Турбо голф 4 1.9TDI PD
Турбо голф 4 1.9TDI PD
Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Можеш, но няма особен смисъл. По-добре му сложи един чип, ако искаш да го съживиш малко.
Ако искаш нещо повече, вариантите са много и смисъл има, но по-добре продай този и си вземи 131 к.с., защото се вкарваш в дълго и скъпо приключение.
Ако искаш нещо повече, вариантите са много и смисъл има, но по-добре продай този и си вземи 131 к.с., защото се вкарваш в дълго и скъпо приключение.
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Подкрепям Dobrin ==После и дюзи(разпръсквачи) по голям кулер;ремапинг и на края ,когато изчеслиш разходите нервите и чакането си вече назад-по добре се отърви от този-купи по силният. успех
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
gza написа:Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора
За 115ка знам че не трябва кулер. Само турбото.
Иначе освен чипа - ако толкова искаш вървеж - генерацийка. Задължително. Не е казано че тряя да е пърдяща ... въздушен филтър , чипче и т.н.
Абе ще усетиш разлика. Иначе с тва турбо кулер разпръсквачи( тука в къв филм ще се вкараш ) абе ти си знаещ )
Аз мисля да го правя това всичкото )) Ще видим с дюзите как ще се оправя , може и от пассата 2.5 V6 - и това съм го виждал ма момчето точно ги беше сложило. Мина една година тряя да го пътрся да каже как е
Пък после да дойдат да ми разправят че в тея "умрели" дизели нямало интрига
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
DarkOneBg написа:gza написа:Здравейте имам ГОЛФ4 101 Коня мотор AXA 2002г.Въпросът ми е мога ли да сложа турбо от 131 коня помпа дюза на моя двигател и дали трщбва да сменям нешто по мотора
За 115ка знам че не трябва кулер. Само турбото.
Иначе освен чипа - ако толкова искаш вървеж - генерацийка. Задължително. Не е казано че тряя да е пърдяща ... въздушен филтър , чипче и т.н.
Абе ще усетиш разлика. Иначе с тва турбо кулер разпръсквачи( тука в къв филм ще се вкараш ) абе ти си знаещ )
Аз мисля да го правя това всичкото )) Ще видим с дюзите как ще се оправя , може и от пассата 2.5 V6 - и това съм го виждал ма момчето точно ги беше сложило. Мина една година тряя да го пътрся да каже как е
Пък после да дойдат да ми разправят че в тея "умрели" дизели нямало интрига
Има има колега и си много прав,сас малко праи4ки и работа тази коли4ка може да стане самолет,аз на моя голф които е са6тия като на колегата сас темата му сложих турбо и дузи от 150коня арл заедно сас кулера,тук вав испания ми излезнаха 4астите на 500евро,и сас едно 4ип4е колата на 3та варти гумите 18ки и е доста приятна за каране.а до колегата сас темата ако иска6 пи6и на ли4ни имам турбо и дузи комплект от 131 коня за продаване.успех
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
По добре турбо от 160 коньовия сеат ...
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел
Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен
Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел
Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен
Дам колега и според мен са разли4ни,но пак от друга страна колата си трагва доста прили4но,и както казват кеф сена няма.успех
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел
Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен
Става става колега
Стига пари да имаш разбира се ...
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Въпроса е дали си струва инвестицията, защото тя хич не е малка.
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
- Автомобил: Audi A3 8p
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Pleven
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
да да да.... и след са почват маховици кутий съединители на майка му путката и т.н. най-добро решение зимай ТДИ
Последна промяна от IvanMan на Съб 27 мар 2010 6:33, променено общо 1 път.
Причина: нарушаване на т.7 от правилата!
Причина: нарушаване на т.7 от правилата!
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
Luciano написа:Въпроса е дали си струва инвестицията, защото тя хич не е малка.
Турбото и кулера за тоя голф не превишават 1000 лева ( даже и разпръсквачите влизат в тея 1000 ). Генерацията зависи но тя до 300 и чипа 200-300
И гаргата става рошава. Има още неща. Евентуално до 2к стъпваш. Ма така е силовия тунинг не е без пари. Идеята е да хванеш нещо и да го направиш , всеки може да си вземе готова машина.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Турбо голф 4 1.9TDI PD
morfei1 написа:Абе не си струва. Въпреки че моторите всички са 1.9 ПД има разлика между 100 - 115 и 130 и 150к.с и разликата не е само в дюзи, кулер, турбо и софтуер. Има разлика и в самият двигател, просто 130 и 150 са направени да издържат по големи натоварвания, поне доколкото аз съм чел
Засили си колата с един чип. Да стане някъде около 130к.с мисля, че ще останеш доволен от вървежа, хардуерен тунинг не си струва според мен
ще трябва още малко да по4етеш,според моята практика излиза 4е АRL се троши наи много ,а в ли4ната ми класация 116-кон4ета са наи идиотско здрави мотори
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 77 госта