Турбо голф 4 1.9TDI PD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gza
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот gza » Пет 19 мар 2010 20:03


Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора :D




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот dobrin » Пет 19 мар 2010 23:21


Можеш, но няма особен смисъл. По-добре му сложи един чип, ако искаш да го съживиш малко.
Ако искаш нещо повече, вариантите са много и смисъл има, но по-добре продай този и си вземи 131 к.с., защото се вкарваш в дълго и скъпо приключение.


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот salama » Съб 20 мар 2010 0:38


Подкрепям Dobrin ==После и дюзи(разпръсквачи) по голям кулер;ремапинг и на края ,когато изчеслиш разходите нервите и чакането си вече назад-по добре се отърви от този-купи по силният. успех


gza
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот gza » Нед 21 мар 2010 19:44


Благодаря за мненията ви :да:


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот DarkOneBg » Пон 22 мар 2010 23:34


gza написа:Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора :D


За 115ка знам че не трябва кулер. Само турбото.
Иначе освен чипа - ако толкова искаш вървеж - генерацийка. Задължително. Не е казано че тряя да е пърдяща ... въздушен филтър , чипче и т.н.
Абе ще усетиш разлика. Иначе с тва турбо кулер разпръсквачи( тука в къв филм ще се вкараш :D ) абе ти си знаещ :))
Аз мисля да го правя това всичкото :))) Ще видим с дюзите как ще се оправя , може и от пассата 2.5 V6 - и това съм го виждал ма момчето точно ги беше сложило. Мина една година тряя да го пътрся да каже как е :)
Пък после да дойдат да ми разправят че в тея "умрели" дизели нямало интрига mhihi mhihi


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот gogovaseev » Вто 23 мар 2010 7:58


DarkOneBg написа:
gza написа:Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора :D


За 115ка знам че не трябва кулер. Само турбото.
Иначе освен чипа - ако толкова искаш вървеж - генерацийка. Задължително. Не е казано че тряя да е пърдяща ... въздушен филтър , чипче и т.н.
Абе ще усетиш разлика. Иначе с тва турбо кулер разпръсквачи( тука в къв филм ще се вкараш :D ) абе ти си знаещ :))
Аз мисля да го правя това всичкото :))) Ще видим с дюзите как ще се оправя , може и от пассата 2.5 V6 - и това съм го виждал ма момчето точно ги беше сложило. Мина една година тряя да го пътрся да каже как е :)
Пък после да дойдат да ми разправят че в тея "умрели" дизели нямало интрига mhihi mhihi

Има има колега и си много прав,сас малко праи4ки и работа тази коли4ка може да стане самолет,аз на моя голф които е са6тия като на колегата сас темата му сложих турбо и дузи от 150коня арл заедно сас кулера,тук вав испания ми излезнаха 4астите на 500евро,и сас едно 4ип4е колата на 3та варти гумите 18ки и е доста приятна за каране.а до колегата сас темата ако иска6 пи6и на ли4ни имам турбо и дузи комплект от 131 коня за продаване.успех :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот morfei1 » Вто 23 мар 2010 11:00


Дюзите от ARL и ASZ са еднакви, мисля :roll:


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот DarkOneBg » Вто 23 мар 2010 12:11


По добре турбо от 160 коньовия сеат ...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот morfei1 » Вто 23 мар 2010 12:29


Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел :)

Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен :)


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот gogovaseev » Сря 24 мар 2010 7:33


morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел :)

Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен :)

Дам колега и според мен са разли4ни,но пак от друга страна колата си трагва доста прили4но,и както казват кеф сена няма.успех :beer


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот DarkOneBg » Чет 25 мар 2010 9:19


morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел :)

Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен :)


Става става колега mhihi
Стига пари да имаш разбира се ...


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот Luciano » Чет 25 мар 2010 10:40


Въпроса е дали си струва инвестицията, защото тя хич не е малка.


al3x4o
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
Автомобил: Audi A3 8p
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Pleven

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот al3x4o » Чет 25 мар 2010 11:27


да да да.... и след са почват маховици кутий съединители на майка му путката и т.н. най-добро решение зимай ТДИ

Последна промяна от IvanMan на Съб 27 мар 2010 6:33, променено общо 1 път.
Причина: нарушаване на т.7 от правилата!


DarkOneBg
Мнения: 243
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот DarkOneBg » Чет 25 мар 2010 17:34


Luciano написа:Въпроса е дали си струва инвестицията, защото тя хич не е малка.


Турбото и кулера за тоя голф не превишават 1000 лева ( даже и разпръсквачите влизат в тея 1000 ). Генерацията зависи но тя до 300 и чипа 200-300 :)
И гаргата става рошава. Има още неща. Евентуално до 2к стъпваш. Ма така е силовия тунинг не е без пари. Идеята е да хванеш нещо и да го направиш , всеки може да си вземе готова машина.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD

Мнениеот niks76 » Съб 27 мар 2010 1:13


morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел :)

Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен :)

ще трябва още малко да по4етеш,според моята практика излиза 4е АRL се троши наи много ,а в ли4ната ми класация 116-кон4ета са наи идиотско здрави мотори 8)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 77 госта