Цената е 199лв. с връщане на стария. Куриерските услуги за получаване на новия и изпращане на стария са за сметка на продавача.
Ако излезе стока, акумулатора ще е един път. AGM 80Ah за 199лв., с 4 години гаранция..... Дано ако се наложи да няма проблем са гаранцията.
Кой акумулатор е по-добър за дизел
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Аз съм със същия на 1.9 TDI AFN от 3 месеца. Взех го за същите пари с връщане на стар акумулатор. Наложи се да обиколя няколко магазина за акумулатори, с които според гаранционната книжка работи фирмата, но само в един пожелаха да ми го заверят (на Ломско шосе). Заредих го с Лидл-ско зарядно преди да го монтирам на колата, защото също както при колегата по горе, беше малко разреден. От тогава не съм имал никакви проблеми, но все пак е нов акумулатор, а и температурите още не са паднали достатъчно.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
200 кинта за акумулатор !!!!! Май имате излишни средства! Ей това добиче взех http://www.akumulatorionline.com/%D0%B0 ... n-blitz-25
за половината пари на ваще и съм сигурен че ще върши същата работа!
за половината пари на ваще и съм сигурен че ще върши същата работа!
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
xxx_man написа:200 кинта за акумулатор !!!!! Май имате излишни средства! Ей това добиче взех http://www.akumulatorionline.com/%D0%B0 ... n-blitz-25
за половината пари на ваще и съм сигурен че ще върши същата работа!
Пак скъпо си го взел ;) Виж "добиче" с по-добри показатели и още по-ниска цена
http://www.100ampera.com/
Сега по темата. АГМ е различна технология, акутата са доста по-скъпи, така че в случая този е на много добра цена 199 лв
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Някой ще обясни ли АГМ технологията и с какво тези акумулатори са по-добри.
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
xxx_man, при колите със старт-стоп, рано или късно, искаш - не искаш, стигаш до извода, че ти трябва AGM акумулатор, какъвто е фабричният. Стандартните акумулатори заминават за половин, една година. Изпитано ! Джетата я имам от половин година, дойде със стандартен акумулатор 75Ah( на предишният собственик му се е досвидяло да вземе AGM), който беше на по-малко от година и беше почти заминал. Тогава имах под ръка пак стандартен 65Ah, на около 6 месеца, сложих него. Сега, половин година по-късно, и този е "на път". А старт-стопа го спирам при всяко палене. Проблема е в така нареченото "умно зареждане", което се стреми да държи акумулатора зареден на 75-80%, никога на 100%. Стандартният акумулатор почва да сулфатизира, стартовия ток спада постепенно, и в резултат на това отива към кофата. AGM няма такъв проблем, много по-добре понася по-дълбоки разряди и циклично натоварване.
Отделно, заради старт-стоп-а, стартера е усилен, с по-висока мощност, черпи много ток при стартиране.
Измерено, при студен старт, при положителни външни температури:
VW Jetta 1.6 TDI Start -Stop - 330A !!!
VW Tiguan 2.0 TDI - 230A
Audi A4 1.8 ADR бензин - 150 ~180А
И тук AGM-а е по-силен, по-добре понася стартовите токове и регенеративното спиране.
Като покарам половин година, ще стане ясно колко е стока Volkraft-a. Обещавам да го измеря, живот и здраве, ще пиша как са параметрите.
Отделно, заради старт-стоп-а, стартера е усилен, с по-висока мощност, черпи много ток при стартиране.
Измерено, при студен старт, при положителни външни температури:
VW Jetta 1.6 TDI Start -Stop - 330A !!!
VW Tiguan 2.0 TDI - 230A
Audi A4 1.8 ADR бензин - 150 ~180А
И тук AGM-а е по-силен, по-добре понася стартовите токове и регенеративното спиране.
Като покарам половин година, ще стане ясно колко е стока Volkraft-a. Обещавам да го измеря, живот и здраве, ще пиша как са параметрите.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Колега tedko напълно съм съгласен с теб но прежде пишещите колеги които са си взели такива акута, карат 20 годишни сеати! Някак си не виждам смисъл да слагам нова технолоция на стар дарак който няма да карам до живот! И аз карам дърта кочина и за това съм сметнал че е по добре евтиното отколкото гелов аку!
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
AGM не е гелов, а е сух тип акумулатор. Тоест вата напоена с киселина. Геловият тип е малко по различен тип.
Не видях някъде някой да е казал, че колегите каращи Кочини трябва да си купуват скъпи акута като АГМ ките.
А и това че каращите кочини не ги слагат, не значи че не трябва да се произвеждат и не значи че не трябва да ги купуваме.
Аз карам Крафт на Варта 75 ампера АГМ купен за 149 лева някъде след лек пазарлък и без връщане на стар с 800А. Но ги познавам в Старт-трейд.
А и твоята цена от 135 лева не е половината от 199 !
Явно тия 64 лева разлика събарят кочината.......
Не видях някъде някой да е казал, че колегите каращи Кочини трябва да си купуват скъпи акута като АГМ ките.
А и това че каращите кочини не ги слагат, не значи че не трябва да се произвеждат и не значи че не трябва да ги купуваме.
Аз карам Крафт на Варта 75 ампера АГМ купен за 149 лева някъде след лек пазарлък и без връщане на стар с 800А. Но ги познавам в Старт-трейд.
А и твоята цена от 135 лева не е половината от 199 !
Явно тия 64 лева разлика събарят кочината.......
Последна промяна от atrt на Пет 08 дек 2017 21:45, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
135 е цената в сайта аз лично съм го взел за 95 лв. И смятам че е перфектен за ТДИ то, пали от раз и едва ли ще го дочакам да умре с тази кола, а за разликата до 200 бих взел нещо на детето! Но всеки сам си харчи парите както намери за добре!
