Ремонт на ГНП Бош

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Ремонт на ГНП Бош

Мнениеот levonik » Чет 13 апр 2006 19:11


От здраве да не се отървете! Чудя се дали да не однаглея и да подхвана самостоятелен ремонт на помпата. Бус Каравеле С, 1,6Д 1985. На помпата пише едно 78 и мисля, че сменяна ако това е годината. Ще имам абитуриентка и парите са ми малко кът. А помпата естествено сега намери на прокапе от лостчето за обогатителя. Миналата година прокапа от горе, където се хваща жилото на гаста, но си спря.Протече и една от дюзите на снадката за разглобяването й. Изобщо текат ми парите, тече ми нафтата, и нервите ми почнаха. Някой препатил моля да ми помогне да не се набутам от излишна самоувереност:
1. Струва ли си да се хващам сам или да си отида при специалист? По принцип,( естествено приблизително), колко вземат?
2.Продават ли се ремонтни комплекти, изискват ли специални инструменти, нужен ли подръка стругар или фрезист?
3.Взаимозаменяеми ли са дюзите ( май им казват фасунги) и може ли да вземе единична от морга? Вътре разпръсквачите ми са нови?
Май стига, че натежа. Предварително благодаря за вниманието, което ще ми отделите!




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пет 14 апр 2006 7:55


Не съм го правил, но съм се ровил из нета за информация. Съветвам те и ти да направиш така преди да предприемеш ремонта...

Като за начало виж тук

И тук направо е задължително да прочетеш!

Успех и да пишеш какво е станало! :)


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 14 апр 2006 15:17


Благодаря! Чета усилено . Ще се обадя непременно за решението си и за резултата. От това, което се наби първоначално става дума за много точни размери, а днес ми сервираха трагична вест. "Моят" стругар, бай Иван Станев му станало лошо - имаше високо кръвно, губи съзнание, пада върху струга и той го попилява. Бог да го прости :bishop , но аз вече не се чувствам със защитен гръб при възникване на затруднение и преследване на прецизност. Още веднъж благодаря!!! :handshake


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 14 апр 2006 20:23


Заключвай, палавнико !!!! :stumm



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 153 госта