Е, това не го казвам, за да го откажа от колата. Просто информативно, да се знае. Аз примерно като си вземах моята, си знаех съединител (скъпоструващ консуматив), турбина (рядко, но скъпоструващо) и дюзи (рядко, но скъпоструващи)..... това не ме отказа от колата и от Голф4:)
Но пък проблемите на 6-така на Ауди и скъпоструващото им решаване ме отказаха от А6 и от Ауди.
Хубаво е човек да знае какво го чака и какво може да му се случи, доколкото може да се предвиди и дали може да си го позволи. След това изборът е лесен

.
@Plamen Revanski, DSG-то е добър избор

.
Гледай само да е без DPF. Той можеби ще ти създава известни проблеми и неудобства. Не е като катализатора да го изкормиш и да го изхвърлиш, поне засега

.