От здраве да не се отървете! Чудя се дали да не однаглея и да подхвана самостоятелен ремонт на помпата. Бус Каравеле С, 1,6Д 1985. На помпата пише едно 78 и мисля, че сменяна ако това е годината. Ще имам абитуриентка и парите са ми малко кът. А помпата естествено сега намери на прокапе от лостчето за обогатителя. Миналата година прокапа от горе, където се хваща жилото на гаста, но си спря.Протече и една от дюзите на снадката за разглобяването й. Изобщо текат ми парите, тече ми нафтата, и нервите ми почнаха. Някой препатил моля да ми помогне да не се набутам от излишна самоувереност:
1. Струва ли си да се хващам сам или да си отида при специалист? По принцип,( естествено приблизително), колко вземат?
2.Продават ли се ремонтни комплекти, изискват ли специални инструменти, нужен ли подръка стругар или фрезист?
3.Взаимозаменяеми ли са дюзите ( май им казват фасунги) и може ли да вземе единична от морга? Вътре разпръсквачите ми са нови?
Май стига, че натежа. Предварително благодаря за вниманието, което ще ми отделите!
Ремонт на ГНП Бош
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Благодаря! Чета усилено . Ще се обадя непременно за решението си и за резултата. От това, което се наби първоначално става дума за много точни размери, а днес ми сервираха трагична вест. "Моят" стругар, бай Иван Станев му станало лошо - имаше високо кръвно, губи съзнание, пада върху струга и той го попилява. Бог да го прости , но аз вече не се чувствам със защитен гръб при възникване на затруднение и преследване на прецизност. Още веднъж благодаря!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 153 госта