Почистване на турбо
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колеги акуатора като е монтиран на турбината колко трябва да му е хода? При мен се мести доста трудно.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо
vas_gt написа:Колеги да Ви се оплача днес карах извънградско и Голфчето пак ми заби, геометрията и всмукателния колектор светят от чистота, ЕГР-а след като го почистих го затапих с ламарина. Туброто свири като щурец преди почистването не се чуваше. Колата като я карам градско до 4000 об. редя скоростите и няма проблем, а днес я покарах по Искърското дефиле и два пъти изключи турбото след като изключи турбото гася паля и се оправя. Какво да правя? Двигателя е ALH. Благодаря.
Направи първо един лог и ще се види!
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колега ако акуатора не работи ефективно ВАГ ком ще го разбере ли? Защото акуатора се движи тегаво.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо
Еми ти значи знаеш причината за забиването! Ваг-а няма "очи" за да види че актуатора се движи трудно , но вижда резултата от това - свръх налягане(пренадуване по-вероятно) или недостигане на исканато налягане !
ти сигурен ли си ,че актуатора се движи по-трудно от нормалното , защото то си има яка пружина която го връща с горно положение и като го движиш на ръка си иска известен натиск?
ти сигурен ли си ,че актуатора се движи по-трудно от нормалното , защото то си има яка пружина която го връща с горно положение и като го движиш на ръка си иска известен натиск?
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Почистване на турбо
vas_gt написа:Колеги акуатора като е монтиран на турбината колко трябва да му е хода? При мен се мести доста трудно.
Важното е как се движи лостчето на геометрията когато не е закачено към актуатора ! Когато са свързани е трудно заради пружината в него ! Има едни черно бели клапанчета по маркучите-провери дали не са задръстени /в едната посока трябва да може да духаш с малко усилие/ и да спират вакума !
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колеги търся човек който може да ми направи логове, че Г4 пак ми забива? Благодаря.
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колеги какви са признаците на неработещ дебитомер, може ли от него да ми забива колата на магистралата при скороск120 км/ч.?
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Почистване на турбо
vas_gt написа:Колеги какви са признаците на неработещ дебитомер, може ли от него да ми забива колата на магистралата при скороск120 км/ч.?
Едва ли е от дебитомера !
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на турбо
vas_gt написа:Колеги какви са признаците на неработещ дебитомер, може ли от него да ми забива колата на магистралата при скороск120 км/ч.?
Колата ще ти пуши,няма да върви,може и да се тресе,но едва ли е от него.
- Smashhead
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хале (Заале), Германия
Re: Почистване на турбо
По темата за дебитомера (Пасат Б5 ТДИ, 110к.с.)...на мен ми се случи същото на път за Германия, просто както си карах с 150 и изведнъй педалът на газта омекна и 130 макс. скорост на стръмно!!! Веднага я откарах във Фолксваген и там казаха, че е от дебитомера, смених го, отпуши, колата почна да върви като нова, само че след 100 км на магистралата при скорост 180км/ч пак заби ! На следващата отбивка спрях, угасих я, прегледах всички маркучи, запалих пак и турбото пак се появи.
И така днес пак бях във Фолксваген, където ме "зарадваха", че ако искам нова турбина ще ми трябват 1300 евро !!!
Има ли представа някой от какво точно може да идва проблема или да стискам палци само да остиска турбото до коледа, докато мога дас е прибера в Бг, пък там ще се разбере!
И така днес пак бях във Фолксваген, където ме "зарадваха", че ако искам нова турбина ще ми трябват 1300 евро !!!
Има ли представа някой от какво точно може да идва проблема или да стискам палци само да остиска турбото до коледа, докато мога дас е прибера в Бг, пък там ще се разбере!
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на турбо
Пишеш в търсачката - турбо,забиване,чистене на геометрия и т.н. и четеш,има много писано!Не бързай да купуваш нова!
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Почистване на турбо
Smashhead написа: Веднага я откарах във Фолксваген и там казаха, че е от дебитомера, смених го, отпуши, колата почна да върви като нова, само че след 100 км на магистралата при скорост 180км/ч пак заби
А отиде ли пак при тях да си искаш парите за дебитомера дето са ти го сменили без да има нужда....майсторите
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Почистване на турбо
Smashhead написа:По темата за дебитомера (Пасат Б5 ТДИ, 110к.с.)...на мен ми се случи същото на път за Германия, просто както си карах с 150 и изведнъй педалът на газта омекна и 130 макс. скорост на стръмно!!! Веднага я откарах във Фолксваген и там казаха, че е от дебитомера, смених го, отпуши, колата почна да върви като нова, само че след 100 км на магистралата при скорост 180км/ч пак заби ! На следващата отбивка спрях, угасих я, прегледах всички маркучи, запалих пак и турбото пак се появи.
И така днес пак бях във Фолксваген, където ме "зарадваха", че ако искам нова турбина ще ми трябват 1300 евро !!!
Има ли представа някой от какво точно може да идва проблема или да стискам палци само да остиска турбото до коледа, докато мога дас е прибера в Бг, пък там ще се разбере!
И на мен ми се случи нещо подобно на моя голф 3 110кс....Както си карам на магистралата и натискам и ко да видя,заварил сам газта до дупка,а колата повече от 130 не иска,това в продължение на километри....Пробвах друг дебитомер,същата работа..Отидох при един приятел който ми изчисти турбината за скромните 50лв и колата живна...После махнах катализатора колата вече започна да върви като за 110кс....Сега съм много доволен,харата се чудят как на извън градско с клима,при нормално каране колата ми гори 4,3......Тези двигатели са железни....
- Стоян Алексиев
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 23:01
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 Turbo 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на турбо
колеги кой ще може да ми изчисти турбото в Пловдив ? идеи
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на турбо
Стоян Алексиев написа:колеги кой ще може да ми изчисти турбото в Пловдив ? идеи
А ти ползва ли или не.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта