Здравейте
Имаме Туарег 2.5 tdi , модела преди последния фейслифт (от 2008г.)
Има проблем с PDF филтъра (от Vw казват , че е задръстен и за смяната с нов искат 2700-3000 лв)..
Колата няма мощност и свети лампата за проблем с двигателя и тази за подгряване която е ( като пружинка )
Моля всеки , който знае за някакви алтернативни методи (по-евтини) да каже
Проблеми с DРF филтър
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
пробваите с вагком да го активирате принудително -има си процедура как се прави и е описана в саита на www.rosstech.com
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
Филтъра е DPF и ако не е деактивиран пробвайте малко да поджиткате на по-високи обороти (50-тина км извънградско) да го почистите. Така поне съветват от VW за малките дизелови мотори.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
Моя се регенерира като я вкарам на 3та скорост и я държа около 120км.Но обмислям скоро да го елиминирам защото не ми се занимава с глупости
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DPF филтър
Извинявам се за грешката в заглавието PDF май беше файлов формат.. както и да е .. благодаря за поправката
Иначе първоначално от Vw казаха , че е за смяна някакъв датчик(измерващ температура и налягане , ако не се лъже) свързан с въпросния филтър , но в момента нямаха в наличност и трябваше да поизчакаме няколко дни. Попитахме и те казаха , че няма проблем да го караме и така ( проблема се изразяваше в това , че при каране с над 120 примерно , понякога колата губеше мощност и изписваше "Engine fault . Service now" , но след спиране на двигателя и запалване отново всичко беше наред. И така , докато един ден както си карахме двете лампи започнаха да светят постоянно и колата изгуби част от мощността си. Днес от сервиза казаха , че се е попрецакал и филтъра и хоп - близо 3000 лева за смяна..
Извинявам се за романа , но ако някой може да ми предложи някаква алтернатива ще е прекрасно
Иначе първоначално от Vw казаха , че е за смяна някакъв датчик(измерващ температура и налягане , ако не се лъже) свързан с въпросния филтър , но в момента нямаха в наличност и трябваше да поизчакаме няколко дни. Попитахме и те казаха , че няма проблем да го караме и така ( проблема се изразяваше в това , че при каране с над 120 примерно , понякога колата губеше мощност и изписваше "Engine fault . Service now" , но след спиране на двигателя и запалване отново всичко беше наред. И така , докато един ден както си карахме двете лампи започнаха да светят постоянно и колата изгуби част от мощността си. Днес от сервиза казаха , че се е попрецакал и филтъра и хоп - близо 3000 лева за смяна..
Извинявам се за романа , но ако някой може да ми предложи някаква алтернатива ще е прекрасно
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
според мен това не е от филтъра,просто е последсвие от нешо друго,колега ти с каква нафта караш моя ве4е 160000км никга съм нямал проблеми.
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
Ами днес от Vw му дадоха такава диагноза
Иначе карам с V-power diesel от Шел...колата е на около 70 000 км
Иначе карам с V-power diesel от Шел...колата е на около 70 000 км
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DPF филтър
Squirt написа:Иначе първоначално от Vw казаха , че е за смяна някакъв датчик(измерващ температура и налягане
този датчик често дефектира при 2006 тди моторите 2.5
това измерва делта Р, преди и след филтъра и по тоя начин следи дали не се е задръстил. пишат че го напада конденз и умира.
смени го-не е бог знае какво.
и занапред-постарай се да постваш в правилния раздел.
- Прикачени файлове
-
- sazhevy_filter_rus_by_DmitryWeb.pdf
- (1.1 MiB) Свален 368 пъти
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с PDF филтър
Смени бензиностанцията, пробвай да прочистиш филтъра както ти казах, а и другите колеги също, и не се плаши от повечко обороти, чак толкова разхода няма да се качи Ако не стане, търси познат колега, който се занимава с диагностика или viewtopic.php?f=13&t=69085 Ако алтернативата е 3000 лева то няма чак толкова много да се оскъпи да дойдеш до София. А щом са ти казали, че и датчика е заминал, тръгни от него първо, пък може и да се оправят нещата.
Късмет!
Късмет!
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
Тия филтри са голяма напаст. Ако се махнат какво става? Не е ли по-добро това решение?
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
K написа:Тия филтри са голяма напаст. Ако се махнат какво става? Не е ли по-добро това решение?
И аз имам същия въпрос като колегата ?
Иначе колата така или иначе няма мощност та щем-нещем я караме в по височки обороти от обикновено.
Благодаря на всички за казаното дотук
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
Тъй...от тези годинки имаше една серия ДПФ-й който са сгрешени още от завода, нещо като дефект. Ако колата е 2008 не е ли в гаранция, защото ако е от Вауве ги заменят гаранционно - само внимавай защото в Бълхария нали разбираш че ще го искарат консуматив, а й съм 99% сигурен че пробега му е много над 70 000км.
Когато имам време .. ще проверя с точност случая
Когато имам време .. ще проверя с точност случая
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
Ами колата я взехме чисто нова от Автотехника (Плевен).
Гаранцията изтече месец Март 2010г. Този вариянт отпадна
Гаранцията изтече месец Март 2010г. Този вариянт отпадна
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
Ако махнеш филтъра напълно, изчезва диференциалната разлика в налягането която е общо казано функция от MAF-a и ECU-то се святка за измамата. За туй сваляш мръсната гат, и със злоба я пронизваш 6 пъти със "шпага" 12мм. (дупките да са разположени диеметрално на около 2 санта от периферията) . После монтираш обратно и имаш никога незапушващ се филтър . Другият вариант е да го издъниш и на негово място да туриш една бленда ( ламарина с дупки) , която да усигури нужната диференциална разлика (пак с 6 дупки на маястото на гарнитурата където се цепи филтъра). След това със изкорменото отиваш да вземеш 200 кинта и пиеш бира
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Vw Touareg 2008 - проблем с DРF филтър
Dobromirski написа:Ако махнеш филтъра напълно, изчезва диференциалната разлика в налягането която е общо казано функция от MAF-a и ECU-то се святка за измамата. За туй сваляш мръсната гат, и със злоба я пронизваш 6 пъти със "шпага" 12мм. (дупките да са разположени диеметрално на около 2 санта от периферията) . После монтираш обратно и имаш никога незапушващ се филтър . Другият вариант е да го издъниш и на негово място да туриш една бленда ( ламарина с дупки) , която да усигури нужната диференциална разлика (пак с 6 дупки на маястото на гарнитурата където се цепи филтъра). След това със изкорменото отиваш да вземеш 200 кинта и пиеш бира
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве
евала колега
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта