Високо налягане на турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90 к.с.)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Високо налягане на турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90 к.с.)

Мнениеот Tintinmin » Сря 14 окт 2009 21:58


Колеги искам да попитам на колко bar-a трябва да надува турбото. В моята кола има BOOST метър и той показва странни за мен величини.

На празен ход : 0.5-0.6 bar.- което си мисля че е нормално
На скорост обаче : 1.7-1.9 bar.

това са максималните показатели
нормално ли е или може и тоя BOOST метър да е фалшив.

Благодаря предварително




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3291
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Andonov » Чет 15 окт 2009 7:30


Махай го този бууст метър. Той те лъже още на празен ход.
Нормалното налягане ако си без чип при Пълна газ, трябва да е около 0.8 бара.




Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Tintinmin » Чет 15 окт 2009 9:00


Andonov написа:Махай го този бууст метър. Той те лъже още на празен ход.


И аз мисля че лъже обаче ако има чип може ли да надува толкова много и ако да няма ли да издуха двигатела мн. бързо ? Или да не се плаша изхвърлям бууст метъра и :drive




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3291
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Andonov » Чет 15 окт 2009 10:51


То се вижда, че е от метъра, щом ти показва надув 0.6 бара на празен ход.

На празен ход няма надув - почти е равен на атмосверното.

п.с. само да не ни подвеждаш че това е надув при форсиране, когато си на място, а не на празен ход.




Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Tintinmin » Чет 15 окт 2009 16:06


Andonov написа: п.с. само да не ни подвеждаш че това е надув при форсиране, когато си на място, а не на празен ход.


ДА параметрите са при форсиране на място 0.5-0.6 bar. и когато карам независимо на коя скорост съм във високите обороти 1.7-1.9 bar.




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1368
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот achodemo » Пет 16 окт 2009 0:19


ако има чип може ли да надува толкова много


Колега не се разбра имаш ли чип или не ? или незнаеш ..




Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Tintinmin » Пет 16 окт 2009 9:21


achodemo написа:
ако има чип може ли да надува толкова много


Колега не се разбра имаш ли чип или не ? или незнаеш ..


Незнам дали има чип , колата я имам от скоро и се притеснявам ако реално надува толкова много да не се скапе двигатела.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1339
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Dorian » Пет 16 окт 2009 11:54


Или имаш някакъв злобен чип или кофти N75,но пък дори и да е така с такова нялягане трябва компа да те отреже и да влиза в авариен режим.
Най-вероятно уреда да лъже с 0,400-0,500 единици mhihi




Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90hp)

Мнениеот Tintinmin » Пет 16 окт 2009 15:41


Dorian написа:Или имаш някакъв злобен чип или кофти N75


Тва с "кофти N75" не го разбрах нещо.

за другата информация

Благодаря !!!




Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 409
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Високо налягане на турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90 к.с.)

Мнениеот bangobango » Нед 18 окт 2009 18:01


Колега уреда ти показва със сигурност с по-малка грешка от 0,5-0,6 единици. Аз съм с чипнат АФН 110+ и на предавка на пълна газ ми прави 1.6 - 1.7 бара налягане. На свободна при форсиране скача до 0,4-0,5 ама с много форс. Аз бях писал мисля в една тема за тоя проблем, но още нищо не ми е ясно от какво може да е и колко финикийски знаци ще ми приберат за едно решаване на проблема.




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Високо налягане на турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90 к.с.)

Мнениеот Brezel » Нед 18 окт 2009 22:46


Вземете тия налягания ги премерете с ваг ком че Тце Хан Фън не се знае колко точни ги е направил тия уреди. А ако пък показват точно...положението клони за ремонт.




Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Високо налягане на турбото на Golf 1.9 TDi 66kw (90 к.с.)

Мнениеот Tintinmin » Пон 19 окт 2009 15:43


Brezel написа:А ако пък показват точно...положението клони за ремонт.


Точно това исках да разбера в случай че показателите са реални кое в системата може да се е скапало и е за ремонт.

P.S. тук говориме теоритично не специално за моята кола защото действително не съм мерил турбото единствено BOOST-метъра ме плаши.


:drunk





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bobi85, goppa, gramatikov5, hristodj, IvanMan, ssssl и 18 госта