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
xxx_man,
и аз съм напълно съгласен с теб. На "нормални" коли и аз не виждам смисъл от скъпи акумулатори. Бих предпочел и моята да е от нормалните, така или иначе не ползвам старт-стоп-а, но няма начин, системата е така направена. След палене, понякога напрежението се вдига да 14,0- 14,6V, за 1-2-3 минути, след което пада до 12,4 - 12,6V и остава там колкото и да караш. Понякога палиш и напрежението от самото начало си остава на 12,4 - 12,6V. Е, стандартен акумулатор не оцелява. Има вариант да се откачи буксата на "умния датчик" на минусовата клема на акумулатора, така системата влиза в авариен режим и би трябвало да поддържа 14,0 - 14,4V постоянно, но не съм пробвал и не искам, сигурно ще има светещи лампи по таблото.
Иначе на предишната кола, Audi A4 1.8 ADR бензин, последно карах с акумулатор(нов) за 72лв. - Start Mega 65Ah, монтанско производство - перфектен. От дванадесетволтовата фирма купен . След 1-2 скъпи маркови акумулатора, които още в гаранция правиха проблеми, реших да пробвам евтин наш, а той излезе железен. Същият този акумулатор, но на Джетата, след 6 месеца вече личи, че не бива работата. Изобщо, какъвто и да е стандартен - на издържа. Затова сега AGM, дано си изкара гаранцията поне.
и аз съм напълно съгласен с теб. На "нормални" коли и аз не виждам смисъл от скъпи акумулатори. Бих предпочел и моята да е от нормалните, така или иначе не ползвам старт-стоп-а, но няма начин, системата е така направена. След палене, понякога напрежението се вдига да 14,0- 14,6V, за 1-2-3 минути, след което пада до 12,4 - 12,6V и остава там колкото и да караш. Понякога палиш и напрежението от самото начало си остава на 12,4 - 12,6V. Е, стандартен акумулатор не оцелява. Има вариант да се откачи буксата на "умния датчик" на минусовата клема на акумулатора, така системата влиза в авариен режим и би трябвало да поддържа 14,0 - 14,4V постоянно, но не съм пробвал и не искам, сигурно ще има светещи лампи по таблото.
Иначе на предишната кола, Audi A4 1.8 ADR бензин, последно карах с акумулатор(нов) за 72лв. - Start Mega 65Ah, монтанско производство - перфектен. От дванадесетволтовата фирма купен . След 1-2 скъпи маркови акумулатора, които още в гаранция правиха проблеми, реших да пробвам евтин наш, а той излезе железен. Същият този акумулатор, но на Джетата, след 6 месеца вече личи, че не бива работата. Изобщо, какъвто и да е стандартен - на издържа. Затова сега AGM, дано си изкара гаранцията поне.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Tedko тъпото е че във всяка една сфера на производство, всеки продукт вече се прави с идеята да изкара гаранцията + 1 до 2 години и да умре! Едно време беше купуваш Бош или Варта и даяни по 8 - 9 години! Или вземаш голф 2 и не се троши 20 години ! сега икономическат изгода на корпорациите е да ти пробутат нещо с идеята докато излезе новата версия твоето да се е скапало и щеш нещеш да купиш новото! Предполагам и че с тази нова технология са постъпили по същия начин! Абе все ние сме прецаканите ама какво да правиш прогресия
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
VW Jetta 1.6 TDI Start -Stop - 330A !!!
VW Tiguan 2.0 TDI - 230A
Audi A4 1.8 ADR бензин - 150 ~180А
Нещо не ми излизат сметките с мощността на стартерите....Някъде има грешка!!
Един нормален стартер на 4-цилиндров двигател е 1100-1300 ,хайде до 1500 w
Но 4kW стартер за 1.6 двигател... искам да видя!!!
Мерил съм на 1.9 Пд е към 70-80А спартерния ток!
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
70-80A на 1.9PD може да е само, ако изобщо няма компресия мотора . Само соленоида на стартера консумира като нищо 15-20A. Самият стартер на празен ход, без товар ~30-40A. Надявам се, че си мерил с прилични DC амперклещи ?
На Джета 1,6TDI със старт-стоп, стартера е с номинална мощност 2,2Kw.
На Джета 1,6TDI със старт-стоп, стартера е с номинална мощност 2,2Kw.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Varta Silver Dynamic AGM 70AH 760A, от тук https://maxcar.bg/akumulatori/varta-silver-dynamic-agm-70ah-760a-r.
Интересното е с връщането на стария, за който ми предлагаха по 20ст. на амперчас, и то да го вземат от адрес?!?
Когато се поразрових из нета (вече бях монтирал новия и починалият си чакаше кротко в гаража), разбрах, че най- изгодно е в пункт за вторични суровини. За Варна това беше срещу входа на тролейното депо, където ги изкупуват по 1,50 на килограм.
За старата Varta получих 27 лева (30 лв.минус 10% данък), защото закова точно 20 килца.
Така че не бързайте да се отървете от старата батерия при първата оферта.
Интересното е с връщането на стария, за който ми предлагаха по 20ст. на амперчас, и то да го вземат от адрес?!?
Когато се поразрових из нета (вече бях монтирал новия и починалият си чакаше кротко в гаража), разбрах, че най- изгодно е в пункт за вторични суровини. За Варна това беше срещу входа на тролейното депо, където ги изкупуват по 1,50 на килограм.
За старата Varta получих 27 лева (30 лв.минус 10% данък), защото закова точно 20 килца.
Така че не бързайте да се отървете от старата батерия при първата оферта.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Ако направите тест за капацитет на новите акумулатори, ще останете замислени.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 223 госта