Понеже съм малък още и не разбирам кой знае колко прочетох няколко теми за свещите при дизела.Но не ми стана много много ясно.
Става дума за Поло 98 год.Доколкото знам индикаторът на свещите е една жълта спиралка Та проблема е че от време на време тя въоще не светва и колата не може да запали След определен период от време 5-15 мин като пробваш пак, се появява и всичко си е наред.Веднъж когато това се случило на дядо ми,лятото още,дошъл някакъв пич да помогне и метнал един кабел от акумулатора към свещите(май).
Някакво решение ? За смяна ли са и колко струва долу-горе една(или комплекта) свещи.За дизелов мотор,подгревни
Мерси
Не пали гадината !
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пет 24 юни 2005 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Не пали гадината !
Последна промяна от prasky на Пон 07 авг 2006 15:08, променено общо 1 път.
При мен понякога на първо завъртане на ключа и студена кола - не светва! ...но на второто завъртане - винаги сработва!
Ако ти е топъл мотора - няма какда свети - така си е проектирано подгряването... При топъл двигател не грее!
Това с директния ток е само за аварийни ситуации и не те съветвам да го практикуваш!
Свещите струват около 15 едната. Съветвам те да сложиш Бош, защото им дават 1 година гаранция и са дуракоустойчиви!
...но при теб проблема едва ли е в свещите!
Успех!
Ако ти е топъл мотора - няма какда свети - така си е проектирано подгряването... При топъл двигател не грее!
Това с директния ток е само за аварийни ситуации и не те съветвам да го практикуваш!
Свещите струват около 15 едната. Съветвам те да сложиш Бош, защото им дават 1 година гаранция и са дуракоустойчиви!
...но при теб проблема едва ли е в свещите!
Успех!
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Понеже патих и аз от "оригинални"свещи та да споделя!4 нови BERU сложени ноември,че две Бош/Сигурно са заводските!/ бяха свършили!Три месеца в студовете -пали без проблем!Стопли се времето-НЯМА ПАЛЕНЕ !Добре,че бях дал на Никси старите Бош които са си наред!Две Беру -АУТ На едната нагряващия елемент се беше изкривил Най-добре да ти свалят всички свещи и да ти ги проверят дали греят!
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Това, че понякога не ти светва лампата за подгряване, е или защото е топъл двигателя или защото някой от температурните датчици се базика. При мен веднъж се беше случило да ми мият двигателя на пароструйка и от струята ли беше от какво ли, бяха ми се разкачили двата температурни датчика на главата и после не искаше да грее въобще. Закачих ги и се оправи. При теб може и кофти контакт да има.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Това дето не ти светва лампата няма връзка с свещите така че както е казал колегата преди мен закарай колата на някой електричар да види релето пък после като вземе да свети ако не пали тогава сваляй свещите за преглед. И само да отбележа че би трябвало лампата да святка и при топъл двигател но само за момент поне при Голфа е така!
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Стиви не знам за твоя Г4 ли става въпрос за светването на лампата за свещите защото при мен на Г2 1.6 ТД-1V лампата свети само при студен двигател-докато вчера при Пасат ТДИ 1996 независимо от температурата на маслото лампата си свети преди да запалиш!Не мога да разбера тия фокуси свързани ли са с конкретни модели и версии!Ако някой знае да ни просвети че все недоумявам по този въпрос!
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
веселин написа:Стиви не знам за твоя Г4 ли става въпрос за светването на лампата за свещите защото при мен на Г2 1.6 ТД-1V лампата свети само при студен двигател-докато вчера при Пасат ТДИ 1996 независимо от температурата на маслото лампата си свети преди да запалиш!Не мога да разбера тия фокуси свързани ли са с конкретни модели и версии!Ако някой знае да ни просвети че все недоумявам по този въпрос!
В случая говоря за моя Г4 но едно време карах и Г2 като твоя двигател и имам смътни спомени че и на него винаги светваше лампата но не си залагам живота на това Последно имах и Астра 1.7ТДИ 96г и на нея и светкаше винаги
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пет 24 юни 2005 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
по принцип трябва да свети винаги този индикатор(спиралката).Ако не светне-> колкото и да въртиш не може да запали сега ми се случи това.Тъкмо щях да излизам с колата- давам контакт не светва спиралката-> никакъв шанс да запали кажете какво да правя и си стои сега в двора и нито мога да я закарам до сервиз нито нищо.Някакъв авариен вариант да предложите ? в първия пост съм писал за кабела.Ако ще стане с него,моля обяснете какъв трябва да е той и къде да го закача че да мога да се завлека до сервиза
Благодаря
Благодаря
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Ситуацията е аварийна затова давай с кабела.
