Пасат Б5 АФН тресе, вибрации и тласъци при спиране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Тресе, вибрации и тласъци при спиране.

Мнениеот SpeedyMan » Чет 16 фев 2017 20:38


Малко да посъживя темата:
При мен се появи клатене преди няколко дни, два дни след смяната на маховика с чисто нов. Стария нямаше кахъри, но предвид възрастта го смених наред със съединителя .
При спиране на свободна в трафик клати, когато предницата се забива като натискам спирачките. С натиснат съединител е леко доловимо.

Та за сега съм набедил този новия маховик или некадърен монтаж. Новия маховик беше по-мек от стария, което ме навежда на мисълта, че може да е доомекнал, след 2 дни каране и 500 км. пробег...

Знам, че темата е стара, но някаква яснота има ли по първопричината на този проблем?




SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5 АФН тресе, вибрации и тласъци при спиране

Мнениеот SpeedyMan » Съб 11 мар 2017 21:36


Та монтирах си стария маховик, стария притискателен диск, феродовия също е стария но с ново феродо. Сложих нов лагер само. И колата спря да тресе.

Чисто новият ми SACHS маховик имаше луфт 6-7 мм радиално и лек аксиален също.

Маховикът е върнат за рекламация.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 АФН тресе, вибрации и тласъци при спиране

Мнениеот samo_pechka » Пон 13 мар 2017 13:37


Неприятна работа и голяма излагация за тази фирма. Пиши как са се развили нещата , с гаранцията и т.н.


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б5 АФН тресе, вибрации и тласъци при спиране

Мнениеот SpeedyMan » Вто 02 яну 2018 18:52


Гаранция - до момента карам със стария маховик и накованото феродо. Междувременно още 2 приятелчета имат проблеми с нови DMF, единия с SACHS след 20 000 км, другия с LUK след 3000 км.

Чудя се дали да не забия един маховик от 1Z и да му купя нови феродов и притискателен диск...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта