След 3-4 хиляди ще го сложа, предполагам тъкмо да мине зимата. Иначе според мен индустриалните продукти на бившия СОЦ блок не са толкова лоши(Смазка на Агринол с няква металоплакираща функция съм заредил в оригинална ролка на обтегача, която беше просвирила и беше без капка грес останала - със щампа 2002 година колкото е и колата) вече над 50 хиляди не се е обадила ролката изобщо. Евтина суровина, евтина работна ръка, евтина марка без рекламни кампании и оскъпяване заради името - може би качествен продукт на добра цена(това ще тестваме в крайна сметка)
http://agrinol.ua/
С какво масло карате дизелите си?
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: С какво масло карате дизелите си?
Здравейте, хора! Бих желал да запиша и аз едно мнение/запитване тук, тъй като не успях да открия доста хора ползвали маслото, което сипах преди няколко дни в моят Passat 1.9 AVF. Става въпрос за ето това Лики Моли http://www.emag.bg/motorno-maslo-liqui- ... DVF2V3BBM/
Тъй като, не успях да открия много мнения, всъщност тук от форума бяха писали 1-2ма човека, че го ползват но не успях да открия много отзиви от тях по форумите и се запитвам тук дали някой има впечатления от въпросното масло. По чуждите форуми открих някои мнения и повечето ползвали го на ТДИ, които покриват спецификация 505.01 са доста доволни и изказват позитивни мнения като по-мека работа на двигателя и по-нисък разход (става въпрос за форума forums.tdiclub.com) Разчетох се за доста мнения относно това, че всъщност тези масла, които ние ползваме (става въпрос за 505.01 спецификацията) - включая повечето от марките дето ние ползваме всъщност не са пълна синтетика (разбира се има и марки, които са 100% синтетика като например за Бардал бяха писали че маслото им, което покрива 505.01 спец. е пълна синтетика, а и не само то а доста други), а се водят полу-синтетичен бленд (тоест те са вид синтетика от 3-та група + 4-та група масла). Сега не искам да навлизам в теория на вероятностите и не искам да забърквам някакви безкрайни дискусии относно това кой прави по-хубави масла и кое се води синтетика и кое не, но тъй като маслото си покрива спецификацията 505.01 а и не само тази спецификация, то ако някой има конкретни впечатления от продукта ще се радвам да сподели. Открих доста позитивни мнения по адрес на фирмата Liqui Moly и съм склонен да вярвам, че немците съвестно ни забъркват отварите за двигателите, които са поне според мен, най-важният компонент за живота на двигателя и карантиите му.
Аз лично след смяната усетих по-мека работа на двигателя като мотора работи доста по-мазно и меко от преди смяната. То си беше дошло времето за смяна на маслото от предишното ми масло, което беше Мотул 505.01, от което останах доста доволен също. Та ако някой има впечатления от въпросното масло нека заповяда да сподели отзиви за него. Ако имате и впечатления от други масла, покриващи спецификация 505.01 на Лики Моли може да драснете някой ред.
Тъй като, не успях да открия много мнения, всъщност тук от форума бяха писали 1-2ма човека, че го ползват но не успях да открия много отзиви от тях по форумите и се запитвам тук дали някой има впечатления от въпросното масло. По чуждите форуми открих някои мнения и повечето ползвали го на ТДИ, които покриват спецификация 505.01 са доста доволни и изказват позитивни мнения като по-мека работа на двигателя и по-нисък разход (става въпрос за форума forums.tdiclub.com) Разчетох се за доста мнения относно това, че всъщност тези масла, които ние ползваме (става въпрос за 505.01 спецификацията) - включая повечето от марките дето ние ползваме всъщност не са пълна синтетика (разбира се има и марки, които са 100% синтетика като например за Бардал бяха писали че маслото им, което покрива 505.01 спец. е пълна синтетика, а и не само то а доста други), а се водят полу-синтетичен бленд (тоест те са вид синтетика от 3-та група + 4-та група масла). Сега не искам да навлизам в теория на вероятностите и не искам да забърквам някакви безкрайни дискусии относно това кой прави по-хубави масла и кое се води синтетика и кое не, но тъй като маслото си покрива спецификацията 505.01 а и не само тази спецификация, то ако някой има конкретни впечатления от продукта ще се радвам да сподели. Открих доста позитивни мнения по адрес на фирмата Liqui Moly и съм склонен да вярвам, че немците съвестно ни забъркват отварите за двигателите, които са поне според мен, най-важният компонент за живота на двигателя и карантиите му.
Аз лично след смяната усетих по-мека работа на двигателя като мотора работи доста по-мазно и меко от преди смяната. То си беше дошло времето за смяна на маслото от предишното ми масло, което беше Мотул 505.01, от което останах доста доволен също. Та ако някой има впечатления от въпросното масло нека заповяда да сподели отзиви за него. Ако имате и впечатления от други масла, покриващи спецификация 505.01 на Лики Моли може да драснете някой ред.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: С какво масло карате дизелите си?
Ползвал съм Top Tec 4100 5W-40. Няколко пъти. След това минах изцяло на Мотул.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Поло 9n3 2002г. 1.9тди с какво масло карате
здравейте колеги искам да ви питам с какво масло карате дизелаците аз имам поло и вече доста години с масло кастрол но много взех да чувам че е як ментак споделете който повече разбира с какво масло е и за какво става на въпрос.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поло 9n3 2002г. 1.9тди с какво масло карате
зависи от какъв ценови клас търсиш примерно има 10,15,20,30... лв/л
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 9n3 2002г. 1.9тди с какво масло карате
Не ти препоръчвам Кастрол!
Виж ми темата за маслото и лампата.
Мотула е много добро масло, отзивите от колеги са отлични, от форумния магазин не е менте със сигурност, не правя реклама, а просто изброявам фактите.
Виж ми темата за маслото и лампата.
Мотула е много добро масло, отзивите от колеги са отлични, от форумния магазин не е менте със сигурност, не правя реклама, а просто изброявам фактите.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: С какво масло карате дизелите си?
Здравейте. В крайна сметка реших да пробвам с Motul 8100 X-cess, но никъде не откривам интервала на смяна. Както при другите масла от 10 000км ли е?
- sith
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 12 яну 2009 11:47
- Автомобил: Audi A3 + Peugeot 206
- Двигател: ASZ + RHY
- Местоположение: Петрич
Re: С какво масло карате дизелите си?
10 000 км. или 12 месеца, това което настъпи първо
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: С какво масло карате дизелите си?
Нерядко чета питанки колко км да се кара с дв.масло. принципно е около 10 к,км. Но има едно но , нека се абстрахираме от колите с лонг-лайф . Ще говорим за "масовите" коли . Маслото във времето и км , му се изчерпват показателите. Няма се спирам на много подробности. Има обаче едно правило. Колкото по-често даден автомобил се ползва на кратки разстояния ( градско ) , толкова маслото се "скапва" по-рано. Коли , които се карат предимно градско , е добре смяната на маслото да е на два пъти по-малко изминати км ( т.е. 5-6 к.км ). Просто те си навъртат моточасовете за много по-малък пробег. Отделно и съчетано със студени стартове , още повече се влошават нещата. Ако се кара предимно извънградско или на дълго- вече е доста по-различна картинката. Особено ако се навъртат преходи от порядъка на 1000-1300км за ден. Лично в такива случай съм го сменял и на 12- 13 к.км ( АФН мотор, маслото Мотул X-clean )
П.п. а това за маслото на Кастрол, че били як ментак...много силно изказване ! Че са едни от най-фалшифицираните -да ! Ама да кажеш, че са як ментак....Редовното масло си е наред. Нищо ментерливо няма в него. Излагате се с такива мнения . Има подходящи и неподходящи масла за съответната кола. А, че е възникнал проблем, уж с дадено масло..щом е истинско и са спазени изискванията му за избор, на 95% е друг проблема, но не и в самото масло.
П.п. а това за маслото на Кастрол, че били як ментак...много силно изказване ! Че са едни от най-фалшифицираните -да ! Ама да кажеш, че са як ментак....Редовното масло си е наред. Нищо ментерливо няма в него. Излагате се с такива мнения . Има подходящи и неподходящи масла за съответната кола. А, че е възникнал проблем, уж с дадено масло..щом е истинско и са спазени изискванията му за избор, на 95% е друг проблема, но не и в самото масло.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
Ментак не, но не е и качествено с много малки изключения ако говорим за синтетиките им.
Или с две думи - мита за немския кастрол не е случаен :) Кастрол правен в друга държава не е задължително да е синтетичен. Точно, когато колите остаряват е хубаво маслото да е чук, а не боклук. Иначе за severe conditions на експлоатация на един автомобил си напълно прав. Пише го във всяка книжка на всичките автомобили. Дори и за тези, които ползват long life го пише, че за тях дългия интервал не важи.
Или с две думи - мита за немския кастрол не е случаен :) Кастрол правен в друга държава не е задължително да е синтетичен. Точно, когато колите остаряват е хубаво маслото да е чук, а не боклук. Иначе за severe conditions на експлоатация на един автомобил си напълно прав. Пише го във всяка книжка на всичките автомобили. Дори и за тези, които ползват long life го пише, че за тях дългия интервал не важи.
The legal position on calling lubricant fluids SYNTHETIC is different in some parts of Europe and in America. Many years ago, a case was brought by Castrol Germany against BP over claims by BP that their motor oil, formulated with LHC hydro-cracked, was a SYNTHETIC oil. Castrol won the case meaning that if SYNTHETIC is claimed it must be formulated with genuine synthetic, not hydro-cracked.
Some years later-when hydro-cracked materials became widely available in the marketplace, Mobil took Castrol to court in America over the claims that their oil was a SYNTHETIC when formulated with hydro-cracked stocks. The American court ruled against Mobil & as such opened the “flood gates” for the oil industry to call hydro-cracked stocks SYNTHETIC everywhere except in Germany.
Re: С какво масло карате дизелите си?
Здравейте и за много години! Здрави, прави и корави, да си карате колите безаварийно и с усмивка на лицето!
Моята питанка - предстои ми смяна на маслото пролетта. Дайте ми идея, двигателя е AFN, като съм се насочил към три варианта:
1. Motul 8100X-Clean 5W-40, цена 75лв/5л от deauto.bg
2. Pentosynth HC 5W-40, цена 79лв/5л от oily.bg
3. Eneos Sustina 5W-40, цена 97 лв/4л от motex.bg
Мога ли да имам доверие на тези сайтове, и ако не, моля посочете ми доказани такива!
Досега е карана с полусинтетика и ми се иска да направя и промивка на двигателя, преди смяната. Ако можете да ми дадете идея за промивно масло, ще съм също много благодарен.
Разхода на масло Кастрол Магнатек 10w-40 е около 500гр/9000 км. Откровено не ми допадна това масло, в пъти предпочитах 6100+ на Мотул.
Благодаря ви в аванс!
Моята питанка - предстои ми смяна на маслото пролетта. Дайте ми идея, двигателя е AFN, като съм се насочил към три варианта:
1. Motul 8100X-Clean 5W-40, цена 75лв/5л от deauto.bg
2. Pentosynth HC 5W-40, цена 79лв/5л от oily.bg
3. Eneos Sustina 5W-40, цена 97 лв/4л от motex.bg
Мога ли да имам доверие на тези сайтове, и ако не, моля посочете ми доказани такива!
Досега е карана с полусинтетика и ми се иска да направя и промивка на двигателя, преди смяната. Ако можете да ми дадете идея за промивно масло, ще съм също много благодарен.
Разхода на масло Кастрол Магнатек 10w-40 е около 500гр/9000 км. Откровено не ми допадна това масло, в пъти предпочитах 6100+ на Мотул.
Благодаря ви в аванс!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: С какво масло карате дизелите си?
Не знам от къде си го намерил тоя Pentosinth, но говорих по телефона с официалния представител и каза, че друг вносител няма и следователно това масло е фалшиво, ако ти се рискува си е вече твоя работа, в сайта на официалния вносител http://pentosin.bg/ цената е съвсем друга. Казвам го за да те предпазя от тоя ментак, а не да правя реклама, лично аз до сега съм с мотул, минах от Motul Specific 504.00-507.00 5W30 после сложих Motul 8100 X-clean+ C3 5W30 и сега на Б6-то ми сложих пак такова и съм доволен, но и аз мисля да пробвам с друго масло другия път и то 5W40
П.П. И motul-a го взимам от форумния магазин, защото ме страх от ментаци.
П.П 1 Във форумния магазин цената е 80 лв за тоя Мотул, ти си преценяш от там нататък. http://fanshop.vwclub.bg/motul-8100-x-clean-5w40-5l
П.П. И motul-a го взимам от форумния магазин, защото ме страх от ментаци.
П.П 1 Във форумния магазин цената е 80 лв за тоя Мотул, ти си преценяш от там нататък. http://fanshop.vwclub.bg/motul-8100-x-clean-5w40-5l
Re: С какво масло карате дизелите си?
Благодаря за насоката. А кое бихте препоръчали за този двигател - AFN?
Какво ви е мнението и за японското Eneos Sustina?
Какво ви е мнението и за японското Eneos Sustina?
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: С какво масло карате дизелите си?
Да сложиш масло от 94лв /цената която даваш за японското/ на този непретенциозен двигател при положение че за 60лв има прекрасни масла за него ми се вижда малко прекалено !
Re: С какво масло карате дизелите си?
Цената не е водеща. За мен е важно да съм направил всичко, което се изисква за правилната експлоатация на автомобила. Кое масло за 60 лв. бихте ми препоръчал?