При мен имаше скапан стартер и изцаден акумулатор - релето на свещите просто не захапваше.
Трябва
ти втори компетентен човек - навреме да махне връзката и да не даде на късо. Още преди тръгване към сервиза, при присъствието на втори човек го угаси, вече топъл и пробвай да запалиш отново. Ако успееш, проблема е в свещите или релето. Ако не стане - доста от свещите ти са се скапали . Тогава ги свали една по една, пробвай ги и подменяй.Ако пак не стане, викай спец на място. Успех!
При мен имаше скапан стартер и изцаден акумулатор - релето на свещите просто не захапваше.
Трябва
ти втори компетентен човек - навреме да махне връзката и да не даде на късо. Още преди тръгване към сервиза, при присъствието на втори човек го угаси, вече топъл и пробвай да запалиш отново. Ако успееш, проблема е в свещите или релето. Ако не стане - доста от свещите ти са се скапали . Тогава ги свали една по една, пробвай ги и подменяй.Ако пак не стане, викай спец на място. Успех!
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе според мен проблема не е в свещите.Би трябвало на тея температури колата да си пали дет се вика и без подгряващи свещи( естествено ако ти е добра компресията).Най-вероятно има някаква блокировка ,която не сработва и за това не пали.Особено ако проблема го има и при топъл двигател.
За пример ще ви дам моя пасатор: Цялата минала зима съм я изкарал без нито една работеща свещ.Колата сутрин съм я разпалвал за около 5 мин.Става дума и за -15, -16 градуса.Когато отидох на монтьор на оня му се изправи косата.Каза човека, че компресията на двигателя е стархотна.Смених и четирите свещи, а старите монтьора ги тества една по една пред мен - абсолютно мъртви.
Да добавя и че съм с акомулатор за бензинка (70 ампера).
И още да добява, индикатора за подгряването си работеше, аз съм си го чакал а то изобщо не е имало нужда
За пример ще ви дам моя пасатор: Цялата минала зима съм я изкарал без нито една работеща свещ.Колата сутрин съм я разпалвал за около 5 мин.Става дума и за -15, -16 градуса.Когато отидох на монтьор на оня му се изправи косата.Каза човека, че компресията на двигателя е стархотна.Смених и четирите свещи, а старите монтьора ги тества една по една пред мен - абсолютно мъртви.
Да добавя и че съм с акомулатор за бензинка (70 ампера).
И още да добява, индикатора за подгряването си работеше, аз съм си го чакал а то изобщо не е имало нужда
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Няма такъв филм - да пали без подгряване. Аз съм пробвал лятото в жега моята, и въртя 20 секунди преди да запали, а компресията ми е над 30. За през зимата пък и дума не може да става.
Според мен наистина проблема е вероятно в релето, може да е зацапано, и да не включва всеки път. Свещите ги изключвам като проблем - те или подгряват, или не. Не може един път да подгряват, а друг път - не.
Според мен наистина проблема е вероятно в релето, може да е зацапано, и да не включва всеки път. Свещите ги изключвам като проблем - те или подгряват, или не. Не може един път да подгряват, а друг път - не.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Под разпалване имам предвид да въртя мотора с ключа.Естествено не пет минути нон стоп, а 20- 30 сек държа, после отпускам ,после пак включвам и така.Изчаквах да загасне датчика за подгряването и въртях.(Понеже беше неприятен проблем, съм питал приятел, който кара 124-ка мерцедес дали нямам изгоряли свещи, но оня ми каза, че ако има изгоряли свещи трябва да има датчик който да покаже това.При 124-ките например не свети датчика за подгряване на свещите дори само една да е изгоряла.При пасата се оказа, че няма такъв датчик.)Но факт е ,че цялата зима си карах така.Чак февруари отидох на сервиз като си мислех, че някоя свещ е сдала багажа, а се оказа, че няма работеща свещ.Не ти го казвам като хвалба, а като странен факт.Естествено сипвал съм разни кондиционери в горивото за да пали по-лесно.Даже веднъж сипах 5 литра бензин на пълен резервоар нафта.След смяната на свещите си палеше като часовник от половин оборот независимо от температурата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 141 госта