Проблеми с DРF филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Squirt
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Squirt » Сря 25 авг 2010 17:18


Здравейте ;)
Имаме Туарег 2.5 tdi , модела преди последния фейслифт (от 2008г.)
Има проблем с PDF филтъра (от Vw казват , че е задръстен и за смяната с нов искат 2700-3000 лв)..
Колата няма мощност и свети лампата за проблем с двигателя и тази за подгряване която е ( като пружинка ) ;)
Моля всеки , който знае за някакви алтернативни методи (по-евтини) да каже ;) :lol:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот niks76 » Сря 25 авг 2010 17:51


пробваите с вагком да го активирате принудително -има си процедура как се прави и е описана в саита на www.rosstech.com


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот dancing_niki » Сря 25 авг 2010 18:38


Филтъра е DPF и ако не е деактивиран пробвайте малко да поджиткате на по-високи обороти (50-тина км извънградско) да го почистите. Така поне съветват от VW за малките дизелови мотори.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот santo_trafficante » Сря 25 авг 2010 18:52


Моя се регенерира като я вкарам на 3та скорост и я държа около 120км.Но обмислям скоро да го елиминирам защото не ми се занимава с глупости mhihi


Squirt
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DPF филтър

Мнениеот Squirt » Сря 25 авг 2010 19:00


Извинявам се за грешката в заглавието :) PDF май беше файлов формат.. както и да е .. благодаря за поправката ;)
Иначе първоначално от Vw казаха , че е за смяна някакъв датчик(измерващ температура и налягане , ако не се лъже) свързан с въпросния филтър , но в момента нямаха в наличност и трябваше да поизчакаме няколко дни. Попитахме и те казаха , че няма проблем да го караме и така ( проблема се изразяваше в това , че при каране с над 120 примерно , понякога колата губеше мощност и изписваше "Engine fault . Service now" , но след спиране на двигателя и запалване отново всичко беше наред. И така , докато един ден както си карахме двете лампи започнаха да светят постоянно и колата изгуби част от мощността си. Днес от сервиза казаха , че се е попрецакал и филтъра и хоп - близо 3000 лева за смяна..
Извинявам се за романа , но ако някой може да ми предложи някаква алтернатива ще е прекрасно ;)


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот maimo » Сря 25 авг 2010 20:24


според мен това не е от филтъра,просто е последсвие от нешо друго,колега ти с каква нафта караш моя ве4е 160000км никга съм нямал проблеми.


Squirt
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот Squirt » Сря 25 авг 2010 20:28


Ами днес от Vw му дадоха такава диагноза ;)
Иначе карам с V-power diesel от Шел...колата е на около 70 000 км


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DPF филтър

Мнениеот vaskoto1 » Сря 25 авг 2010 21:34


Squirt написа:Иначе първоначално от Vw казаха , че е за смяна някакъв датчик(измерващ температура и налягане

този датчик често дефектира при 2006 тди моторите 2.5
това измерва делта Р, преди и след филтъра и по тоя начин следи дали не се е задръстил. пишат че го напада конденз и умира.
смени го-не е бог знае какво.
и занапред-постарай се да постваш в правилния раздел. :wink:
Прикачени файлове
sazhevy_filter_rus_by_DmitryWeb.pdf
(1.1 MiB) Свален 368 пъти


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър

Мнениеот dancing_niki » Сря 25 авг 2010 21:38


Смени бензиностанцията, пробвай да прочистиш филтъра както ти казах, а и другите колеги също, и не се плаши от повечко обороти, чак толкова разхода няма да се качи :) Ако не стане, търси познат колега, който се занимава с диагностика или viewtopic.php?f=13&t=69085 Ако алтернативата е 3000 лева то няма чак толкова много да се оскъпи да дойдеш до София. А щом са ти казали, че и датчика е заминал, тръгни от него първо, пък може и да се оправят нещата.

Късмет!


K
Мнения: 1332
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот K » Сря 25 авг 2010 22:56


Тия филтри са голяма напаст. Ако се махнат какво става? Не е ли по-добро това решение?


Squirt
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот Squirt » Сря 25 авг 2010 23:29


K написа:Тия филтри са голяма напаст. Ако се махнат какво става? Не е ли по-добро това решение?


И аз имам същия въпрос като колегата ?

Иначе колата така или иначе няма мощност та щем-нещем я караме в по височки обороти от обикновено.
Благодаря на всички за казаното дотук :)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2387
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот StS » Чет 26 авг 2010 0:23


Тъй...от тези годинки имаше една серия ДПФ-й който са сгрешени още от завода, нещо като дефект. Ако колата е 2008 не е ли в гаранция, защото ако е от Вауве ги заменят гаранционно - само внимавай защото в Бълхария нали разбираш че ще го искарат консуматив, а й съм 99% сигурен че пробега му е много над 70 000км. :!: :!:



Когато имам време .. ще проверя с точност случая :!: :idea: :arrow:


Squirt
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот Squirt » Чет 26 авг 2010 0:45


Ами колата я взехме чисто нова от Автотехника (Плевен).
Гаранцията изтече месец Март 2010г. Този вариянт отпадна ;)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот Dobromirski » Чет 26 авг 2010 6:56


Ако махнеш филтъра напълно, изчезва диференциалната разлика в налягането която е общо казано функция от MAF-a и ECU-то се святка за измамата. За туй сваляш мръсната гат, и със злоба я пронизваш 6 пъти със "шпага" 12мм. (дупките да са разположени диеметрално на около 2 санта от периферията) . После монтираш обратно и имаш никога незапушващ се филтър mhihi . Другият вариант е да го издъниш и на негово място да туриш една бленда ( ламарина с дупки) , която да усигури нужната диференциална разлика (пак с 6 дупки на маястото на гарнитурата където се цепи филтъра). След това със изкорменото отиваш да вземеш 200 кинта и пиеш бира :banana
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве :063:


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър

Мнениеот gogovaseev » Чет 26 авг 2010 9:01


Dobromirski написа:Ако махнеш филтъра напълно, изчезва диференциалната разлика в налягането която е общо казано функция от MAF-a и ECU-то се святка за измамата. За туй сваляш мръсната гат, и със злоба я пронизваш 6 пъти със "шпага" 12мм. (дупките да са разположени диеметрално на около 2 санта от периферията) . После монтираш обратно и имаш никога незапушващ се филтър mhihi . Другият вариант е да го издъниш и на негово място да туриш една бленда ( ламарина с дупки) , която да усигури нужната диференциална разлика (пак с 6 дупки на маястото на гарнитурата където се цепи филтъра). След това със изкорменото отиваш да вземеш 200 кинта и пиеш бира :banana
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве :063:

:applause: :beer евала колега



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта