Да така е,но не само в Германия ами дори и тук е трудно да продадеш кола която вече е базарана от някой...за Жалост днес правих софтуерно премахване на Ауди Q7 4.2тди,хората го махнали щото си мислели че ще върви повече,а то се оказало обратното светнала като коледна елха и едвам пърха по улиците...yoan4o написа:VRPerformance написа:...аз лично никога не бих си купил кола на която вече някой и е премахнал ДПФ-а,въпреки че редовно го правя за клиенти понеже масово си продават катализаторите или вече са махнали хардуерно филтъра...
+1
Точно така колега, това беше идеята, щото надали ще се кара още кой знае колко тоя Мултиван, а в Германия, където досега сме си продавали по-скъпите коли, продажбата след български тунинг е почти невъзможна.
Проблеми с DРF филтър
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
тия с аудито са пичове
Относно продажбата в Германия , не се косете толкова. НИКОЙ газ анализатор неможе да улови липсата на DPF филтър. Има само един на MAHA но го има само на около 1% ot TÜV и AU местата. Гадно е обаче, ако се вижда с просто око че е пипано . Рязано преправяно и т.н. Също така от 2 години се обсъжда премахването на Abgasuntersuchung-a (AU) което ше рече газ анализатор, щото колите много по бързо напреднаха от сервизната техника. Смятат да гледат само какво пише в талона. Също така Европейската комисия умишлено налага така законите че примерно някоя система за Елкологията на автомобила ако не работи да влиза в сервизен режим. Замислял ли се е някой защо на старите коли като затапиш ЕГРа няма никви пробелми а на новите почва да пищи , авариен режим и т.н. ?
Та не им се възхищавайте толкоз на немците щото не са цвете
Дълга тема е.
по принцип е хубаво една кола като си е вред, да не се пипа. Хубаво е че се е оправила със смяна на датчик, но стигне ли се до смяна на ДПФ става дебело. Това с 200 000 че държат е вярно но само до някъде Важно е на какъв тип мотор е филтъра или по точно начина на регенерация. Най много държат френските заради скъпия адитив. има и значение дали е керамичен или метален. Също така 200 000 км Аутобан и 200 000 градско шофиране са нещо много различно. Ако караш само извънградско няма пробелми. Ако караш баничарка и цял ден в софия разнасяш закуски няма да изкара и 100 000 км.
ОФИЦЯЛНО изявление на Бош , гласи че теоритичния пробег на DPF филтър е 130 000 км . Това че изкарват по повече може само да ни радва
Относно продажбата в Германия , не се косете толкова. НИКОЙ газ анализатор неможе да улови липсата на DPF филтър. Има само един на MAHA но го има само на около 1% ot TÜV и AU местата. Гадно е обаче, ако се вижда с просто око че е пипано . Рязано преправяно и т.н. Също така от 2 години се обсъжда премахването на Abgasuntersuchung-a (AU) което ше рече газ анализатор, щото колите много по бързо напреднаха от сервизната техника. Смятат да гледат само какво пише в талона. Също така Европейската комисия умишлено налага така законите че примерно някоя система за Елкологията на автомобила ако не работи да влиза в сервизен режим. Замислял ли се е някой защо на старите коли като затапиш ЕГРа няма никви пробелми а на новите почва да пищи , авариен режим и т.н. ?
Та не им се възхищавайте толкоз на немците щото не са цвете
Дълга тема е.
по принцип е хубаво една кола като си е вред, да не се пипа. Хубаво е че се е оправила със смяна на датчик, но стигне ли се до смяна на ДПФ става дебело. Това с 200 000 че държат е вярно но само до някъде Важно е на какъв тип мотор е филтъра или по точно начина на регенерация. Най много държат френските заради скъпия адитив. има и значение дали е керамичен или метален. Също така 200 000 км Аутобан и 200 000 градско шофиране са нещо много различно. Ако караш само извънградско няма пробелми. Ако караш баничарка и цял ден в софия разнасяш закуски няма да изкара и 100 000 км.
ОФИЦЯЛНО изявление на Бош , гласи че теоритичния пробег на DPF филтър е 130 000 км . Това че изкарват по повече може само да ни радва
Re: Проблеми с DРF филтър
Какви са тия цифри бре, 3000 лв, 800 лв, 200 лв. Колегата Brezel е правилния човек,евтино и качествено Проблема ми беше автентичен,смених си датчика 115 лв,премахване на ДПФ софтуерно 50 лв,премахване на ДПФ физически(сваляне и качване) 80 лв,избушване и заварка 15 лв,Тотал 260 лв. А колегата който нямало да кара автомобил с махнат ДПФ да си бръкне по на дълбоко в джобовите И плюс това да ви кажа,че колата не пуши и без филтър и с чип.
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
колега да не си се объркал нещо,кви са тея 50лв за софтуер???не вярвам колегата BREZEL да е паднал толкова ниско...J_O_E написа:Какви са тия цифри бре, 3000 лв, 800 лв, 200 лв. Колегата Brezel е правилния човек,евтино и качествено Проблема ми беше автентичен,смених си датчика 115 лв,премахване на ДПФ софтуерно 50 лв,премахване на ДПФ физически(сваляне и качване) 80 лв,избушване и заварка 15 лв,Тотал 260 лв. А колегата който нямало да кара автомобил с махнат ДПФ да си бръкне по на дълбоко в джобовите И плюс това да ви кажа,че колата не пуши и без филтър и с чип.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Мале колко си забележителен 500 лева му взех за тунинг и дпф. Забравил е 0-та. и затова седи 50.
Аз също съм ЗА , колата да си кара със ДПФ ако е наред. При JOE проблема беше че филтъра е тотално заминал и правеше регенерации през 30-40 км (за толкова се пълнеше след успешна регенерация) , отделно толкова се беше запушил че турбото нещеше да надува и понякога дори в сервизен режим отиваше. След махане на ДПФа турбото работи перфектно и колата си върви супер.
малко повече игра беше с тоя Siemens PPD но всичко става в рамките на няколко часа.
Аз също съм ЗА , колата да си кара със ДПФ ако е наред. При JOE проблема беше че филтъра е тотално заминал и правеше регенерации през 30-40 км (за толкова се пълнеше след успешна регенерация) , отделно толкова се беше запушил че турбото нещеше да надува и понякога дори в сервизен режим отиваше. След махане на ДПФа турбото работи перфектно и колата си върви супер.
малко повече игра беше с тоя Siemens PPD но всичко става в рамките на няколко часа.
Последна промяна от Brezel на Вто 26 юни 2012 22:10, променено общо 1 път.
Re: Проблеми с DРF филтър
скоро и аз се надявам да съм в джаза с тунинга и дано проблемите ми са същите като тия които са били на J_O_E, че да изчезнат
Re: Проблеми с DРF филтър
VRPerformance написа:колега да не си се объркал нещо,кви са тея 50лв за софтуер???не вярвам колегата BREZEL да е паднал толкова ниско...J_O_E написа:Какви са тия цифри бре, 3000 лв, 800 лв, 200 лв. Колегата Brezel е правилния човек,евтино и качествено Проблема ми беше автентичен,смених си датчика 115 лв,премахване на ДПФ софтуерно 50 лв,премахване на ДПФ физически(сваляне и качване) 80 лв,избушване и заварка 15 лв,Тотал 260 лв. А колегата който нямало да кара автомобил с махнат ДПФ да си бръкне по на дълбоко в джобовите И плюс това да ви кажа,че колата не пуши и без филтър и с чип.
До колкото виждам не съм писал,че съм я чипвал,но както и да е
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
незнам какво е забравил,ако е забравил 0-лата и цената е 500лв,защо дава такъв коментар ''Какви са тия цифри бре, 3000 лв, 800 лв, 200 лв'' или той просто си пише ей така за рекламата...поне да беше точна,че прочетено в първородния си вид,цената изглежда че е 50лвBrezel написа:Мале колко си забележителен 500 лева му взех за тунинг и дпф. Забравил е 0-та. и затова седи 50.
Аз също съм ЗА , колата да си кара със ДПФ ако е наред. При JOE проблема беше че филтъра е тотално заминал и правеше регенерации през 30-40 км (за толкова се пълнеше след успешна регенерация) , отделно толкова се беше запушил че турбото нещеше да надува и понякога дори в сервизен режим отиваше. След махане на ДПФа турбото работи перфектно и колата си върви супер.
малко повече игра беше с тоя Siemens PPD но всичко става в рамките на няколко часа.
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
какво общо има чипването,след като си говорим за премахване на ДПФ???ако беше казал че си дал 50лв отгоре за премахването след като си отишал и за чип за цена от 450 е друго и нямаше да пиша в момента даже изказвайте се като хората,а не да пишете глупости колкото да се залъгват хората....J_O_E написа:VRPerformance написа:колега да не си се объркал нещо,кви са тея 50лв за софтуер???не вярвам колегата BREZEL да е паднал толкова ниско...J_O_E написа:Какви са тия цифри бре, 3000 лв, 800 лв, 200 лв. Колегата Brezel е правилния човек,евтино и качествено Проблема ми беше автентичен,смених си датчика 115 лв,премахване на ДПФ софтуерно 50 лв,премахване на ДПФ физически(сваляне и качване) 80 лв,избушване и заварка 15 лв,Тотал 260 лв. А колегата който нямало да кара автомобил с махнат ДПФ да си бръкне по на дълбоко в джобовите И плюс това да ви кажа,че колата не пуши и без филтър и с чип.
До колкото виждам не съм писал,че съм я чипвал,но както и да е
Re: Проблеми с DРF филтър
Темата е за ДПФ-филтъра,не е за чип тунинг.Никога и никъде не съм писал,че чипването ми е струвало 50 лева. 50 лева ми струваше премахването на ДПФ-а софтуерно. Всеки би могъл да си премахне само ДПФ-а софтуерно,без да чипва. Кое не разбрахте незнам?
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Да де и аз това исках да питам,50лв е само премахването,тоест всеки които има проблем с ДПФ ще му струва 50лв премахването,народни цениJ_O_E написа:Темата е за ДПФ-филтъра,не е за чип тунинг.Никога и никъде не съм писал,че чипването ми е струвало 50 лева. 50 лева ми струваше премахването на ДПФ-а софтуерно. Всеки би могъл да си премахне само ДПФ-а софтуерно,без да чипва. Кое не разбрахте незнам?
явно Човека нещо не те е разбралBrezel написа:Мале колко си забележителен 500 лева му взех за тунинг и дпф. Забравил е 0-та. и затова седи 50.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Проблеми с DРF филтър
Придържайте се към темата моля, за останалото има лични съобщения
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблеми с DРF филтър
Проблемът е решен с ВАГКОМ
Ето и начина:
Select]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter
Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Излиза безплатно, за разлика от мненията, които прочетох във форума.
Успех на колегите!
Ето и начина:
Select]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter
Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Излиза безплатно, за разлика от мненията, които прочетох във форума.
Успех на колегите!
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблеми с DРF филтър
Нали се сещаш, че това безплатно е до време. ДПФ-а не е вечен.
А високите температури, необходими за чистене на филтъра, знаеш ли колко за безвредни за мотора и турбото?
Така че който иска да кара с ДПФ.
А високите температури, необходими за чистене на филтъра, знаеш ли колко за безвредни за мотора и турбото?
Така че който иска да кара с ДПФ.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблеми с DРF филтър
Не мисля, че температурата се повиши при тази процедура. Филтърът си изчисти за около 15 км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 64 госта