С какво масло карате дизелите си?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

С какво масло карате дизелите си?

Мнениеот driver » Чет 27 апр 2006 19:56


Мой приятел си купи скоро Венто 1.9 GTD и всякави майстори му препоръчват какви ли не масла. Последно са му наляли някво 10В40 и той се оплаква че му се губи доста маслото. Сериозни течове няма /освен на капака на клапаните/.

Не е ли нормално да кара с минерално 15 В 40 ??? Клата е на 204 000 км.

Препоръчайте някаква добра марка масло за турбо дизел.

Мерси!




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 27 апр 2006 20:19


10W40 карам -АРАЛ и за 8000 съм долял 500 грама.Тоест на 8000 км. го сменям. 1.9 ТДИ е мотора.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 27 апр 2006 20:27


Най-важното е да си вземеш масло предназначено за турбо дизел, марката после. Маслото което трябва да обслужва и турбина трябва има необходимите свойства и добавки.
Ето един пример:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Opt ... 10W-40.htm


А темата за масла е дъвкана много търсачката пусни в ход :wink:

ПП не са много тези 200 х.к. за този мотор

Последна промяна от L&R на Чет 27 апр 2006 20:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 27 апр 2006 20:33


L&R написа:Най-важното е да си вземеш масло предназначено за турбо дизел, марката после. Маслото което трябва да обслужва и турбина трябва има необходимите свойства и добавки.
Ето един пример:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Opt ... 10W-40.htm


А темата за масла е дъвкана много търсачката пусни в ход :wink:
Вики-стига го пробутва на хората туй менте! mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi :wink: В Метро ако знаеш к,ва прИмоция има на масла........ :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :climb :climb :climb :climb :climb :climb :climb :climb :олелеее :олелеее :олелеее :олелеее :олелеее :предавам се :предавам се :предавам се :предавам се :предавам се Просто станаха толкова теми за масла-вече е време потребителите наистина да :търсачкаа :lock: :lock: :lock:


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пет 28 апр 2006 19:21


Motul 6100 Synergie 15W-50 ( 87 % синтетично). Неам проблеми. :D :D Вече съм на 300 хил. км. Обаче се сменя на 7500 км :?


Потребителски аватар
passat_comby
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

С какво масло карате дизелите си

Мнениеот passat_comby » Пет 28 апр 2006 20:41


С Q-8 формула полусинтетика /15000 хл. к. смяна на 10000-12000хл.к. 10w40/ 500


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 29 апр 2006 7:57


L&R написа:Най-важното е да си вземеш масло предназначено за турбо дизел, марката после. Маслото което трябва да обслужва и турбина трябва има необходимите свойства и добавки.
Ето един пример:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Opt ... 10W-40.htm


А темата за масла е дъвкана много търсачката пусни в ход :wink:

ПП не са много тези 200 х.к. за този мотор
Вики понеже дадения от теб линк-дава грешка-поне при мен -давам директно за Венто турбо дизел всички масла на Лики Моли- http://www.liquimoly.ru/podbor_masel.ht ... 67#results


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Съб 29 апр 2006 15:27


Castrol Tection T 15w40 минерално 8 лв. му е цената на литър сменям го на 10хил.км. карам вече 2 години с него и намам никакви проблеми. Подходящо е за автомобили с турбокомпресори.За цената си е доста добро !


Потребителски аватар
lluubboo
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 13:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lluubboo » Нед 30 апр 2006 9:52


СУНОКО ФОТУРА 10/40.Смяна 10000 км.Не го пипа.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пет 05 май 2006 23:55


аз моя го карам с моторно....


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

Мнениеот RS-Racing » Чет 24 май 2007 0:36


15/40 за над 100 000км. валволин перфеткно е от смяна до смяна не доливам като го сменям е на минимума :)


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 24 май 2007 6:47


Лятото го карам с 15W40-минерално,а зимата с 10W40-полусинтетика.И двете ги сменям на около 6000км.Карам с REPSOL.Испанско е и съм много доволен!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 24 май 2007 9:42


10W40 Liqui Moly - Super Leichtlauf - /полусинтетика/ - целогодишно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 24 май 2007 9:54


За ТД е по-добре 10В40 щото е с турбина.Ама щом го гри сигурно ше трябва 15В40 и сигурно не е на 200к.


L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Чет 24 май 2007 10:03


VW 505.00 - моторни масла за дизелови двигатели със свръхпълнене ( турбодизели )

Важно е маслото да отговаря на горната класификация, а вискозитета и марката остават въпрос на лични предпочитания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта