GOLF 3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

GOLF 3 TDI

Мнениеот didko » Пет 05 ное 2004 14:08


Спрял съм се на GOLF 3 TDI (90 или 110 коня), след няколко дена търсене се оказва че в БГ е почти невъзможно да се намери такова животно :oops: . Вече започвам да си мисля че джамбазите умишлено го избягват този модел :o . Може би е някаква голяма издънка на VW този мотор, не знам. Моля ви дайте мнение за тези двигатели издържливи ли са, въобще има ли някаква причина да не са толкова разпространени колкото TD. 10x




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 05 ное 2004 14:23


Здрасти, изборът ти е много добър и не търси някакви причини свързани с проблеми с колата. Проблемът е друг и се нарича цена. Избягват ги, защото хубава Г3 ТДИ в немско е над 3000 евро и както и да го смяташ, като прибавиш 2000 лв ДДС и път, тази кола отива към 10 000 лв почти без нищо за търговеца, а те не продават за сините ни очи. И всичко това се отнася за някоя от 90 кс. Ето затова ги избягват.

След бърза справка в Мобиле.де смея да твърдя, че хубаво Г3 ТДИ 110 кс под 13 000 лв в БГ няма.


Търсене на Голф 3 TDI от 94 до 97 през последната седмица


Значи само да добавя, че ТДИ 110 кс са само след лятото на 1996 г., който и да ти разправя, че има преди този период не вярвай. Може да са постигнали тези коне с чип или си е 90 кс., но не е от завода.
П.П. Това мнение ако го корегирам още веднъж ще се гръмна.
П.П.1 Ако искаш ТДИ 110 кс Г3 си приготви поне 13 000 ~ 14 000 лв.


didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот didko » Пет 05 ное 2004 14:55


Значи все пак ще трябва да се ориентирам към TD (75 p.s.), макар че ми се струва прекалено слаб мотора :( . Заделил съм за една такава каляска около 8000лв. Предполагам че ще успея да намеря някоя запазена тройка.


Потребителски аватар
bullet
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bullet » Пет 05 ное 2004 17:50


brabus е напълно прав. Точно поради тези причини и аз си купих TD 75 к.с.. TDI вървеше около 10 000 лв и ако имах толкова пари нямаше да си купя 3-ка а щях да посъбера още някои лев и да си купя 4-ка TDI за около 12 - 13 000


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 05 ное 2004 19:01


Брабуса е прав. И аз такава 3-ка ще търся, но малко по-натам. Иначе единственото нещо да не са разпространени в БГ толкова е единствено цената.
ПС. Преди 2-3 месеца на Горубляне видях такава 3-ка 90 к.с. много добра беше 1995 година и цената и беше около 9000 лв. :shock: :shock:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 05 ное 2004 19:47


Защо не погледнеш и цените на бензиновите модели? Разликата Дизел - Бенз ( гориво ) вече не е толкова фрапираща в цената. Ако искаш да и кономисаш от гориво решението е бензинов двигател + газ.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 05 ное 2004 23:26


~None~ написа:Разликата Дизел - Бенз ( гориво ) вече не е толкова фрапираща в цената. Ако искаш да и кономисаш от гориво решението е бензинов двигател + газ.
A ako намериш нафтичка на 0,90 и умножиш по 5 на сто?????? :roll:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пет 05 ное 2004 23:37


А и TD-to не е чак толкова слабо карах доста км след такава печка и скорост 170-180 км .Не продимя нито един път! :shock:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 08 ное 2004 13:47


Ето една интересна обява, но във Варна.

http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11097490847712823&f1=details


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 08 ное 2004 15:34


Аз това лято си докарах ТДИ 90 коня с лек удар(ремонта в бг с боядисване и нови капак и калник излезе 400 лева),от германия след пазарлък го взех за 2750 еврака, и аз се бях запътил за 110 коня но цените им започваха от 3500-4000 евро.
Искам само да кажа 4е ТДИ е много по-пъргав от ТД и по икономичен.

В града повече от 6 л. не ми е вдигал !!!!!!!!!!!!!!!
Извънградско ако го карам с около 100км/4 ми пада на 4.7л!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
BH_bobby
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот BH_bobby » Вто 09 ное 2004 15:02


момчета аз карам ТДИ и сам доста доволен от него .. да не говоря как стартира .. във видин едва дали ще се намери нещо бензиново до 100 коня да ми земе старта .. моя голф е 90 паораво се кефя как варви Мах само дигал 180 .. повече ме е страх пак и няма каде във ВИДИН
Много сам доволен.. от 6-месеца го карам за сега сам му сменил една гумичка на долната попмата на саединитела на работа точно за 5 мин .. сам си го направих .. чесно казано аз сам супер доволен от тоя двигател харчи малко и варви като бензин ..


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 09 ное 2004 20:02


poni написа:А и TD-to не е чак толкова слабо карах доста км след такава печка и скорост 170-180 км .Не продимя нито един път! :shock:
170-180 е трудна ( не недостижима все пак :wink: ) аз ако бях на твое място щях да му стисна ръката на колегата 8)


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Вто 09 ное 2004 21:23


Еми.... с моя Голф 1.9TD max съм вдигал 190 км/ч , по пътя за Варна като излезеш на магистралата е вярно беше малко по наклон ама.... :)))


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Вто 09 ное 2004 21:31


Да бе,цялата магистрала кара зад мен!А беше лято,жега,а прозорците му бяха затворени!Предполагам и климатик е имал пуснат.Добре че не го изключи,че щтях да стана за резил. :ble:


Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Сря 10 ное 2004 0:01


И аз моя (комби 1.9 тд) съм го пробвал и то в Германия с немска нафта .... като стигне 180 и сякаш някой го дръпва и не иска повече Mad (то едно на ръка че 180 с мъка) :D :D :D Виж при 150-160 си се пътува съвсем нормално Drive



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта