Пасат В5 1,9 тди 110 к.с. AFN 1997 г. забиване при студен двигател.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
rostislav1998
Мнения: 233
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Забиване при студен двигател.ПАСАТ Б5

Мнениеот rostislav1998 » Пон 27 сеп 2010 17:29


Къде се намира този сензор на турбото и каква работа върши. :D




Потребителски аватар
soto73
Мнения: 397
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
Двигател: CRLB 2015
Местоположение: Мадрид/Ямбол
Контакти:

Re: Забиване при студен двигател.ПАСАТ Б5

Мнениеот soto73 » Пон 27 сеп 2010 22:52


rostislav1998 написа:Къде се намира този сензор на турбото и каква работа върши. :D

Сензорът се намира ето тук,доколкото може да се види от снимките(на Пасат 5,5)
Изображение

Изображение
А каква работа върши да кажат по-запознатите колеги във форума!


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Забиване при студен двигател.ПАСАТ Б5

Мнениеот PagocmuH » Пон 27 сеп 2010 23:02


Да идвам в Испания да чистя турбини,щом такива пари се взимат там :beer :beer :beer
Сериозна работа си е да разбере човек от къде е проблема,ония ден свалих капаците и ще се почва.
Ще го изчистя като ново този път това турбо.
При мен забива,но когато си поиска не е както при вас топло-студено,вече 5 дни не е правило проблеми,но ще му разкажа игричката :twisted: :twisted: :twisted:


diksana89
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 09 мар 2017 20:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Забиване при студен двигател.ПАСАТ Б5

Мнениеот diksana89 » Съб 03 мар 2018 13:39


Здравейте, да споделя и аз моят проблем, който след дълго търсене го открих!!! Мотора е 1.9 ТДИ ПД, код на мотора AVB. Автомобила забиваше при по рязко подаване на газта и влизаше в авариен режим. Реших сам да се заема с проблема, смених вакуум маркучите(не се оправи), смяна на клапан Н75...пак, почистване на ЕГР...проблема продъжаваше!!! Накрая се реших и свалих турбото за да го почистя(променлива геометрия) след свалянето установих,че при завъртане на лостчето лопатките скърцаха направо. След разглобяване и почистване с телена четка го сглобих, като бутах лостчето не се усещаше,че лопатките се движат...дето се казва от вятъра ще се измести!!! И така...края на тази мъка със забиването приключи!!!

УСПЕХ КОЛЕГИ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта