Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Вто 26 мар 2024 19:18


Колеги моля помагайте! С началото на зимата колата започна да харчи почти двойно от 6-6.5 на 10-11. Рециклирах и 4те дюзи смених също и кабелите на подгревните свещи защото буквално бяха започнали да се разпадат. След смяната разхода се оправи, но започна да пали по-трудно на студен старт дори и при 10+ градуса, като след запалване пропушва синьо-сивкав пушек за около минута и след това спира. Майсторът който ми прави дюзите каза, че свещите най-вероятно са за смяна, но след смяната им нямаше резултат. Във форума видях, че може от лоша центровка на гнп да прави този проблем, но центровката е с почти перфектни стойности (61 / 114). Смених си и акумулатора понеже е доста стар и си помислих, че е пред заминаване, но и с новия пали трудно. Моля ако някой колега се е сблъсквал с този проблем и е намерил решение да пише. Благодаря !




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот goppa » Вто 26 мар 2024 22:12


Компресията как е?


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот railfan » Сря 27 мар 2024 8:37


Синьо сивкав пушек на студен старт може да е и от заминали гумички на клапаните, които пропускат масло в цилиндрите докато колата е в покой. И когато я палнеш на студено, събраното масло изгаря мигновено и се получава търсеният ефект.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот samo_pechka » Сря 27 мар 2024 11:12


Само да кажа, че дюзите не подлежат на 'рециклаж".
Освен ако в това понятие не се рабира смяна на разпръсквачите им. Тогава-да, моите уважения , но зависи и какви сте сложили, масово са.... трагедия.
Но ако са старите разпръсквачи и сте "коригирали" налягането на впръскване, да кажа, че сте направили едно нищо.


VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Сря 27 мар 2024 13:37


goppa написа:Компресията как е?

Не сме я замервали.


VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Сря 27 мар 2024 13:39


railfan написа:Синьо сивкав пушек на студен старт може да е и от заминали гумички на клапаните, които пропускат масло в цилиндрите докато колата е в покой. И когато я палнеш на студено, събраното масло изгаря мигновено и се получава търсеният ефект.

По принцип имам за смяна и повдигачи, може ли от тях да е пушека?


VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Сря 27 мар 2024 13:40


samo_pechka написа:Само да кажа, че дюзите не подлежат на 'рециклаж".
Освен ако в това понятие не се рабира смяна на разпръсквачите им. Тогава-да, моите уважения , но зависи и какви сте сложили, масово са.... трагедия.
Но ако са старите разпръсквачи и сте "коригирали" налягането на впръскване, да кажа, че сте направили едно нищо.

Нови разпръсквачи са сложени. Как да ги разбера дали са читави?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот samo_pechka » Сря 27 мар 2024 18:31


Не вярвам да са бошовски , щот само разпръсквачите са към 7-8 стотарки , ако са фирадки д/г/ 300 стигат за 4 броя. Отделно труд и т.н.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот Zinoto » Сря 27 мар 2024 21:42


Закачи я на диагностика и виж какво показва на празен ход при изключени консуматори ГНП


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот railfan » Чет 28 мар 2024 10:52


Какво се очаква да проследи през диагностиката като параметри при палене и празен ход?
Понеже дюзи на диагностика не се гледат.


VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Чет 28 мар 2024 18:04


Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот goppa » Чет 28 мар 2024 20:08


Значи в дюзите е заровено кучето. То при тези сутрешни температури сигурно даже не пуска свешите


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот samo_pechka » Чет 28 мар 2024 20:24


VanWild3r написа:Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.

Тук има един оксиморон. Нещо не е как трябва. Не може да е била добре и същевременно с огромен разход.
Този който ти е сменял разпръсквачите ... всъщност спец сервиз ли е било или селски мастер?


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот Zinoto » Чет 28 мар 2024 22:30


Ако е бил селски мастер специално при този мотор би трябвало резултата да е по-добър. Сто процента е някой "реномиран" сервиз и не се знае дали не е бутано друго освен дюзите. Ако си е била сравнително добре и влязла в сервиза с оплакване за висок разход...


VanWild3r
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 мар 2024 18:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР

Мнениеот VanWild3r » Пет 29 мар 2024 13:23


samo_pechka написа:
VanWild3r написа:Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.

Тук има един оксиморон. Нещо не е как трябва. Не може да е била добре и същевременно с огромен разход.
Този който ти е сменял разпръсквачите ... всъщност спец сервиз ли е било или селски мастер?

Води се дизел център предполага се, че са "профисионалисти". А иначе преди да направя ремонта пушеше само когато я настъпвах на място при запалване нямаше нищо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта