното ме кара да мисля че АЛХ е по добрия вариант.
и само за оточнение единствено турбината е различна между двата вида,така ли да разбирам.
Също тука един познат ми каза че АЛХ-то било с турбо сащото като на 110-те коня , това вярно ли е.
и само за оточнение единствено турбината е различна между двата вида,така ли да разбирам.
Също тука един познат ми каза че АЛХ-то било с турбо сащото като на 110-те коня , това вярно ли е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev и 45 госта