Проблеми с DРF филтър
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Ти мислиш така, но другите не. Писано е.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблеми с DРF филтър
Не разбрах - температурата на кое съм повишил, и дали само когато беше включен ВАГКОМА , или постоянно е повишена?
Благодаря предварително за мненията Ви?
Благодаря предварително за мненията Ви?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблеми с DРF филтър
Към всички активни съфорумци:
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Колега,звънни ми и ще ти обесня което не ти е ясно телефона ми го има в платените теми
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Андонов ти е написал че принудителната регенерация е временно решение при заминал филтър и добро решение при читав филтър.
Ти си написал все едно като го направиш това нещо и си решаваш проблемите. Принудителната регенерация коя то си посочил си е просто регенерация, ако филтъра е заминал нищо няма да се направи с това нещо.
А по време на процеса на регенерация температурите на изходящите газове се повишават драстично но и това трябва да е сметнато горе долу. Има случаи когато ако филтъра е много много пълен разни диагностични уреди отказват да включат принудителната регенерация защото имало опастност колата д асе запали
Хубаво е че си описал в ВАГА как се пуска но е грешно да твърдиш че това е безплатен лек за всички болки на заминал ДПФ
Ти си написал все едно като го направиш това нещо и си решаваш проблемите. Принудителната регенерация коя то си посочил си е просто регенерация, ако филтъра е заминал нищо няма да се направи с това нещо.
А по време на процеса на регенерация температурите на изходящите газове се повишават драстично но и това трябва да е сметнато горе долу. Има случаи когато ако филтъра е много много пълен разни диагностични уреди отказват да включат принудителната регенерация защото имало опастност колата д асе запали
Хубаво е че си описал в ВАГА как се пуска но е грешно да твърдиш че това е безплатен лек за всички болки на заминал ДПФ
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
човека ми звънна,обесних му как стоят нещата
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
браво !
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
VRPerformance написа:човека ми звънна,обесних му как стоят нещата
Добре е обясненията да се тук във форума, за да може всеки нуждаещ се да има полза от тях.
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
dobrin написа:VRPerformance написа:човека ми звънна,обесних му как стоят нещата
Добре е обясненията да се тук във форума, за да може всеки нуждаещ се да има полза от тях.
ми той човека се опита да потърси отговора тук,но в резултат се е получило това
kostov-67 написа:Към всички активни съфорумци:
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги имам следната грешка на Туарег 2006г
P242F/009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
Забравих да кажа,че мига постоянно лампата за подгряване на свещите и онази,която е пак в оранжево като легенче и пише Engine Exhaust Fault Workshop и вече не върви колата,когато давам газ забива муцуната
P242F/009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
Забравих да кажа,че мига постоянно лампата за подгряване на свещите и онази,която е пак в оранжево като легенче и пише Engine Exhaust Fault Workshop и вече не върви колата,когато давам газ забива муцуната
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Казаха ми,че с компютъра се правели някакви настройки докато се кара около 40 км и по този начин се чистел ?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19662
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Преместих последните мнения в правилната тема. Колега, разгледай предишните мнения в темата.
Също така в магазина на клуба се предлага и специална добавка на Бардал за чистене на DPF.
Също така в магазина на клуба се предлага и специална добавка на Бардал за чистене на DPF.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблеми с DРF филтър
Колеги,днес премахнах софтуерно филтъра и колата не влиза в авариен режим,сега да махна изцяло ДПФ или само да го продупча?
Re: Проблеми с DРF филтър
Здравейте колеги, и аз имам същият проблем като на колегата започнал темата. Автомобилът е също Туарег 2006г. но 3.0 TDI 224 к.с.
Светна ми чекът и лампата за подгрев на свещите започна да мига (пружинката) и Автомобилът влезе в авариен режим. При прочитане на грешката с VCDS се оказа грешка номер:
009263 Diesel Particulate Filter (Bank1)
P242F -0001-Restricted/Clogged - MIL ON
При четене на живи данни обаче в канали 102, 104 стойностите в полетата са:
102,1: 899,0!!! градуса при токущо запален двигател и не се променя
102,2: 35,2 градуса
102,3: 7 мбара на обороти
102,4: 0 мбара и не се променя
104,1: 0,63
104,2: 36,0
104,3: 18,0
104,4: 820км.
Последвалите действия от моя страна са:
1. Пуснах принудителната регенерация. тя започна но не довърши (след около 15-20 минути се деактивира)
2. Смених DPF Pressure Differential sensor, тъй като в канал 102 позиция 4 показваше -7 мбара и не се променяше. След смяната тези стойности се промениха на 0 мбара както вече писъх.
3. Пробвах с препарат, който се впръсква директно в DPFa при разкачен темп. датчик, но отново без резултат.
При изтриване на грешката тя не се появява веднага а след около 30-40 секунди и през това време автомобилът се движи чудесно.
Прочетох внимателно темата до тук доста колеги предлагат премахване на DPFa, но това не стои изобщо като вариант при мен. Благодаря предварително за отделеното време и силно се надявам че някой ще може да ми помогне.
Светна ми чекът и лампата за подгрев на свещите започна да мига (пружинката) и Автомобилът влезе в авариен режим. При прочитане на грешката с VCDS се оказа грешка номер:
009263 Diesel Particulate Filter (Bank1)
P242F -0001-Restricted/Clogged - MIL ON
При четене на живи данни обаче в канали 102, 104 стойностите в полетата са:
102,1: 899,0!!! градуса при токущо запален двигател и не се променя
102,2: 35,2 градуса
102,3: 7 мбара на обороти
102,4: 0 мбара и не се променя
104,1: 0,63
104,2: 36,0
104,3: 18,0
104,4: 820км.
Последвалите действия от моя страна са:
1. Пуснах принудителната регенерация. тя започна но не довърши (след около 15-20 минути се деактивира)
2. Смених DPF Pressure Differential sensor, тъй като в канал 102 позиция 4 показваше -7 мбара и не се променяше. След смяната тези стойности се промениха на 0 мбара както вече писъх.
3. Пробвах с препарат, който се впръсква директно в DPFa при разкачен темп. датчик, но отново без резултат.
При изтриване на грешката тя не се появява веднага а след около 30-40 секунди и през това време автомобилът се движи чудесно.
Прочетох внимателно темата до тук доста колеги предлагат премахване на DPFa, но това не стои изобщо като вариант при мен. Благодаря предварително за отделеното време и силно се надявам че някой ще може да ми помогне.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 49 госта