Нормално, които се качва на 150 дава пълна газ, който кара 100-ка гали педала с 4,9 среден разход
Казват, че има разлика в блока и разпределителния вал.
Турбо голф 4 1.9TDI PD
- atanas.arabadjiev
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 31 дек 2018 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Колеги тръгнал съм да инвестирам във колата си. ГОЛФ 1.9 TDI 116 (AJM). 2000г. Но не знам кое турбо е най подходящо за подобрението, също така и кои разпръсквачи. до момента е направен само ремап и права тръба. моля ви за малко информация кое турбо и какви разпръсквачи трябва да купя за мощност 220-240 кс.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
А запознат ли си с цените на разпръсквачи-те при ПД? Най-лесно е с дюзи от 1.9 130/150.
Със съединитела какво мислиш да правиш? Усилен притискател ЗАКС Перформанс е 1000 лева.
Турбо трябва, за 220-240 коня едно ГТБ1756вк или ГТБ 2056вл/вк, 4 баров МАП сензор.
От там нататък биелите ти не се знае колко ще изкарат, едни усилени биели са 1000 кинта, има вероятност и за повдигане на главата, от там нататък и АРП болтове.
Мощности до около 180-190 коня са по постижими и със значително по-малко средства
Със съединитела какво мислиш да правиш? Усилен притискател ЗАКС Перформанс е 1000 лева.
Турбо трябва, за 220-240 коня едно ГТБ1756вк или ГТБ 2056вл/вк, 4 баров МАП сензор.
От там нататък биелите ти не се знае колко ще изкарат, едни усилени биели са 1000 кинта, има вероятност и за повдигане на главата, от там нататък и АРП болтове.
Мощности до около 180-190 коня са по постижими и със значително по-малко средства
- atanas.arabadjiev
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 31 дек 2018 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Купил съм ето това турбо: (GTB2260VK Hybrid Turbo vacuum converted and welded onto stock 1.9 2.0TDI 35 psi.) със него мисля че са възможни над 250 кс. Останалото мисля че ще се води по него. Така че май ще наливам парички.
Въпросите сега са: какъв съединител ще ми трябва,какви биели ще ми трябват,ще трябва ли да сменям буталата,какви разпръсквачи,как да си засиля горивната помпа,какви спирачни дискове и наклатки ще ми трябват,мап сенсора от къде да го намеря итн. Или просто. Защо да се занимавам аз? Няма ли някой доверен майстор който ги разбира нещата по добре от мен? Ако някои познава такъв моля за връзка със него .
Въпросите сега са: какъв съединител ще ми трябва,какви биели ще ми трябват,ще трябва ли да сменям буталата,какви разпръсквачи,как да си засиля горивната помпа,какви спирачни дискове и наклатки ще ми трябват,мап сенсора от къде да го намеря итн. Или просто. Защо да се занимавам аз? Няма ли някой доверен майстор който ги разбира нещата по добре от мен? Ако някои познава такъв моля за връзка със него .
Последна промяна от icokr на Чет 03 яну 2019 10:14, променено общо 1 път.
Причина: няма необходимост от цитати
Причина: няма необходимост от цитати
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Виж темата на колегата, той е с AJM и е около 240 кончета - viewtopic.php?f=83&t=416031&hilit=klimatronik&start=91
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
А бюджета неразбрах колко е ?
Иначе има един майстор , ама е там между кафето и бензиностанцията.
Иначе има един майстор , ама е там между кафето и бензиностанцията.
- atanas.arabadjiev
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 31 дек 2018 8:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Бюджета е около 7000 лв. Дай малко по точно инфо за майстора
Последна промяна от IvanMan на Чет 03 яну 2019 11:08, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!