Проблеми с DРF филтър
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблеми с DРF филтър
На всякъде, където правят гърнета, ще Ви свалят катализатора и след това, ще го заварят, ако не е със снадки. Цената за тази услуга не е голяма. Ако е със снадки, болтовете ще са затегнали и ръждясали от рязката промяна в температурата и атмосферните условия, на които са изложени и е добре да се напръскат предварително със специален спрей за ръжда или да им се сложи спирачна течност.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми с DРF филтър
Доколкото разбирам, катализаторът и DPF-а са в едно тяло и се свалят комплект.
На предишната ми кола беше така, но не съм имал проблем и не съм го свалял. Болтовете бяха ужасно ръждясали, да.
Благодаря.
На предишната ми кола беше така, но не съм имал проблем и не съм го свалял. Болтовете бяха ужасно ръждясали, да.
Благодаря.
-
- VW експерт
- Мнения: 1050
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с DРF филтър
Отделни са, ти убеден ли си, че имаш дпф, може да е само катализатор.
Сега остава и въпроса катализатора, който е преди дпф-а дали се чисти по същия начин и дали се налага това?
Сега остава и въпроса катализатора, който е преди дпф-а дали се чисти по същия начин и дали се налага това?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблеми с DРF филтър
И отговора е ДА, всеки катализатор може да бъде измит до блясък,независимо дали е обикновен или специализиран. Технологията по измиването я прилагаме успешно в гаранционното сервизиране на автомобилите на VW в Германия и колкото и смешно да звучи,начина за справяне с този досаден дефект със супер минимални средства за завода или дилъра е наложен от нас /двама хубавци от БГ/, още преди много години. Строгите еко норми в чужбина, правят вариантите с премахване софтуерно или пробиване на катализатора малко по-трудни. Но въпреки това, не липсват хора и за тези манипулации,особено ако автомобила е поостарял и вече няма гаранция и трябва да се продава извън "белите" западни държави. След време катализатора губи химическите си възможности да задържа и неутрализира вредните вещества и затова се заменя с нов,но в БГ, не се държи толкова на тези норми и всичко опира до това той да не е затиснат. Химията за измиване на двигатели,наистина е агресивна и намаля химическата активност на катализаторите,но това се вижда на специализиран тестер в завода и мога да кажа,че е незначителна вредата,тоест преди да спре окончателно да неутрализира,отдавна ще се е разпаднал от ръжда.
-
- VW експерт
- Мнения: 1050
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с DРF филтър
Колега, много благодаря за подробната информация.
Ще се наложи да го правя това, защото не искам да ги махам, а със сигурност са позапушени.
Ще се наложи да го правя това, защото не искам да ги махам, а със сигурност са позапушени.
Re: Проблеми с DРF филтър
Здравейте,
За Пасат Б5.5 дали е необходим security access code, за да се укаже на компа, че е почистен филтърът?
За Пасат Б5.5 дали е необходим security access code, за да се укаже на компа, че е почистен филтърът?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта