Проблеми с DРF филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Andonov » Сря 18 юли 2012 7:17


Ти мислиш така, но другите не. Писано е.




kostov-67
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот kostov-67 » Сря 18 юли 2012 13:12


Не разбрах - температурата на кое съм повишил, и дали само когато беше включен ВАГКОМА , или постоянно е повишена?
Благодаря предварително за мненията Ви?


kostov-67
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот kostov-67 » Чет 19 юли 2012 15:38


Към всички активни съфорумци:


Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

:banana


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот VRPerformance » Пет 20 юли 2012 8:33


Колега,звънни ми и ще ти обесня което не ти е ясно :) телефона ми го има в платените теми :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Brezel » Съб 21 юли 2012 10:25


Андонов ти е написал че принудителната регенерация е временно решение при заминал филтър и добро решение при читав филтър.
Ти си написал все едно като го направиш това нещо и си решаваш проблемите. Принудителната регенерация коя то си посочил си е просто регенерация, ако филтъра е заминал нищо няма да се направи с това нещо.

А по време на процеса на регенерация температурите на изходящите газове се повишават драстично но и това трябва да е сметнато горе долу. Има случаи когато ако филтъра е много много пълен разни диагностични уреди отказват да включат принудителната регенерация защото имало опастност колата д асе запали mhihi

Хубаво е че си описал в ВАГА как се пуска но е грешно да твърдиш че това е безплатен лек за всички болки на заминал ДПФ :012:

:да:


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот VRPerformance » Вто 24 юли 2012 21:15


човека ми звънна,обесних му как стоят нещата :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Brezel » Сря 25 юли 2012 11:02


браво ! mhihi


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот dobrin » Сря 25 юли 2012 12:09


VRPerformance написа:човека ми звънна,обесних му как стоят нещата :)

Добре е обясненията да се тук във форума, за да може всеки нуждаещ се да има полза от тях.


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот VRPerformance » Сря 25 юли 2012 13:41


dobrin написа:
VRPerformance написа:човека ми звънна,обесних му как стоят нещата :)

Добре е обясненията да се тук във форума, за да може всеки нуждаещ се да има полза от тях.

ми той човека се опита да потърси отговора тук,но в резултат се е получило това :arrow:
kostov-67 написа:Към всички активни съфорумци:


Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

:banana


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Cheater » Пет 05 апр 2013 14:47


Здравейте колеги имам следната грешка на Туарег 2006г
P242F/009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
Забравих да кажа,че мига постоянно лампата за подгряване на свещите и онази,която е пак в оранжево като легенче и пише Engine Exhaust Fault Workshop и вече не върви колата,когато давам газ забива муцуната


Carfan
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Carfan » Пет 05 апр 2013 15:05


DPF за чистене


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Cheater » Пет 05 апр 2013 15:29


Казаха ми,че с компютъра се правели някакви настройки докато се кара около 40 км и по този начин се чистел ?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Vlad777 » Съб 06 апр 2013 8:47


Преместих последните мнения в правилната тема. Колега, разгледай предишните мнения в темата.

Също така в магазина на клуба се предлага и специална добавка на Бардал за чистене на DPF.


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот Cheater » Съб 06 апр 2013 15:10


Колеги,днес премахнах софтуерно филтъра и колата не влиза в авариен режим,сега да махна изцяло ДПФ или само да го продупча?


kosio2001
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 28 фев 2015 19:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с DРF филтър

Мнениеот kosio2001 » Нед 16 окт 2016 0:04


Здравейте колеги, и аз имам същият проблем като на колегата започнал темата. Автомобилът е също Туарег 2006г. но 3.0 TDI 224 к.с.
Светна ми чекът и лампата за подгрев на свещите започна да мига (пружинката) и Автомобилът влезе в авариен режим. При прочитане на грешката с VCDS се оказа грешка номер:
009263 Diesel Particulate Filter (Bank1)
P242F -0001-Restricted/Clogged - MIL ON
При четене на живи данни обаче в канали 102, 104 стойностите в полетата са:
102,1: 899,0!!! градуса при токущо запален двигател и не се променя :k045
102,2: 35,2 градуса
102,3: 7 мбара на обороти
102,4: 0 мбара и не се променя
104,1: 0,63
104,2: 36,0
104,3: 18,0
104,4: 820км.

Последвалите действия от моя страна са:
1. Пуснах принудителната регенерация. тя започна но не довърши (след около 15-20 минути се деактивира)
2. Смених DPF Pressure Differential sensor, тъй като в канал 102 позиция 4 показваше -7 мбара и не се променяше. След смяната тези стойности се промениха на 0 мбара както вече писъх.
3. Пробвах с препарат, който се впръсква директно в DPFa при разкачен темп. датчик, но отново без резултат.

При изтриване на грешката тя не се появява веднага а след около 30-40 секунди и през това време автомобилът се движи чудесно.
Прочетох внимателно темата до тук доста колеги предлагат премахване на DPFa, но това не стои изобщо като вариант при мен. Благодаря предварително за отделеното време и силно се надявам че някой ще може да ми помогне.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 49 госта