Проблеми с DРF филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот megatronS » Вто 08 ное 2016 17:11


На всякъде, където правят гърнета, ще Ви свалят катализатора и след това, ще го заварят, ако не е със снадки. Цената за тази услуга не е голяма. Ако е със снадки, болтовете ще са затегнали и ръждясали от рязката промяна в температурата и атмосферните условия, на които са изложени и е добре да се напръскат предварително със специален спрей за ръжда или да им се сложи спирачна течност.




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Sarafov_03 » Вто 08 ное 2016 18:03


Доколкото разбирам, катализаторът и DPF-а са в едно тяло и се свалят комплект.
На предишната ми кола беше така, но не съм имал проблем и не съм го свалял. Болтовете бяха ужасно ръждясали, да.
Благодаря.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот mshbul » Вто 08 ное 2016 21:13


Отделни са, ти убеден ли си, че имаш дпф, може да е само катализатор.

Сега остава и въпроса катализатора, който е преди дпф-а дали се чисти по същия начин и дали се налага това?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот megatronS » Вто 08 ное 2016 21:44


И отговора е ДА, всеки катализатор може да бъде измит до блясък,независимо дали е обикновен или специализиран. Технологията по измиването я прилагаме успешно в гаранционното сервизиране на автомобилите на VW в Германия и колкото и смешно да звучи,начина за справяне с този досаден дефект със супер минимални средства за завода или дилъра е наложен от нас /двама хубавци от БГ/, още преди много години. Строгите еко норми в чужбина, правят вариантите с премахване софтуерно или пробиване на катализатора малко по-трудни. Но въпреки това, не липсват хора и за тези манипулации,особено ако автомобила е поостарял и вече няма гаранция и трябва да се продава извън "белите" западни държави. След време катализатора губи химическите си възможности да задържа и неутрализира вредните вещества и затова се заменя с нов,но в БГ, не се държи толкова на тези норми и всичко опира до това той да не е затиснат. Химията за измиване на двигатели,наистина е агресивна и намаля химическата активност на катализаторите,но това се вижда на специализиран тестер в завода и мога да кажа,че е незначителна вредата,тоест преди да спре окончателно да неутрализира,отдавна ще се е разпаднал от ръжда.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот mshbul » Сря 09 ное 2016 20:12


Колега, много благодаря за подробната информация.
Ще се наложи да го правя това, защото не искам да ги махам, а със сигурност са позапушени.


ecm
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот ecm » Пон 21 май 2018 9:26


Здравейте,

За Пасат Б5.5 дали е необходим security access code, за да се укаже на компа, че е почистен филтърът?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта