Passat 1.9 TDi - търся повече информация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
shedeff
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Passat 1.9 TDi - търся повече информация

Мнениеот shedeff » Съб 08 апр 2006 10:09


Отскоро карам тази кола- внесена е от Холандия и това е всичко което
имам като информация. Регистрирана е като 90к.с. но ми казаха, че и това не е сигурно, произведена е 1995-та. За две седмици направихме над 2000 км и съм направо във възторг, но бих искал данауча повече. Ако някой може да ми каже нещо повече - предварително благодаря!
заглавието
mod edit: golfer




Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 08 апр 2006 10:38




shedeff
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shedeff » Съб 08 апр 2006 16:29


И за двигателя и за рамата- все още не познавам достатъчно колата. Само една поправка- това което го пише на мотора е АНИ - одеве като писах запитването съм сменил от кирилица на лат. и оттам съм сбъркал буквите.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 08 апр 2006 16:53


Ето тук може да се ориентираш:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=14850


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8295
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 08 апр 2006 17:01


shedeff написа:И за двигателя и за рамата- все още не познавам достатъчно колата. Само една поправка- това което го пише на мотора е АНИ - одеве като писах запитването съм сменил от кирилица на лат. и оттам съм сбъркал буквите.


Май грешките продължават това "АНИ" което си написал е име на момиче а "AHN" може и да е означение на двигател :lol: макар че на мен лично не ми е познато,да се произнесат по напредналите!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 08 апр 2006 22:03


Моторите от 95-та са 1Z и AFN съответно 90 и 110 кс.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пон 10 апр 2006 17:10


Може да е кято моят AHU :) също изглежда като АНИ :)
90 к.с. е. Какво друго те интересува ? засега 6000 км нямам грижи, работи идеално и се наслаждавам на количката. Харча му е грубо 5/100 извънгрaдско, 7/100 gрадско. не съм засичал точно. масло - 500 грама за тези 6000 км.


shedeff
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shedeff » Пон 10 апр 2006 22:57


Най - вероятно е такъв- надписът е такъв , просто втората и третата буква са малки. Засега и аз съм много доволен, но можеш ли да ми дадеш някои идеи- засега съм със синтетично масло- мотора е на150000 -по километраж -може и да са истински- четох във форума статията на инж. Йовчев мисля беше- направих повечето проби- всичко е ОК , но примернио трябва ли да я държа да работи на място , докато постопли , след колко хиляди се сменя маслото , има ли нужда от специални грижи турбината , някаква профилактика или проверка на компютъра прави ли се, с малко усилие влиза първа скорост- нормално ли е, можеш ли да ми препоръчаш някакви накладки - предни и задни , с какъв размер гуми я караш- аз в момента съм с 195/50/15- предни и 195/55/15- задни , а има и 4 зимни 185/65/14 и ако се сетиш още нещо - мерси!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 10 апр 2006 23:59


По отношение на стоплянето след палене на студен двигател е хубаво известно реме да не я юркаш над 2 500 оборота. Така да се каже да си влезе в работна температура - аз лично гледам стрелката на водата като почне да се вдига от най - долно положение или зимата като почне да духа топло от парното.
За това на колко сменяш маслото зависи от това с какво караш - ако е добро може и на 10 000, но за препоръчване е на 8 000 /зеадно с всички филтри естествено/.
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
И моята първа влиза по трудничко от време на време, ама не е болка за умиране. Ходих да проверят как е маслото в скоростната кутия и казаха, че е ОК. Ако ти създава повече проблеми провери го - дали е достатъчно и качествено.
Аз лично взех комплект предни и задни накладки на Ferodo общо за 100 лева от един магазин на Autoteam на бул. Вардар до Вагон - ресторанта и съм много доволен - коват като за световно след като поулегнаха малко първите 300 - 400 км.
По отношение на гумите не карай с различни размери отперд и отзад - променя се баланса на автомобила - сега при теб например се изместил центъра на тежестта напред. При дизелите и без това отпред е по - тежко. Това ще ти ускори износването на гумите и ходовата част, може да ти качи разхода и да увеличи спирачния път. Така че най - добре е да караш с еднакъв размер отпред и отзад. Виж капачката на резервоара или книжката към колата за точния размер. Успех


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 11 апр 2006 13:36


[quote="dobrinb"]
За турбината една е специалната грижа - ако си я пържил до високи обороти или пък продължително си поддържал такива, трябва след като спреш да не изключваш веднага двигателя, а да оставиш да поработи на ниски обороти около 1-2 минути за да падне нивото на маслото и да не остава в нея.
Една лека корекция колега не заради маслото а заради налягането-ако се загаси без да се изчака да спадне и ако така се прави редовно има риск скоро да посещаваш сервиз за турбини!След студен старт също се изчаква минута-две за да качи добре масълце до турбината!


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Вто 11 апр 2006 14:17


Изчакването е и за да смазва турбината докато е в високи обороти. И на мен 1 ми влиза понякога малко трудно. Доколкото си спомням това си е типичен проблем на Голф. същото беше на стария ми Г2 1.6Д. но там скоростите бяха с рамена а не с жила. както и да е.

маслото - колегата ти е казал. 7500-8000 км. Аз карам с Лики Моли 10W40. може при добро желание и синтетика да сипеш. Не е добре да караш с минерално. По добре е за турбото маслото да е по качествено.
По книжка гумите за лятото - 185/60R14
зимата - 175/65R14.

Твоите да доста големички и ниски. за тези дупки мисля че не си е работа.
Това че сутрин подгряваш е ок. докато не вдигне температура не го карай в обороти при които турбото работи. т.е над 2000.

Части си купувам от едно магазинче до нас в Люлин 9. части за Опел, Ауди и ФВ. досега съм доволен от качеството и цените. Накладки не съм сменял, но дискове че трябва. Не знам кой размер са и не мога да ти помогна, само видях че са вентилирани.
Ангренажния ремък + ролка ми струваше 125лв. като само ремъка - 35.

друго не се сещам засега.


Потребителски аватар
VW_1.9_TDI
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот VW_1.9_TDI » Съб 29 апр 2006 21:55


Това е наистина добра кола,дай боже на всеки! :D


shedeff
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shedeff » Пет 26 май 2006 20:03


Благодаря на всички за информацията, помогна ми доста. За по- малко от 2 месеца имам 4500 км изминати - вече се познаваме по- добре с колицата - дано и за в бъдеще слуша толкова! Мисля, че може да се затваря темата. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта