Отскоро карам тази кола- внесена е от Холандия и това е всичко което
имам като информация. Регистрирана е като 90к.с. но ми казаха, че и това не е сигурно, произведена е 1995-та. За две седмици направихме над 2000 км и съм направо във възторг, но бих искал данауча повече. Ако някой може да ми каже нещо повече - предварително благодаря!
заглавието
mod edit: golfer
Passat 1.9 TDi - търся повече информация
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Ето тук може да се ориентираш:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=14850
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=14850
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
shedeff написа:И за двигателя и за рамата- все още не познавам достатъчно колата. Само една поправка- това което го пише на мотора е АНИ - одеве като писах запитването съм сменил от кирилица на лат. и оттам съм сбъркал буквите.
Май грешките продължават това "АНИ" което си написал е име на момиче а "AHN" може и да е означение на двигател макар че на мен лично не ми е познато,да се произнесат по напредналите!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най - вероятно е такъв- надписът е такъв , просто втората и третата буква са малки. Засега и аз съм много доволен, но можеш ли да ми дадеш някои идеи- засега съм със синтетично масло- мотора е на150000 -по километраж -може и да са истински- четох във форума статията на инж. Йовчев мисля беше- направих повечето проби- всичко е ОК , но примернио трябва ли да я държа да работи на място , докато постопли , след колко хиляди се сменя маслото , има ли нужда от специални грижи турбината , някаква профилактика или проверка на компютъра прави ли се, с малко усилие влиза първа скорост- нормално ли е, можеш ли да ми препоръчаш някакви накладки - предни и задни , с какъв размер гуми я караш- аз в момента съм с 195/50/15- предни и 195/55/15- задни , а има и 4 зимни 185/65/14 и ако се сетиш още нещо - мерси!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По отношение на стоплянето след палене на студен двигател е хубаво известно реме да не я юркаш над 2 500 оборота. Така да се каже да си влезе в работна температура - аз лично гледам стрелката на водата като почне да се вдига от най - долно положение или зимата като почне да духа топло от парното.
За това на колко сменяш маслото зависи от това с какво караш - ако е добро може и на 10 000, но за препоръчване е на 8 000 /зеадно с всички филтри естествено/.
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
И моята първа влиза по трудничко от време на време, ама не е болка за умиране. Ходих да проверят как е маслото в скоростната кутия и казаха, че е ОК. Ако ти създава повече проблеми провери го - дали е достатъчно и качествено.
Аз лично взех комплект предни и задни накладки на Ferodo общо за 100 лева от един магазин на Autoteam на бул. Вардар до Вагон - ресторанта и съм много доволен - коват като за световно след като поулегнаха малко първите 300 - 400 км.
По отношение на гумите не карай с различни размери отперд и отзад - променя се баланса на автомобила - сега при теб например се изместил центъра на тежестта напред. При дизелите и без това отпред е по - тежко. Това ще ти ускори износването на гумите и ходовата част, може да ти качи разхода и да увеличи спирачния път. Така че най - добре е да караш с еднакъв размер отпред и отзад. Виж капачката на резервоара или книжката към колата за точния размер. Успех
За това на колко сменяш маслото зависи от това с какво караш - ако е добро може и на 10 000, но за препоръчване е на 8 000 /зеадно с всички филтри естествено/.
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
И моята първа влиза по трудничко от време на време, ама не е болка за умиране. Ходих да проверят как е маслото в скоростната кутия и казаха, че е ОК. Ако ти създава повече проблеми провери го - дали е достатъчно и качествено.
Аз лично взех комплект предни и задни накладки на Ferodo общо за 100 лева от един магазин на Autoteam на бул. Вардар до Вагон - ресторанта и съм много доволен - коват като за световно след като поулегнаха малко първите 300 - 400 км.
По отношение на гумите не карай с различни размери отперд и отзад - променя се баланса на автомобила - сега при теб например се изместил центъра на тежестта напред. При дизелите и без това отпред е по - тежко. Това ще ти ускори износването на гумите и ходовата част, може да ти качи разхода и да увеличи спирачния път. Така че най - добре е да караш с еднакъв размер отпред и отзад. Виж капачката на резервоара или книжката към колата за точния размер. Успех
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="dobrinb"]
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
Една лека корекция колега не заради маслото а заради налягането-ако се загаси без да се изчака да спадне и ако така се прави редовно има риск скоро да посещаваш сервиз за турбини!След студен старт също се изчаква минута-две за да качи добре масълце до турбината!
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
Една лека корекция колега не заради маслото а заради налягането-ако се загаси без да се изчака да спадне и ако така се прави редовно има риск скоро да посещаваш сервиз за турбини!След студен старт също се изчаква минута-две за да качи добре масълце до турбината!
Изчакването е и за да смазва турбината докато е в високи обороти. И на мен 1 ми влиза понякога малко трудно. Доколкото си спомням това си е типичен проблем на Голф. същото беше на стария ми Г2 1.6Д. но там скоростите бяха с рамена а не с жила. както и да е.
маслото - колегата ти е казал. 7500-8000 км. Аз карам с Лики Моли 10W40. може при добро желание и синтетика да сипеш. Не е добре да караш с минерално. По добре е за турбото маслото да е по качествено.
По книжка гумите за лятото - 185/60R14
зимата - 175/65R14.
Твоите да доста големички и ниски. за тези дупки мисля че не си е работа.
Това че сутрин подгряваш е ок. докато не вдигне температура не го карай в обороти при които турбото работи. т.е над 2000.
Части си купувам от едно магазинче до нас в Люлин 9. части за Опел, Ауди и ФВ. досега съм доволен от качеството и цените. Накладки не съм сменял, но дискове че трябва. Не знам кой размер са и не мога да ти помогна, само видях че са вентилирани.
Ангренажния ремък + ролка ми струваше 125лв. като само ремъка - 35.
друго не се сещам засега.
маслото - колегата ти е казал. 7500-8000 км. Аз карам с Лики Моли 10W40. може при добро желание и синтетика да сипеш. Не е добре да караш с минерално. По добре е за турбото маслото да е по качествено.
По книжка гумите за лятото - 185/60R14
зимата - 175/65R14.
Твоите да доста големички и ниски. за тези дупки мисля че не си е работа.
Това че сутрин подгряваш е ок. докато не вдигне температура не го карай в обороти при които турбото работи. т.е над 2000.
Части си купувам от едно магазинче до нас в Люлин 9. части за Опел, Ауди и ФВ. досега съм доволен от качеството и цените. Накладки не съм сменял, но дискове че трябва. Не знам кой размер са и не мога да ти помогна, само видях че са вентилирани.
Ангренажния ремък + ролка ми струваше 125лв. като само ремъка - 35.
друго не се сещам засега.
- VW_1.9_TDI
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта